Aku toleh, rupanya Zakry tengah jilat lubang aku. Tangannya menolak kedua belah punggung aku dan dia benamkan mukanya di tengah-tengah. Terasa jambang Zakry dekat jubo aku yang tengah berpeluh tu masa dia tengah jilat-jilat.
"Ahhh, janganlah jilat.. kotorlah"
Zakry: "Takpe, kotorlah sedap. Sedap bau jubo dara kau Idan. Tak tahan aku"
Aku layankan je dan sambung kissing dengan Sue. Semakin lama semakin galak Zakry jilat. Aku terasa lidah dia cuba nak menerobos lubang aku sampai kadang-kadang aku stop kissing dengan Sue dan angkat kepala aku mengerang.
Zakry ambil KY dan sapu dekat lubang jubo aku. Walaupun Sue dah finger aku tadi, jari Zakry besar jadi susah sikit nak masuk. Tapi akhirnya berjaya juga. Zakry finger lagi sedap. Dia pusing-pusingkan jari dia sambil dikorek-koreknya jubo aku. Makin keras konek aku yang masih berada dalam pantat Sue. Zakry pulak dah mula finger aku dengan dua jari pula.
Zakry keluarkan jarinya. Terkemut-kemut lubang aku, terasa KY keluar meleleh ke telur aku. Zakry masukkan kepala tiub KY tu dalam jubo aku. Ditekannya masuk ke dalam jubo aku. Masa aku rasa cecair KY tu masuk dalam aku, aku mendengus kenikmatan. Sedapnya.
Tiba-tiba aku rasa ada benda besar menekan lubang jubo aku. Rupa-rupanya Zakry dah dalam posisi nak fuck aku. Aku panik, sebeleh tangan aku tahan peha dia.
"Kau nak buat apa ni?"
Zakry: "Aku nak fuck kau..."
"Jangan, jangan.. aku bukan gay, aku tak suka kena fuck"
Sue: "Bolehlah sayang, Sue ghairah bila bayangkan muka hensem Idan kena fuck"
Sue merengek-rengek sambil pegang tangan aku meramas-ramas tetek dia. Zakry cuba menekan kepala kote dia masuk lagi, tapi aku kemutkan lubang jubo aku. Jadi susah nak masuk.
"Tapi aku takut. Aku tak pernah kena fuck. Aku tak suka"
Sue: "Takpe, Zakry slow-slow je. Rasalah dulu, mana tau suka. Demi Sue please, Sue nak tengok"
Zakry: "Relaks, relaks, jangan kemut. Terima je batang aku ni, aku masukkan perlahan je"
Zakry mencuba lagi. Kali ni dua-dua tangan dia genggam ketiak aku. Terasa tapak tangan dia yang hangat tu dekat ketiak aku, aku terasa lemah. Aku pasrah. Sambil dia pegang ketiak aku, ditolaknya konek dia. Terasa lubang jubo aku mengembang bagi laluan pada kepala konek Zakry. Aku mendengus.
Zakry: "Ha,ha. Dah masuk dah kepala, sekarang jubo kau dah tak dara lagi"
Zakry: "Sedap dia kemut Sue, ketat. Hahaha"
Zakry pegang pinggang aku dan mula mendayung perlahan-lahan. Sakit jugak walaupun perlahan je, tapi aku mula rasa sedap. Sue pulak menggentel puting aku, buat aku rasa lagi sedap. Aku mula rasa selesa sikit, jubo aku rasa macam longgar sikit. Aku mula fuck Sue balik. Bila menghayun tu terasa konek Zakry masuk, nikmatnya tak terkata.
Sue keluarkan konek aku daripada pantat dia. Zakry tarik pinggang aku naik sikit, sekarang aku pulak yang tengah kena fuck dalam posisi doggy style. Sue pulak mula blowjob aku. Sebelah tangan Zakry memegang bahu aku. Mata aku tertutup, aku mendesah kenikmatan.
"Sedapnya Sue hisap"
Aku nak cakap sedapnya kena fuck dengan batang Zakry, tapi aku malu.
Zakry: "Nak mula ke ni Sue?"
Sue: "Boleh, kejap ye"
Mula apa ni? Apa yang diorang cakap ni? Sue bangun dan pergi ambil seluar aku. Sue macam mencari-cari sesuatu dalam seluar aku. Diorang ni macam ada merancang sesuatu. Aku keliru.
"Ahhh, ahhh, ahh, Korang nak buat apa dekat aku ni?"
Aku tanya sambil mengerang.
YOU ARE READING
Aku Straight
RandomSeorang straight, kaki perempuan akhirnya bertukar menjadi slutty bottom selepas tidak sengaja merasa kenikmatan ...