☺️

169 6 0
                                    

Už uběhla hodina a půl. Já ležím na Vinnieho posteli. Na mobilu už mě to nebaví a tak se na něj koukám jak hraje. Za 5 minut Vinniemu píplo něco na počítači a tak lidem na streamu řekl ať minutku počkají že si ho zapne do zásuvky na nabíječku. Dívala jsem se na každý jeho pohyb a on si toho všiml.

Když se zvedl ze země po tom co si počítač zapnul do zásuvky si sedl přede mně na postel a pořád udržoval semnou oční kontakt.

☁️myšlenky Daisy☁️: seru na to udělám první krok hned.

Začala jsem tikat mezi Vinnieho očima a rty. On si toho všiml taky se mi koukl na rty a usmál se. Na nic jsem nečekala a políbila ho.

V břiše mi vylétlo hejno motýlků. Byl to tak krásný pocit líbat člověka ke kterému už něco nějakou dobu cítíte ale nejste si tou láskou jistí. Tímto gestem se mi jasně ujistilo všechno.

Po chvíli jsme se oba na jednou odtáhli od sebe. Oba jsme se na sebe usmáli. Vinnie pak vstal z postele a šel zpět k počítači na stream hrát. Já si lehla do postele a pořád se na něj dívala s úsměvem.

Vinnie se na mě skoro každou chvíli díval a usmíval se.

Po tomhle jsem se otočila na bok přikryla se peřinou a usla jsem.

Cítila jsem Vinnieho jak si ke mně lehá a objímá mě.

Vi: Dobrou
Já: Dobrou

THE HYPE HOUSE GIRL🦋Kde žijí příběhy. Začni objevovat