וויסקי, אמרטו ולימון
__________________נ.מ דילן:
יצאתי מהחדר של שיין וליאם והלכתי לזה של דניאל, דפקתי על הדלת ובחור צנום פתח לי אותה, זה היה ג'יידן. חיוך התפרס על פניו, אחד שהייתי מגדיר כערמומי אם הייתי יודע על מה בדיוק הוא חושב, אבל אני לא.
"היי דניאל, יש לך או-" דניאל ראה אותי עוד לפני שהנער דיבר, הוא הגיח מאחוריו ודחף אותו קלות כדי שיוכל למשוך בידי פנימה.
"ג'יידן, תוכל ללכת רגע?" דניאל שאל אותו והוא השיב, "בטח. להתראות." הוא חייך ויצא.
הבטנו זה בזה בשתיקה רועמת כשישבנו אחד מול השני, מיטה מול מיטה, עד שדניאל פצה את פיו, "אז.. אממ," הוא מלמל ושילבתי את ידיי. "מה אמרת לשיין עליי?"
"אני לא אמרתי לו כלום, אבל אתה יכול לשאול אותו בעצמך למה הוא מתעלם ממך."
הוא גלגל את עיניו ונעמד, "בסדר.""זהו?" שאלתי ונעמדתי גם כן, "זה מה שרצית?"
הוא הביט בי במבט בוחן, סורק את פרצופי, אבל יכולתי לראות בבירור כאשר עיניו נחתו על שפתיי, דבר שגרם לי ללקק אותן בחושניות שלא הייתי מודע אליה.
הוא התקרב אליי לאט עד שעמדנו קרוב אחד לשני, קרוב מאוד. יכולתי לחוש את נשימותיו על שפתיי ואז את פיו נפתח, הציפייה הרגה אותי, רציתי כבר את הנשיקה החמה הזאת.
נ.מ דניאל:
פתחתי את פי ושאלתי אותו, "אתה עדיין נמשך אליי?" אני והחוסר ביטחון שלי.
זה הכל בגלל האיטלקי המזוין הזה.הרמתי את מבטי לעיניו שהיו פעורות ואז לגבתו שעלתה, "למה אתה כל הזמן שואל את זה? זה לא ישתנה ככה פתאום. אני נמשך אליך מהיום הראשון שראיתי אותך." הוא אמר בתקיפות.
הרגשתי את ליבי מתחמם. אני לא יודע למה, אבל כל הזמן חיפשתי את האישור שלו. רציתי לדעת שהוא נמשך אליי בכל שנייה ושנייה, פחדתי שזה יעלם לו. עד שהרגשתי משיכה למישהו, פעם ראשונה בחיים שלי, רציתי שגם הוא ימשך אליי. בכל זאת, ביטחון עצמי מטופש. אבל ההתנהגות שלו בלבלה אותי, כל הזמן.
ועוד הוא אמר שאני מבלבל אותו.. שילך להזדיין, טיפש."אז למה אתה.." מלמלתי לעצמי, "למה אני מה?" פאק.
"דניאל זה לא-" דבריו נבלעו עקב הנשיקה שלי. ידעתי בדיוק מה הוא רוצה להגיד אבל לא רציתי לשמוע. רציתי להאמין שהוא יתאהב בי ככל שהזמן יעבור, אז לא רציתי לתת למשהו להפריע לנו בדרך לשם.
כרכתי את זרועותיי סביב עורפו ואז השחלתי את ידיי בין שיערותיו הנעימות. מצצתי את השפתיים שלו ואז ליקקתי אותן לפני שהכנסתי את הלשון שלי במקצועיות. הוא הופתע מכל התכסיסים החדשים שלי. אחרי מה שהיה, הרגשתי שאני צריך עזרה, וג'יידן ייעץ לי בכל מיני דברים. מסתבר שג'יידן כלל לא תמים והייתה לו חברה בשנה שעברה. הם אפילו שכבו! פאק אני כזה מאחורי כולם.
אז הוא ייעץ לי ונתן לי טיפים, למרות שהוא לא בדיוק מבין בסקס בין גברים, הוא עדיין ניסה לעזור. הוא אמר לי שאני צריך לעשות משהו שיש סיכוי גדול שיגרום לו להתאהב בי במהרה. הובכתי מהעניין אך גם ג'יידן הובך, כיוון שהוא סטרייט. אבל אני חושב שאני צריך לעשות את זה, אפילו שאני לא יודע איך זה מרגיש בכלל ואני כנראה הולך להיות גרוע גם בזה.
YOU ARE READING
One Kiss (boyxboy)
RomanceCompleted דניאל בן ה17 לומד ומתגורר בפנימיית וודסייד שבקליפורניה יחד עם חבריו. הכל מעולה בסך הכל, עד שמגיע בחור חדש ויפה תואר לפנימיה, שמשובץ לגור בחדר של דניאל, ודניאל ממש לא מרוצה מזה. דילן בחור פלרטטן ומסתורי שתוך רגע הופך לאהוב על ידי כל התלמידי...