Sınır dolmadan yeni bölüm atmıyorum bu yüzden biraz geç oldu.
SINIR 40 OY 5 YORUM.
keyifli okumalar yazım yanlışı varsa kusura bakmayın.
&&&&&
İnsanlar hatalar yaparlar kimisi farkına varır umursamaz yaşamaya devam eder kimisi de vicdan azabı çeker ve ömür boyu yaralarını bir yerlerde taşır.
Ben ise günahı yanlısı bildiğim halde ona devam ediyordum durmuyordum çünkü bunu seviyordum.
Şirketin kapısından içeri girdim ve kartımı okuttum topuklularımın çıkardığı sesle her zaman kendimden emin yürüdüm.
Çalışanların selamını alıp odama doğru yürümeye devam ettim ve onu gördüm.
Ceydayı benim saf masum bir o kadar da tehlikeli nişanlısını ele geçirdiğim aile sayesinde bir yerlere gelebilmiş ve bununla övünüp hayatta bir şey başarmış gibi davranan Ceyda bir o kadar güzel ancak aptal bazen güzellik o kadar da ise yaramıyor sevdiğim adamı geriye almaya.
8 ay önce
Dışarda sağanak yağmur yağıyordu ve gökyüzünün yaşlarının altında uslanmaz iki deli vardı bora ve ben en sevdiğimiz mevsim sonbaharda aşkımızın mevsiminde ıslak ve tutkulu bir gecede birbirimize sarılmış ya da ele ele sokaklarda geziyorduk, gülüyorduk gecenin bir vakti özür dilerim uykunu böldüğüm minik çocuk.
Bağıra bağıra konusuyor yürüyorduk üşüyorduk ama aramızda elektirik bunu hissettirmiyordu sadece ikimiz ve koskoca evren varmışcasına " seni seviyorum" dedi bora elini boynuma attı ve beni çekti kendime cennetime dudaklarımızı bütünleştirdi.
Keşke her gece bu kadar güzel olsaydı ama bazen hayatin bizim için hazırladığı minik oyunlar karşımıza çıkıyor bizimki de Ceyda ve babası.
O gece aklımdan asla çıkmayan nefret ettiğim tek gece borayı sevdiğini söylediği o gece " Alara kızma ama sana söylemem gereken bir şey var".
"Neymiş" dedim yanıma yaklaştı ellerimi tuttu " ben borayı seviyorum" dedi dalga geçiyordu sanırım eski sevgilimi mi seviyordu? Tabi onların eski sandığı ama hala devam eden iliskimden bahsediyordum.
"Ceyda sen ne diyorsun lan" dedim bağırdım çıldırdım " Alara kızma elimde değil sırf senin eski sevgilin diye ondan vazgeçiceğimi falan düşünme sakın" dedi gözlerimin içine bakarak utanmadan.
" Sen deli misin o benim eski sevgilim ve sen ona göz mü koydun sen napıyorsun kızım aptal mısın en yakın arkadaşının eskisi ile mi hayal kuruyorsun " dedim.
"Düzgün konuş senin eskin olması bir şeyi ifade etmez borayla aramızda bir elektirik var babamla da konuştum bu durumu ikimizin beraber olması babasıyla olan ortaklığımız için de büyük bir fırsat" dedi.
Delirdim gözüm döndü " ne işi be ceyda paraya mi ihtiyacımız var bizim beni nasıl bir hiç olarak sayıyorsun" dedim.
" Bak Alara bunu aklına sok sen ne dersen de bu iş olucak ve umrumda değil" dedi onu gerçekten hiç tanımamışım.
"Siktir git lan napıyorsan yap git borani da şirketini de al en iyi sen ol minik orospu" dedim aptalca konuştum ağzımdan çıkanları bilmiyordum bir fikrim yoktu.
Ne kadar inanmasam da kendimi o Nisan gecesinde buldum bora ve ceydanin nişanında Bora babasının zoruyla ikna olmuştu ama onu asla affetmiycektim her şeyi sevgimizi ilişkimizi hayallerimizi yarıda bıraktığı için.
Ceyda yüzüğü gözüme sokarcasına havaya kaldırdı ve anlamsız bakışlar attı bana Boranın yüzündeki pişmanlık hiç bir şey ifade etmiyordu.
Gece o lanet nişanın olduğu evden çıktım ve evime gittim her şeyi yıkmak dökmek istiyordum.
Ceyda gerçek bir yılandı ve yılanın başını kesinlikle koparcaktım evde sinirimden çığlıklar atmaya başladım ve kapı çaldı ve Bora gelmişti içeriye girdi ve ilk günahımızı isledik artık o nişanlı bir adamdı ama umrumda değildi ceydanin dediği gibi " senin eskisi olması benim için bir şey ifade etmiyor" demisti benim için de onun nişanlısı olması bir şey ifade etmiyordu.
Dudaklarına kapandım benim olan ve her zaman benim olucak dudaklarına bedenine.
Her şey böyle başlamıştı ileriyi göremiyorum ama beni ayakta tutan geçmişti ve ceydaya olan öfkemdi.
Günümüz
" Hoşgeldin Alara yarım saat sonra toplantı başlıyacak hazır mısın?"dedi Ceyda.
" Elbette hazırım" dedim ve odamdan içeriye giriyordum ki Ceyda engel oldu.
"Nasılsın" dedi ne alakaydi şimdi
" iyiyim Ceyda" dedim " Beraber sen ben bora yemeğe çıkalım diyorum lütfen itiraz etme"Bizimkinin niyeti belli sevgili nisanlisini gözüme sokmak ama akşam nişanlısı genelde onun yanında değil benim kollarımda oluyor benim sevgime muhtaç minik bir çocuk gibi.
"Of Ceyda gelmesem başka zaman bulusuruz" dedim " Alara olmaz yer ayirttim rakı falan içeriz fena mı olur?" dedi.
"Tamam adres saat atarsın" dedim ve onu başımdan salmaya çalıştım " atarım tabi canım benim " dedi ve sarıldı samimiyetsiz bir şekilde ona karşılık verip çekildim " iyi ki varsın Alara" dedi ve gitti.
Tabi ya iyi ki varım amk.
Odama girdim ve gerekli dosyaları alıp toplantı salonuna yürüdüm ve gözlerim onu aradı.Borayı...
Salon gorevlisi 13. koltuğa yöneltti beni şansa bak tam da Boranın yani hay Allah...
Oturdum ve toplantı başladı şirketin yeni ortak şirket adaylarını tartışıyorduk ki bütün dikkatimi bozan bir yaramaz vardı.
Bora elini bacağıma attı "yapmasana şunu" dedim kulağına fısıldayarak "neyi" dedi ve elimi elinin üstüne koyarak ittim "bunu" dedim "güzeldi orası ya tenin sıcacık" dedi " sussana sen iş yapıyorum görmüyor musun" dedim.
"Benim en başarılı sevgilim sen işine devam et ben de kendi işime yani sana" dedi Bora.
Beni nasıl yola getireceğini çok iyi biliyordu " bu gece bana gel konuşmamız lazım" dedim.
"Ne konuscaz yatak odasında konuşalım" dedi arsızca.
"Olur nişanlını yatağımda konuşuruz " dedim " hatırlatmasana sunu " dedi.
"Niye nişanlın o senin " dedim ve Bora bacağımı sıktı " işine bak Alara hanım" dedi " nasıl isterseniz Bora bey".
&&&&&
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET(+18)
ChickLit" Altımda kıvranmana deli oluyorum bebeğim" Kitap +18 bir kitaptır aldatma vb uygunsuz icerikler olucaktır rahatsız olanlar okumasın.🖤