𝘾𝙖𝙥 15. 𝘾𝙚 𝙣𝙖𝙞𝙗𝙖 𝙨-𝙖 𝙞𝙣𝙩𝙖𝙢𝙥𝙡𝙖𝙩?

49 6 6
                                    

𝙋𝙚𝙧𝙨𝙥𝙚𝙘𝙩𝙞𝙫𝙖 𝙍𝙮𝙖𝙣:

" 𝙍𝙮𝙖𝙣 𝙩𝙚 𝙤𝙢𝙤𝙧!"

𝘚𝘵𝘳𝘪𝘨𝘢 𝘱𝘶𝘵𝘦𝘳𝘯𝘪𝘤 ,𝘪𝘯𝘤𝘩𝘪𝘻𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘪 𝘢𝘱𝘰𝘪.
𝘔𝘢 𝘳𝘦𝘻𝘦𝘮 𝘤𝘶 𝘮𝘢𝘪𝘯𝘪𝘭𝘦 𝘥𝘦 𝘣𝘪𝘳𝘰𝘶 , 𝘪𝘯𝘤𝘦𝘳𝘤𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢 𝘮𝘢 𝘭𝘪𝘯𝘪𝘴𝘵𝘦𝘴𝘤 𝘱𝘶𝘵𝘪𝘯.
𝘐𝘮𝘪 𝘳𝘦𝘷𝘪𝘯 𝘪𝘯 𝘱𝘰𝘴𝘵𝘶𝘳𝘢 2 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦 𝘮𝘢𝘪 𝘵𝘢𝘳𝘻𝘪𝘶, 𝘪𝘯𝘵𝘰𝘳𝘤𝘢𝘯𝘥𝘶𝘮𝘢 𝘤𝘶 𝘧𝘢𝘵𝘢 𝘴𝘱𝘳𝘦 𝘱𝘢𝘥𝘶𝘳𝘦 𝘴𝘪 𝘴𝘶𝘯𝘢𝘯𝘥𝘶𝘭 𝘱𝘦 𝘈𝘳𝘰𝘯.

*𝘾𝙤𝙣 𝙫𝙗*
𝘼𝙧𝙤𝙣: 𝙙𝙖 𝙍𝙮𝙖𝙣?
𝙀𝙪: 𝙘𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙞 𝙛𝙧𝙖𝙩𝙚?

𝘚𝘱𝘶𝘯 𝘶𝘴𝘰𝘳.

𝘼𝙧𝙤𝙣: 𝙢𝙖 𝙞𝙢𝙗𝙧𝙖𝙘 𝙨𝙖 𝙢𝙚𝙧𝙜 𝙡𝙖 𝙖𝙜𝙚𝙣𝙩𝙞𝙚, 𝙩𝙧𝙚𝙗𝙪𝙞𝙚 𝙨𝙖 𝙢𝙖 𝙞𝙣𝙩𝙖𝙡𝙣𝙚𝙨𝙘 𝙘𝙪 𝙅𝙚𝙤𝙣.
𝙍𝙮𝙖𝙣: 𝙣𝙪 𝙢𝙖𝙞 𝙖𝙧𝙚 𝙧𝙤𝙨𝙩, 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙤𝙧𝙘𝙪𝙢 𝙖𝙧𝙚 𝙖𝙡𝙩𝙘𝙚𝙫𝙖 𝙙𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙪𝙩 𝙖𝙘𝙪𝙢!

𝘚𝘱𝘶𝘯 𝘤𝘶 𝘥𝘶𝘳𝘦𝘳𝘦, 𝘥𝘦𝘰𝘢𝘳𝘦𝘤𝘦 𝘱𝘰𝘵 𝘫𝘶𝘳𝘢 𝘤𝘢 𝘢𝘤𝘶𝘮 𝘢 𝘪𝘴𝘣𝘶𝘤𝘯𝘪𝘵 𝘪𝘯𝘵𝘳-𝘰 𝘤𝘳𝘪𝘻𝘢 𝘥𝘦
𝘯𝘦𝘳𝘷𝘪.

𝘼𝙧𝙤𝙣: 𝙙𝙚 𝙪𝙣𝙙𝙚 𝙨𝙩𝙞, 𝙘𝙚 𝙩𝙤𝙩 𝙨𝙥𝙪𝙞?
𝙀𝙪: 𝘼𝙧𝙤𝙣, 𝙞𝙖-𝙤 𝙥𝙚 𝙈𝙞𝙧𝙖 𝙨𝙞 𝙙𝙪-𝙩𝙚 𝙖𝙘𝙖𝙨𝙖 𝙡𝙖 𝙗𝙖𝙞𝙚𝙩𝙞 𝙩𝙚 𝙧𝙤𝙜.
𝘼𝙧𝙤𝙣: 𝙙𝙚 𝙘𝙚?
𝙀𝙪: 𝙙𝙪-𝙩𝙚 ,𝙩𝙧𝙚𝙗𝙪𝙞𝙚 𝙨𝙖 𝙫𝙖 𝙨𝙥𝙪𝙣 𝙘𝙚𝙫𝙖!
𝘼𝙧𝙤𝙣: 𝙥𝙤𝙞 𝙨𝙥𝙪𝙣𝙚-𝙢𝙞?
𝙀𝙪: 𝘼𝙧𝙤𝙣 𝙩𝙚 𝙧𝙤𝙜 𝙖𝙨𝙘𝙪𝙡𝙩𝙖𝙢𝙖, 𝙞𝙖-𝙤 𝙥𝙚 𝙈𝙞𝙧𝙖𝙣𝙙𝙖 𝙨𝙞 𝙢𝙚𝙧𝙜𝙚𝙩𝙞 𝙖𝙘𝙖𝙨𝙖 𝙡𝙖 𝙗𝙖𝙞𝙚𝙩𝙞 𝙨𝙞 𝙨𝙪𝙣𝙖-𝙢𝙖 𝙘𝙖𝙣𝙙 𝙖𝙟𝙪𝙣𝙜𝙞!
𝘼𝙧𝙤𝙣: 𝙘𝙚𝙞 𝙘𝙪 𝙫𝙤𝙘𝙚𝙖 𝙩𝙖 ,𝙖𝙞 𝙧𝙖𝙘𝙞𝙩 𝙙𝙚 𝙚𝙨𝙩𝙞 𝙧𝙖𝙜𝙪𝙨𝙞𝙩?
𝙀𝙪: 𝘼𝙧𝙤𝙣 𝙣𝙪 𝙢𝙖𝙞 𝙥𝙪𝙣𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙧𝙚𝙗𝙖𝙧𝙞 𝙨𝙞 𝙛𝙖 𝙘𝙚 𝙩𝙞-𝙖𝙢 𝙯𝙞𝙨, 𝙞𝙞 𝙛𝙤𝙖𝙧𝙩𝙚 𝙞𝙢𝙥𝙤𝙧𝙩𝙖𝙣𝙩!
𝘼𝙧𝙤𝙣: 𝙗𝙞𝙣𝙚, 𝙨𝙥𝙚𝙧 𝙨𝙖 𝙢𝙚𝙧𝙞𝙩𝙚!
𝙀𝙪: 𝙨𝙪𝙣𝙖-𝙢𝙖 𝙘𝙖𝙣𝙙 𝙖𝙟𝙪𝙣𝙜𝙞!
𝘼𝙧𝙤𝙣: 𝙗𝙞𝙣𝙚 ,𝙥𝙖.
𝙀𝙪: 𝙥𝙖.
*𝘾𝙤𝙣 𝙫𝙗 𝙞𝙣𝙘𝙝*

𝘔𝘢 𝘢𝘴𝘦𝘻 𝘭𝘢 𝘣𝘪𝘳𝘰𝘶, 𝘪𝘯𝘤𝘦𝘳𝘤𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢 𝘮𝘢 𝘭𝘪𝘯𝘪𝘴𝘵𝘦𝘴𝘤 𝘴𝘪 𝘴𝘢 𝘪𝘮𝘪 𝘳𝘦𝘤𝘢𝘱𝘢𝘵 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘪𝘳𝘢𝘵𝘪𝘢 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭𝘢.
𝘛𝘰𝘵 𝘤𝘦 𝘧𝘢𝘤 𝘪𝘪 𝘴𝘢 𝘮𝘢 𝘶𝘪𝘵 𝘪𝘯 𝘨𝘰𝘭, 𝘪𝘯 𝘪𝘯𝘵𝘶𝘯𝘦𝘳𝘪𝘤𝘶𝘭 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘦𝘴𝘵𝘦 𝘱𝘢𝘵𝘳𝘶𝘯𝘴 𝘥𝘰𝘢𝘳 𝘥𝘦 𝘭𝘶𝘮𝘪𝘯𝘪𝘭𝘦 𝘭𝘶𝘯𝘪, 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘤𝘦 𝘱𝘳𝘪𝘯 𝘨𝘦𝘢𝘮.
𝘔𝘪-𝘦 𝘢𝘵𝘢𝘵 𝘥𝘦 𝘧𝘳𝘪𝘤𝘢 ,𝘥𝘢𝘤𝘢 𝘢𝘤𝘶𝘮 𝘴𝘶𝘯𝘵 𝘪𝘯 𝘱𝘦𝘳𝘪𝘤𝘰𝘭, 𝘥𝘢𝘤𝘢 𝘢𝘶 𝘧𝘰𝘴𝘵 𝘳𝘢𝘱𝘪𝘵𝘪 𝘱𝘦𝘯𝘵𝘳𝘶 𝘵𝘳𝘢𝘧𝘪𝘤 𝘥𝘦 𝘰𝘳𝘨𝘢𝘯𝘦, 𝘴𝘢𝘶 𝘱𝘳𝘰𝘴𝘵𝘪𝘵𝘶𝘵𝘪𝘦?
𝘚𝘪 𝘒𝘩𝘪𝘢𝘳𝘢, 𝘤𝘰𝘱𝘪𝘭𝘢𝘴𝘶 𝘮𝘦𝘶, 𝘮𝘪-𝘢𝘪 𝘧𝘰𝘴𝘵 𝘭𝘶𝘢𝘵𝘢 𝘤𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘷𝘦𝘢𝘪 𝘤𝘪𝘯𝘤𝘪 𝘭𝘶𝘯𝘪,𝘪𝘢𝘳 𝘢𝘤𝘶𝘮 𝘯𝘶 𝘢 𝘵𝘳𝘦𝘤𝘶𝘵 𝘣𝘪𝘯𝘦 𝘯𝘪𝘤𝘪 𝘮𝘢𝘤𝘢𝘳 𝘢𝘱𝘳𝘰𝘢𝘱𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘪 𝘴𝘢𝘱𝘵𝘢𝘮𝘢𝘯𝘪 𝘥𝘦 𝘤𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘦-𝘢𝘮 𝘨𝘢𝘴𝘪𝘵 𝘴𝘪 𝘮𝘪 𝘵𝘦-𝘢𝘶 𝘭𝘶𝘢𝘵 𝘪𝘢𝘳!
𝘋𝘦 𝘤𝘦, 𝘥𝘦 𝘤𝘦 𝘯𝘶 𝘱𝘰𝘵 𝘴𝘢 𝘵𝘳𝘢𝘪𝘦𝘴𝘤 𝘥𝘳𝘢𝘤𝘶 𝘧𝘦𝘳𝘪𝘤𝘪𝘵 𝘴𝘪 𝘭𝘪𝘯𝘪𝘴𝘵𝘪𝘵, 𝘥𝘦 𝘤𝘦 𝘯𝘢𝘪𝘣𝘢 𝘵𝘳𝘦𝘣𝘶𝘪𝘦 𝘴𝘢 𝘢𝘮 𝘱𝘢𝘳𝘵𝘦 𝘥𝘦 𝘢𝘴𝘵𝘧𝘦𝘭 𝘥𝘦 𝘴𝘦𝘯𝘵𝘪𝘮𝘦𝘯𝘵𝘦 𝘴𝘪 𝘵𝘳𝘢𝘪𝘳𝘪, 𝘥𝘦 𝘤𝘦?
𝘛𝘦𝘭𝘦𝘧𝘰𝘯𝘶𝘭 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘶𝘯𝘢 𝘮𝘢 𝘴𝘤𝘰𝘢𝘵𝘦 𝘥𝘪𝘯 𝘨𝘢𝘯𝘥𝘶𝘳𝘪 ,𝘳𝘢𝘴𝘱𝘶𝘯𝘻𝘢𝘯𝘥.

𝗜𝘂𝗯𝗶𝗿𝗲 𝗔𝗱𝗲𝘃𝗮𝗿𝗮𝘁𝗮 🥰💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum