𝙏𝙤𝙥 :𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠✔︎
𝘽𝙪𝙩𝙤𝙤𝙢:𝙏𝙖𝙚✔︎Jungkook este un vampir care are peste 300 de ani. Este un vampir dominat, rece, Și care nu dă 2 bani pe nimeni.
Taehyung: Este un om normal are 20 de ani și este în anul 2 la Facultatea de arte. Este o fire iubitoare, sensibilă, foarte încăpățânată și foarte nepăsătoare.
†...†
-Jungkook îmi este foame.
-Aish. mi-ai citit gândurile. Hai la vânătoare.
-Vin și eu cu voi.
_Ok, Jimin dar sper să nu te apucă plânsul iar.
-Da nu am plâns!
-Serios? Dar atunci când am băut sângele unui om drogat? Sau atunci cu câinele? Sau..?
-Gata.. Gata.
-Nu mai spune că începe să plângă ~ Începu toți să râdă~
-Bine sunt un plângățios dar îmi este și mi-e foame
-Gata cu atâta vorbă. Îmi este foame, Jimin vino dar vreau să nu te întorci flămând. clar?
-B-bine Jungkook..
Sau adunat vro 7 vampiri și s-au amestecat. Ei aveau un orar cu mesele iar azi era ziua pentru a bea sânge de om. Iar Jungkook era foarte înfometat
Jungkook și încă 2 se aflau pe o stradă în gustă. Unde se auzeau râsetele la 3 băieții.
Jungkook se așează și așteaptă ca cei 3 să vină la el:) așa că doar ascultă conversația celor 3. -AISH TAE! Cum ai putut să o refuzi?
-Da ce are?
-Ești idiot? Este Emma toată lumea o place! Eu o plac!
-Dar eu nu o plac!-Aish!
Taehyung sa oprit în mijlocul străzi și și-a verificat notificările. Și-a aprins telefon - nul dar o mașină cu viteză trecu.. Crezând că va muri.. A închis ochii strâns .. Dar prin surprinderea lui nu a murit și era.. În brațele unui necunosc -ut . TAE își deschide ochii și fu mirat încă o dată atunci când a dat de un tip cu colți ce se pregătea să îl omoare.
-Ce naiba?
-Acel tip tresare - AISH mai speriat copile!
-Ya! Nu sunt copil și nu este vina mea că tu te speri ușor.
-Ya, cum vorbești cu mine? Știi cine sunt?
- sigur nu gentleman.
-Adică? Tocmai ți-am salvat viața!
-Corect.dar ce rost are dacă vrei să mă omori?Vine un alt tip și îl smulge pe Tae din brațele lui Jungkook
-CE DRACU FACI?
-Vorbește prea mult! ~apoi îl mușcă de gât dar nu apucă să bea mult sânge că îl i-a Jungkook pe Tae și îl pune în spatele lui. -Știi? Eu urăsc să îmi împart mâncarea cu alți. Așa că Valea.