Wprowadzenie

3.8K 27 1
                                    

Cała akcja dzieje się na wyspie Los Santos, gdzie świat nie jest bezpieczny dla cywili. Całe miasto roi się od kryminalistów, narkotyków i napadów. Policja niestety nawet jakby chciała to wszystko uspokoić, to nie ma najmniejszych szans na to, ponieważ nawet jak złapią albo odkryją jakąś grupę przestępczą, to na jej miejsce zasiądzie nowa, mocniejsza. Do takiej właśnie grupy przestępczej będzie należeć Erwin Knuckles, były członek grupy Mokotowskiej, a obecnie Pastor.Zakon czyli miejsce pracy Erwina, ma też innych członków. Z początku do Zakonu należał, Erwin(Pastor), Dia(Zakonnik) i San(Zakonnik). Później dołączyli do zakonu, Dorian ( dawny przyjaciel Erwina z mokotowskiej) , Silny( również dawny mokotowski) i Carbo. Również w zakonie pojawiły się mniej ważne, ale również ważne persony, a mianowicie, Sky Hope, Lucian, Blush i Eva McCarott( była dziewczyna Erwina). Od początku Zakon miał być tylko przykrywką dla nielegalnych działań, miała to być pierwsza warstwa, która nie mogła być spalona. Dlatego działali w tajemnicy przed legalnym światem, ale "crime world" dobrze wiedział kim są członkowie Zakonu i od razu wiedzieli, że to przykrywka. Zakon pomijając wiele nieprzyjemnych zdarzeń, miał za sojusznika Szefa Burger Shota, Kui Chaka. Później ten sojusz przerósł się w nową organizacje pod nazwą "Zakshot". Na początku do grupy Kuia należały osoby z jego rodziny, czyli Heidi Bunny( Córka Kuia), Karim( Brat Heidi), Summer, David, Burgir, Yoshi i Lucas. Większość tych osób, później należała do Zakshotu. Mamy też osoby nie należące do Zakshotu, ale też są ważne dla tej organizacji, czyli np Kylie( Żona Carbo) albo Landrynki(mała grupa, która pracuje dla Kuia), Bałwanki( grupa, która zaraz po Zakonie napadła na Bank Flecca) i również pomniejsze sojusze, Jokery itp. Zakshot wiele osiągnął i stał się największą organizacją przestępczą, która miała swoją hierarchie, czyli Pastor i Kui (Szefowie), Carbo, David, Vasquez, Labo( osoby na napady), Heidi (zastępca Kuia), Summer, Karim(osoby uderzeniowe), Landrynki( grupa uderzeniowa), Jokery(grupa uderzeniowa), San(postać eventowa), Sky(mechaniczka), Kylie(mechaniczka),Dia( król biznesów)i również pomniejsze grupy/osoby. Erwin posiadał, później też Salon Arcade, gdzie głównym kierownikiem była Heidi. Zakshot się rozwijał w dość szybkim tempie. Miał od każdego ludzi dlatego miał tak łatwo, w porównaniu do Spadniarzy, Aod, czy innych ganków ulicznych. W tym czasie, w którym pisze tą wiadomość , Zakshot ma teraz w planach skok na Bank Pacific Standard. Tutaj rozpoczyna się historia przyjaciół, która może zniszczyć tą mocną grupę od środka.

Zakazana Miłość(Herwin) Sezon1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz