Dupa ce se termina si cea de-a doua proba toti participantii se intorc in zonele lor.Andy si John parcheaza masinile si ies in graba,se imbratiseaza reciproc si bat palma.
"Bine bro!A iesit prea bine.Ce ai facut acolo...se numeste talent si devotament.Te-am subestimat." se uita la el iar buzele sale se undesc intr-o linie drepata,dupa cateva secunde zambeste si bat palma din nou
"Ce onoare pe mine.Pai multumesc,cred."ii zambeste scurt."Si Luke s-a descurcat"se uita in jur "Unde e Luke?" In timp ce ne uitam unii la altii,auzim motorul unei masini in spate.Ne intoarcem privirea si vedem masina lui Luke cu cauciucuruile din spate sparte si lasand in urma o dara neagra.Opreste si iese din masina."Ce?" se rasteste la noi.Ridicam din umeri."I-ai spart baia de ulei?"se duce John mai aproape de masina."Era si normal la bunrout-urile care le-a facut si freestyle-ul ala"spune Andy ridicand capota masinii."Esti nebun?Habar n-am ce am facut acolo,e doar ce am vazut pe net si cu siguranta nu o sa mai fac asta niciodata."deschide o sticla cu apa si bea."Adica?"se uita Andy la el."Am venit aici doar ca m-a convins John,nu le am cu masinile." se aseaza pe un scaun."Nu le ai?Traiesc printre masini de cand ma stiu si le ai.Numai adrenalina care zace in tine ar trebui sa te convinga de asta" spune in timp ce ii face senmn lui Showrick sa vina la el."Asta i-am spus" continua John."Imi plac masinile si motocicletele dar asta nu e pentru mine,sunt un finut" incepem sa radem toti."Da,la fel de finut e si motorul asta" spune Showrick."Avem de lucru in seara asta" se uita catre Andy si John."Pai mergem la hotel si apoi va apucati de lucru?" intreb."Nu,reparatiile se fac aici,o sa va duceti voi iar noi ramanem aici."raspunde Andy."Ma duc si eu cu ele"adauga Luke in timp ce se ridica de pe scaun.Georgia zambeste cand aude si astepta aprobarea unuia dintre cei trei de langa masina."Bine."ii raspunde scurt John.Andy vine in fata mea.Il privesc fara sa spun nimic.Inca ma simt in plus aici.Se uita la mine si ma imbratiseaza.Ma saruta usor pe frunte si imi zambeste."Vorbim cand ajung".Aprob din cap si ma indrept spre masina verde in care sunt deja imbarcati ceilalti.Cand intru Georgia se uita la mine si imi zabeste de pe locul din fata."Abia astept sa ajung la hotel"ofteaza Delia."De ce?" isi indreapta Dolores privirea spre ea."Am nevoie de tot" inca ne uitam la ea "Ce?Pielea mea are nevoie de hidratare."se uita la noi."Fite."spun zambind.Ce tocmai am spus?E clar,sunt obosita."Poftim?" Delia se uita uimita la mine si celelalte incep sa rada in timp ce Luke se uita drept in fata si nu exprima nici o emotie."Fite de model." zambesc."Nu mai spune" rade Delia.
Din perspectiva lui Andy
"Motorul este praf."il aud pe Showrick spund."Cum dica praf?" John se ridica si se apropie de masina."Adica e praf.Nu poate concura maine."se uita la noi apoi inapoi la motor.Nimeni nu mai spune nimic timp de cateva momente."Incerc sa vad ce ii pot face,cel putin sa fie prezent iar apoi totul ramane in baza voastra." ia trusa de scule si se apuca de reparat."Cel putin asa"spune uitandu-ma pe clasament."Suntem pe locul 2" imi ridic privirea."E bine acum totul sta in numarul de voturi de maine" spune John in timp ce schimba rotile masinii."Trebuie sa castigam cursa si sa avem cat mai multe voturi si avem o masina in minus."imi las capul pe spate."Nu,e ok,putem sa recuperam"ma apropii de el si incepe sa imi povesteasca ce vom face maine.
Scuze daca mai am greseli si ca este atat de plictisitor dar da,n-am scuza insa am fost ocupata plus ca povestea se schimba radical si mna.Intelegeti voi.
YOU ARE READING
O noua viata! [IN CURS DE EDITARE]
Fiksi Penggemar"Never stop dreaming" cuvintele care au schimbat viata unei adolescente