14.UYUYALIM

1.8K 118 7
                                    

Dağhan:

Bu gün yeni müvekkilimle görüşüp davasını almaya karar vermiştim.

Yorgunluktan her tarafım ağrıyor.Artık tek dileğim evime ulaşıp güzel bir uyku çekmek.

Arabama yerleşip ,artık beni boğmaya başlayan kıravattan kurtuldum ve gazı kökledim.

Eve geldiğimde ev çamaşır suyu kokuyordu büyük ihtimal temizlik bitmişti.

Anneme görünmeden odama çıkmaya çalışırken elimin vazoya çarpıp düşmesi bir oldu.

Annem adeta avını bekleyen aslan gibi sese uçarak gelmişti.

Şimdi sorularından nasıl kaçıcaktım ben.

"Aaa oğluşum bir yerine birsey oldumu?Dur kımıldama hemen süpürgeyi küreği alıp geliyorum ben."dedi.

Ben kımıldamadan onu beklerken oda dağılan parçaları topluyordu.

En sonunda bitince bana gülerek döndü ama bu gülüşü hiç sevmemiştim.

"Ee oğlum temizlik bittiğine göre bir kahve içermiyiz senle?"diye sordu.

Elmahkum "İçelim anne."dedim.

"O zaman ben kahveleri yapıyorum.Sende üzerini değiş gel üzümlü kekim."diyip mutfağa gitti.

Bende odama çıkıp dizimden bir karış yukarıda şort,üstümede bol,salaş beyaz bir tşört giyip içeriye adımladım.

Annemde benle aynı anda mutfaktan çıkıp elinde tepsiyle odaya girmişti.

Tekli koltuklara karşılıklı yerleşip oturduk.

"Eee anlat bakalım kaçak."dedi imayla.

Anlamamazlığa verdim."Ne anlatayım anne."dedim.

"Mesela dün Göktürkü nereye götürdün?"diye sordu.

Belliydi kaçışım yoktu.

"Ağaç eve."dedim.

Memnuniyetle gülümsedi.

"Aranızda birşey geçti mi?"dedi imayla beni süzüp kıkırdayarak.

"Aslında üzerimi giyinirken odaya girdi.Hermafrodit olduğumdan ve uğradığım kötü muameleden bahsettim.Sanki bunları bahsedince üstümdeki ağırlık geçmiş gibi hissettim anne."dedim.

Gene çok duygusallaşmıştım.Ne zaman o anları anımsasam istemedende olsa gözlerim doluyordu işte.

Annem hemen yanıma gelip bana sarıldı ve saçlarıma tüy kadar hafif bir öpücük bıraktı.

Biraz toparlanınca annem eski yerine oturup hafifçe tebessüm etti.

"Peki Göktürk oğlumla aranız nasıl?Sabah el ele gelmeler falan."dedi kıkırdayarak.

"Bende tam olarak bilmiyorum anne.Daha bu duygulara  bir isim koymadık."dedim iç çekerek.

"Oda sana boş değil belli.Bir numaralı damadım zaten o benim.Kaptın gül gibi adamı."diyip popomu cimcirdi ve gülerek biten fincanları alıp mutfağa geçti.

Bende biraz uzanıp dinlenmek için odama geçtim.

Tam yatağa yatmıştım ki telefon titredi.Elime alıp kimden diye baktığımda Göktürktendi.

Göktürk: Eve döndün mü?

Ben: Evet döndüm.

Göktürk: Çok özledim seni,kokunu.

Ben: Neden gelmiyorsun o zaman?Birlikte uyuruz.

Böyle bir teklifte bulunacağımı kırk yıl düşünsem inanmazdım.

Hafif yanmaya başlayan tenim ve birden vücuduma sıcağın basmasıyla utandığımı  anladım.

Beş dakika olmuştu ve görüldü olmasına rağmen hala yanıt gelmemişti.Artık iyice gerilmeye başlamıştım.

Pencerenin önünde bir gürültü olunca korkuyla ayağa kalktım ve oraya doğru yürüdüm.

Penceremi açtığımda pencereye dayalı bir merdiven görmeyi beklemiyordum.

"Çekil gülüm pencereden."diyen Göktürke ağzım açık bir şekilde baktım ve hemen kenarıya çekildim.

O tırmanıp pencereden içeriye atladığında hala şaşkınlığım geçmemişti.

Sonucu kendime gelip sesime kavuşunca "Niye kapıdan gelmedin?"diye sordum.

Daha cevap vermeden beni kendi kollarına çekip sıkıca sarıldı.

"Ohh bee dünya varmış.Şu koku için  dünyayı karşıma alırım."dedi boğuk bir sesle.

Bu sözler beni çok mutlu etmişti.

"Soruna gelicek olursak.Beni görüceklerdi.İmayla bakıcaklardı ve sen utanıcaktın.O yüzden pencereden girdim."diye açıklama yaptı.

Ben hala cevap vermemişken beni geri geri adımlatıp yatağa düşürmüştü.

Kalbim bu hareketle heyecandan kasılırken o hiç vakit kaybetmeden üzerime uzanıp kafasını boynuma gömdü.

Heyecanım hala yerli yerindeyken "Uyuyalım."dedim.

Ona sıkıca kollarımı sardım ve gözlerimi karanlığa kapadım.

İşte huzur buydu.Sevdiğim adamın kollarında,ait olduğumu düşündüğüm yerde bulunmaktı huzur.

    ○               ○                  ○                  ○

Bu bölümü Dağhan kuşumun ağzından okuduk.Beğendiniz mi?

LÜTFEN HAYALET OKUYUCU OLARAK KALMAYIN BÖLÜMLERİ BEĞENİP YORUM ATARMISINIZ <3

BANA BİR MASAL ANLAT BABA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin