2 Yeni Arkadaş

5 0 0
                                    

Mark ihanete uğradığı için hemen plan yapmaga başlar.Mark plan yaparken zil çalar. Mark:kimo
Harry:ben Harry yardıma ihtiyacım var kapıyı açabilir misin.
Mark emin olmayarak kapıyı açar. Tanışırlar Harry bir doktordur. Tam adı Harry Treveson.
Mark: memnun oldum Harry bende Mark Scholes. Bir grup kurarlar. Grubun adını MHSMR KOYARLAR SAÇMA VE GARİP. Her neyse Mark doktora şunları söyler; Doktor Harry bir panzehir yapmanı istiyorum sana dereotu sikleman hralaton getireceğim bunları nasıl panzehir yapacağız bilmiyorum ama galiba böyle olacak. Harry kabul eder. Mark dışarı çıkar ve birini görür. Tedirgin bir şekilde yaklaşır. İnsan olduğunu anlar ve adını sorar. Mark: hey sen kimsin
Semonica:ben Semonica Richardson memnun oldum. Mark bir arkadaş daha bulmasına sevinir. Bu kişi teknoloji ile uğraşır Panzehir makinesini oluşturmak için işe yarayabilir. Mark onu gruba alır malzemeleri toplarlar ve eve giderler. Harry ile Semonica tanışır. Semonica ya alet edavat lazımdır. Sonuçta panzehir makinesi yapmak kolay değil malzemeleri bulmak:24 saat yapılması 43 saat  67 saat içinde en az yapılabilir. Ve karışımın yapılması 62 saat = 129 saat biz buna 130 saat diyelim her neyse şimdi uyurlar. Yarın kalkınca Semonica ile Mark alet edevat bulmaya çalışır. Yolda zombiler ile karşılaşırlar Semonica zomses adlı icatıyla zombileri hipnotize eder zombileri eve gidene kadar susturmaya başarırlar. Gerekli malzemeler: 8 vida 12 çivi 7 metal 5 demir 10 kab sadece vida ve çivi bulurlar geriye metal,demir ve kab kalır eve dönerler bulunan 20 zombiyi barınağa koyarlar böylece bu işi de başarmış olurlar bu sefer de dışarıya yemek bulmaya çıkarlar karınları acıkmışlardır. Terk edilmiş eve girerler bir sürü depolama bulurlar eşyaları alıp eve dönerler yemekleri yerler ve uyurlar. Bugünde iyi geçmiştir mark biraz şüphelidir. Çünkü işleri çok iyi gidiyorlardır liderliğini başarılı bir şekilde süren mark grubunun iyi bir sonuca ulaşıp kazanacağını düşünüyordur mark kendinden emindir. Fakat mark başka planlarda dusunmektedir. Mark kısa zaman sonra İntakamini carldan alacaktır.Bölüm sonu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SALGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin