Trick AND Candy
Įžanga.
Aš stengiausi... stengiausi ištverti visus pašaipius žvilgsnius nukreiptus į mane mokyklos koridoriuose. Stengiausi nepriimti nė vieno žodžio apie mane, mano šeimą. Bet man nepavyko. Vėl. Vėl, mergina vardu Megan, per kūno kultūros pamoka įtumė mane į baseiną ir atrišo maudymosi kostiumėlio viršų. Vėl, mokyklos populiariausias vaikinas Joe, paslėpė mano kuprinę vaikinų tualete. Vėl...
Daugiau tai nepasikartos.
Galbūt aš nesu pati gražiausia mergina Amerikoje, galbūt mano tėvai nėra garsūs dizaineriai ar verslininkai, galbūt aš ir nemoku bendrauti su žmonėmis. Galbūt todėl aš niekada nepritapau Kalifornijos centrinėje vidurinėje mokykloje.
Bet visa tai nėra priežastis dvejus metus iš eilės iš manęs tyčiotis, užgaulioti ir paversti kvaile.
*
Pažvelgusi į veidrodį pamatau ryškias žalias akis, jos būtų gražios jei nebūtų užverktos ir vis dar šlapios. Erdvioje vonioje girdėjosi tik mano nelygos ir trūkčiojantis kvėpavimas. Mano juodi juosmenį siekiantys plaukai draikėsi į visas puses nerasdami tinkamos vietos. Mano drebančios rankos su nulakuotais dailios formos nagais paėmė telefoną ir žvilgtelėjo į valandas. Turiu dvidešimt minuių iki tol kol mano tėvai sugrįš iš tetos gimtadienio.
Jie supras, kad tai padariau ne dėl jų. Jie TURI suprasti. Niekada nedrįsau prisipažinti, kad man skaudu, kad mokykloje nė viena diena nėra rami. Niekada nepasakiau mamai, kaip man skaudu.
Beviltiškai sukūkčiojau. Nuo nervų mano rankos baisiai drebėjo, o ant riešų matėsi vos prieš savaitę padaryti randai. Bandžiau savo kančias sumažinti pjaustydamasi, vartodama narkotikus, bet niekas man nepadėjo ir tai buvo skaudžiausia.
Mano pirštai apsivijo baltą visiškai nieko neišsiskiriantį baltą buteliuką ir stipriai jį suspaudė. Griįžau į kambarį ir drebėdama nuo šalčio ir baimės atsisėdau ant lovos.
Aš pasirengusi tai padaryti. Aš PRIVALAU tai padaryti.
Giliai įkvėpusi pravėriau mažą buteliuką ir numečiau dangtelį ant žemės. Susižėriau baltai geltonas tabletes į delną. Keletas nukrito ant žemės, bet mano dėmesys buvo sutelktas tik į delną.
Negalvodama subėriau tabletas sau į burną ir susisiraukusi nurijau. Mano mintys netrukus apsiblausė. Ramiai atsiguliau ant lovos ir apkabinusi pagalvę užmerkiau akis ir pasitikau tai kas manęs laukia.
*
„Mes taip negalime, brangioji“ Papriekaištavo mama purtydama galvą. „Dar pirmą dieną, kai tave paleis iš ligoninės siūsime į Niujorko internato mokyklą. Turi suprasti, kad tai ką tu padarei buvo beprotiška ir neatleistina. Taškas. Octavia, tu vyksti į internatą...“