revontulia

251 9 7
                                    

Heti alkuun taas smut varotus koska päätin ny jatkaa tähä tota edellistä lukua👍 ps. En tiä asetinko ittelleni liian kovan haasteen ku sanoin et koitan kirjottaa 2 lukua huomise mennes😭
______

Olli:

"Ootko varma ettet haluu kakkos kierrosta ennen sitä?"
Kysyin y/n:ltä leveä hymy kasvoillani.
Hän hymyili minulle takaisin vastaukseksi.
Pian hän olikin päälläni hajareisin suutelemassa kaulaani.
Ilmeisesti viime ilta ei ollut hänellr tarpeeksi, ja olin samaa mieltä tuosta.
Ajatukseni katkesi kun tunsin y/n riisuvan boksereitani pois.
Päästin pienen nautinnon huokauksen kun tunsin hänen pehmeät huulet minun (🧍en osaa sanottaa mut tiät mitä tässä meinataan) ympärilläni.
Hän välillä nopeutti tahtia ja välillä hidasti.
(Oon niin pahoillani jos oot alle 13😭)
Päätin keskeyttää hänet heittämällä hänet alleni.
Suutelin hänen huuliaan ja otin hänen alusvaatteitaan toisella kädellä pois.

Aikalailla pian koko hotelli huone oli nautinnollisten huokaisujen peittämä.

Y/n makasi vieressäni ja oli hieman hengästynyt äskeisestä.
"En tiä toimiiko jalat enää" hän naurahti.
Katsoon hänen kauniisiin silmiin hetken. "Jos et pysty nii mää kannan sut"
Naurahdin. Yhtäkkiä tunsin puhelimeni värisevän tyynyn alla.
"Se on Joonas" sanoin hiljaa ja vastasin.
"Ennen kun sanot mitää en halua tietää mitä sielä tapahtui kun äskön soitin ja vastasit mutta toivottavasti mitää semmosta ei nyt tapahdu" Joonas juoksi sanoillaan. Siinä vaiheessa tajusin että hän oli aijemmin soittanut ja olin varmaankin vahingossa painanut vihreää punaisen sijaan ja hän oli kuullut kaiken mitä täälä oli tapahtunut.
Vilkaisin y/n:ää joka ilmeisesti kuuli mitä Joonas sanoi. Hän katsoi minua takaisin ja alkoi hihittää hieman.
Olin ehkä vähän nolostunut mutta jatkoin keskustelua.
"Öhm joo nii.. joo. Mut kerro vaa asias." Änkytin luuriin.
"No ei mulla oikeestaa muuta ollu ku et miten teil rakastavaisil on ny menny siä eka yö mut ..aikalail sain siihen vastauksen about 25min sitten" Joonas nauroi.
Vilkaisin puhelimestani kelloa. "Joo meil on menny hyvin, viel pari päivää tääl nii ollaan tulossa takasi. Mut meidä pitää ny mennä aamupalalle enne ku ei ehitä ollenkaan"Sanoin nopeasti toivoen vain että puhelu päättyisi jo.
Vilkaisin sivulleni ja y/n nousi jo sängystä pukeutumaan.
"Joojoo ootte rakkait älkää nussiko toisianne hengiltä sielä" Joonas huudahti ennen kuin lopetti puhelun.
No empä edes ehtinyt heippa sanomaan. Hymähdin itsekseni ja aloin itsekkin pukeutumaan.

Time skip n. Puolitoista tuntia🍓

Y/n:

Päätimme Ollin kanssa että menisimme illalla kävelemään ympäriinsä ulkona ja tutkimaan paikkoja.
Mutta nyt päätimme mennä nukkumaan hetkeksi huoneeseemme.
Minua oli väsyttänyt oikeastaan koko aamu mutta en antanut sen haitata.
Olli piti kädestäni kiinni ja kävelimme samaa tahtia rappusia kohti huonettamme.
"Mitä se Joonas muuten kyseli? Sen misäks mitä määkin kuulin." Kysyin Ollilta naurahtaen hieman.
"Aa se vaa kyseli et kai meil on hauskaa täälä ja vastasin et tottakai" Olli hymyili minulle.
"No hyvä, tää on oikeesti paras reissu tähän asti mun elämässä" sanoin onnellisesti.
"Hyvä että tykkäät, teen mitä vaan että oot onnellinen" Olli vastasi avatessaan huoneemme ovea. Hän antoi minun mennä edellä sisälle ja heti hänen tultuaan huoneen eteiseen halasin häntä tiukkaan. " En tiä mitä tekisin ilman sua, kukaa ei oo saanu mua näin onnelliseks ikinä" mumisin hänen huppariinsa.
Hän piti minusta takaisin tiukasti kiinni ja kuulin hänen sykkeensä kiihtyvän.
"Sääkin teet musta maailman onnellisimman" hän vastasi rauhallisesti.
Hänen äänensä sai minut tuntemaan taas peehosia vatsassani.
Otin hänen käsistä kiinni ja vedin hänet kanssani sängylle makaamaan.

Illalla🍓

Olimme pian lähdössä ulos katselemaan paikkoja. Koitin etsiä mahdollisimman lämpimiä vaatteita joita voisi kerrostaa mutta en ollut juurikaan pakannut muita vaatteita kuin huppareita ja farkkuja, mutta sentään oli villasukat. Tiesin jo nyt että ulkona tulisi olemaan jäätävää, mutta sentään saan viettää aikaa lempi ihmiseni kanssa.
Heitin päälleni Ollin antaman mustan hupparin jonka alle jätin t-paidan jotta olisi edes jotakin kerrostusta.
"Ootko varma ettei sulle tuu kylmä?" Olli kysyi katsoen asuani.
"No mulla sentää on villasukat ja paksu takki, tuskin mä elävältä jäädyn" vastasin hymyillen ja astuen ulos huoneen ovesta.
"No joo jos joku jäätyy nii mä" Olli vastasi.

Olimme astuneet juuri ulos rakennuksesta ja samantien kylmä pakkastuuli löi vasten kasvoja.
Pidimme käsistä kiinni ja kävelimme johonkin suuntaan. "Iha nätit maisemat jo nyt. Mut ei yht nättii ku sää" Olli sanoi yhtäkkiä.
"No kiitoksia, mut ite pidän enemmän näistä talvisista maisemista ku omasta ulkonäöstä" sanoin huomaamatta kuinka masentavalta tuo kuullosti.
"Ei sun ulkonäössä oo mitää vikaa , oot just täydellinen" Olli sanoi pysäyttäen minut.
"Mikä musta tekee erikoisen?" Kysyin katsoen häntä.
Olli oli hetken hiljaa ja näytti hieman pettyneeltä siihen etten hyväksynyt sitä että olin hänen mielestään kaunis.
"Sä oot täydellinen jokasella tavalla, et oo niinku kukaa kenet oon enne tavannu, oot niin erilainen, mut sillai parhaalla tavalla. Em varmaa olis tääl ilman sua, oot aina ollu mulle se tärkein" Olli vastasi katsoen minua hieman surullisen näköisenä.
Päätin vain halata häntä.
"Rakastan sua niin paljon.."kuiskasin hänelle.
"Ja mää sua" hän kuiskasi takaisin.

Jatkoimme pian matkaa eteenpäin.
Päätin ottaa hänen kädestään jälleen kiinni ja kylmätväreet sivelivät kehoani kun tunsin kuinka kylmä hänen kätensä oli. Koitin parhaani lämmittää sitä omilla kylmillä käsilläni.
Katseeni kiinnittyi kalliomaiseen kukkulaan jossain muutaman sadan metrin päässä.
"Olli- meidän on iha pakko mennä tonne kattoo tähtiä!" Hihkaisin kaiken hiljaisuuden keskeltä.
Olli huomasi minne osoitin ja nyökkäsi minulle. Lähdin vetämään häntä mukaani tuonne paikkaan.

Käveleminen kalliolle ei ollut kovin miellyttävä. Liukastelimme kohti kukkulan huippua ,Olli välillä kaatuen ja heittäen minua lumipallolla kun en tajunnut odottaa häntä.
"Oli siinäki matka" Olli huokaisi päästyämme kalliolle istumaan.
Molemmilla meistä oli reput mukana jotta voimme istua niiden päällä ilman että lumi tulisi läpi.
Katsoimme hetken kaunista tähtien peittämää taivasta.
Päätin kaivaa taskustani tupakka askia. Otettuani sieltä itselleni huomasin ollin pitävän kättään, niinkuin hänkin olisi halunnut yhden. Katsoin häntä kysyvästi kulmat ylhäällä, "ethän sä polta" sanoin kysyvästi.
"No voin mä tän kerran" hän vastasi kohauttaen olkapäitään. En miettinyt sen kummempia ja kaivoin Ollillekkin yhden. Heti hänen sytytettyään omansa hän alkoi yskimään. "Noni ja ny kuolet" naurahdin hieman.
"En- kjöh -en mä koskaan kjöh kuole"hän yritti nauraa yskimisen keskeltä. Nauroin hänen kanssaan kunnes katseeni kiinnittyi taivaalle.
"Kato!" Huudahdin osoittaen taivaallw jossa seikkaili monia erivärisiä revontulia.
"Vau.. en oo ennen nähny noita" Sanoin silmät suurina tuijottaen taivaalle.
"Ne on kauniita kyl" Olli vastasi selvittyään yskä kohtauksestaan.
"En ois uskonu et ikinä nään niitä" kuiskasin itsekseni.
"Onneks nyt pääsit näkeen" Olli kuiskasi minulle pistäen kätensä ympärilleni.
Nojasin hänen olkapäätään vasten ittaen viimeistä henkäystä tupakasta ennen kuin heitin sen kalliolta alas pois näkyvyydestä.
"Sanon vielä että oikeesti rakastan sua enemmän kuin mitään tai ketään" Sanoin hiljaa painaen päätäni Ollia vasten.
"Oon ilone et mietit samalla tavalla. Määkin rakastan sua" hän vastasi kääntäen kasvoni hänen omiaan kohti.
Jaoimme siinä kauniilla hetkellä hellän suudelman täynnä tarkoitusta ja rakkautta.

_________
Nonni nyt tarvin kyl uni tauon olkaapi hyvä🕺💕
Harvinaista miulta mutta yli 1000 sanaa:D oon ylpee ittestäni.
Ootte rakkaita<3

It's my party and I'll die when I want to //Blind channelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora