1.

158 12 3
                                    

Pre par nedelja sam saznala da idemo preko raspusta kod bake i deke u Ameriku, nisam mogla da docekam. Zadnji put smo tamo bile pre pet ili sest godina...

Non-stop sam raznisljala o nasem putu i pakovanju, otici u Ameriku nije mala stvar. Keti i ja se nikada nismo razdvajale pa necemo ni ovoga puta, koliko god se mi svadjale ili neslagale nismo mogle jedna bez druge.

Ostalo mi je jos desetak dana do kraja skolske godine i mog 17. rodjendana. Moram se potruditi da popravim dvojku iz matematike ili necu ici, moram se fokusirati na skolu, a ne na pakovanje i odlazak u Ameriku.

Tri dana kasnije

Neka ogromna buka me budi iz sna, budilnik, "Oooh jos samo 5 minuta", ali budilnik ne prestaje da zvoni. Odlucila sam ipak da utanem, otisla do kupatila istusirala se, oprala zube, ocesljala se i otisla u kuhinju na dorucak.

"Dobro jutro Mimi" pomalo tuznim glasom me je pozdravila mama, verovatno je tuzna zbog toga sto ne ide sa nama u Ameriku, nije dobila godisnji. "Dobro jutro" odgovaram joj.

"Jedi i idi u skolu, da ne zakasnis, a ja idem na posao. Keti nece ici u skolu boli je stomak"

"Vazi." Mama je uzela torbu sa stola i otisla na posao, zavrsila sam sa doruckom, oprala ruke, uzela torbu i krenula u skolu.

Nakon dva sata

Danas imam kontrolni iz matematike, ako dobiljem cetiri ili pet imacu zakljucenu peticu. Ulazim u ucionicu G. Smita, kad odnekud cujem glas svog najboljeg druga, "Mimi, jesi li ucila, nadam se da ces rasturiti na testu", "I ja se nadam da hocu, ucila sam 3 dana!" Prekida nas zvono, ulazimo u ucionicu i sedamo na svoja mesta, ja sam sela na moje omiljeno mesto. Usao je G. Smit, "Vadite papire i olovke, imate 5zadataka i test radite 35 min" Pogledala sam na papir i videla zadatke koje sam ja vezbala... Kakvo olaksanje.

Sutradan

Hvala Bogu dobila sam pet iz matematike, moje putovanje je osigurano. Upravo ulazim u kucu i zaticem Keti, mamu i tatu. Jedva cekam da im saopstim radosnu vest, "Mama dobila sam 5 iz mate"

-"Svaka cast Mimi"

"I mi imamo sjajnu vest za tebe" opet ona

-"Kakvu?"

"Icicete ranije u Ameriku, vec za dva danaaaa"

"Pa to je sjajna vest, bas se radujem"  odlazim u sobu i uzimam torbu pakujem se, ulazi i Keti sva razdragana i srecna uzima torbu i pocinje se pakovati, ali ne progovara nista... 


Nadam se da vam se svidja prvi deo mozda je malo duzi, mozda ima poneku gresku, ali nadam se da vam se svidja.  Znacio bi mi koji Vote i komentar :)

IznenadjenjeWhere stories live. Discover now