Negyedik helyszín: Circus Baby Pizza Világa

33 3 0
                                    

80-as évek eleje, ???

Kinyitotta a szemeit, de sötétség fogadta. Hideg, szűk és nedves volt a hely. A teste minden porcikájába fájdalom hatolt, amitől majdnem ismét eszméletét vesztette. Minden levegővétel fájdalmas volt számára. Egy magas sípolás volt az egyetlen hang, amit hallott. Sikítani akart, de a torkát nem hagyta el semmilyen hang. Nem tudta hol, de azt tudta, hogy egyedül volt. Félt. Mozogni próbált, de a fájdalom elviselhetetlen volt. Szenvedett. Nem akart meghalni, főleg ilyen fiatalon nem. A családjára gondolt. Hiányoztak Neki. Látni akarta szüleit és a testvéreit. De nem volt vele senki. Nem is emlékezett, hogy hogyan került erre a helyre, vagy hogy egyáltalán mi ez a hely...

Az étterem ezúttal Circus Baby Pizza Világa volt, a Freddy Fazbear's Pizza testvér étterme

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Az étterem ezúttal Circus Baby Pizza Világa volt, a Freddy Fazbear's Pizza testvér étterme. Ezelőtt a robotokat az étterem láncot futtató Fazbear Entertainment gyártotta, a mostaniakat viszont az Afton Robotics nevű cég, és a változás nagyon feltűnő volt. A robotoknak ezúttal cirkusz témája volt. Az eredeti négyeshez két ember formájú robot csatlakozott:

Circus Baby, egy bohóc lány vörös, két copfba kötött hajjal és kék szemekkel. Egy piros felsőt és szoknyát hordott.

Ballora, egy balerína, akinek kék haja és lila szemei voltak. Kék felsőt és szoknyát hordott.

Az eredeti négyes színpalettája megváltozott. Mindannyiuk fehér és rózsaszín festést kapott. Bonnie Freddy jobb kezén egy kis kék bábként lett újratervezve. A robotok ezúttal teljesen fémes külső vázúak voltak, és szét lehetett nyitni azokat, hogy a belső vázhoz könnyebben hozzáférhessenek a szerelők.

-Semmi kétség afelől, hogy mit ért el technikai szinten. Ezek egyértelműen a legkorszerűbb robotok. De vannak bizonyos tervezési döntések, amiket nem teljesen értünk. Reméltük, hogy fényt vet ezekre.

-Tud táncolni és énekelni. Fel van szerelve egy hélium tartályal, hogy lufikat tudjon felfújni az ujjaival. Kérhetnek tőle zeneszámokat. Még fagylaltot is képes csinálni.

-Minden tiszteletem az öné, ezekre a tervezési döntésekre voltunk kíváncsiak, Mr. Afton.

Az étterem kinyitott. Az állat robotok mind egy színpadon voltak, míg Ballora-nak és Baby-nek külön szobája volt. Az új robotok nagyon népszerűnek bizonyultak, különösen Baby. A gyerekek ki-be futottak a szobájába. Kettő, aztán három, aztán kettő, aztán három, aztán négy, aztán kettő, és végül egy sem. Voltak, akik féltek tőle, mások viszont élvezték a zenéjét. Baby csillogott-villogott a színpadán, és születésnapi torta illata volt. Kettő, aztán három, aztán öt, négy, három, kettő... Egy.

Egy kislány szőke hajjal és zöld szemekkel. Baby nem volt többé önmaga. Kinyílt a hasa, amiben egy tölcsér jégkrém volt. A kislány közelebb lépett. Egy pillanatig sikítás hallatszott, de csak egy pillanatig, aztán elcsendesült örökre.

Az étterem bezárt, de a menedzser, Mr. Afton bent maradt, hogy karban tartsa a robotokat a kislányával. Mindig akarta látni, hogy dolgozik az apukája. Mr. Afton benyitott az irodájába és meglepődött, mikor látta, hogy a lánya nincs ott.

-Elizabeth? Merre vagy kicsim?

Elindult megkeresni, és kétségbeesetten ismételte a lánya nevét. Nem jött válasz. Hirtelen valami eszébe jutott. A lány mindig azzal nyaggatta, hogy Baby-t akarja látni. Mr. Afton Baby szobájába sietett, aki ki volt kapcsolva. Felnyitotta a robot hasát, és a gyanúja bebizonyosodott. Baby hasi részében ott feküdt a saját lányának szétcincált, összettört, vérbe fagyott holtteste. Circus Baby Pizza Világát egy hét múlva bezárták emiatt az incidens miatt.

 Circus Baby Pizza Világát egy hét múlva bezárták emiatt az incidens miatt

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A gyilkos még mindig szabadlábon...

William - Az ElőzményTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang