Nakon par sati putovanja napokon smo stigli u Californiju... Jos samo da stignemo do Los Andjelesa.

Toliko sam uzbudjena i ne mogu da disem normalno. Kada smo izasle sa aerodroma, pokusale smo da pozovemo taksi, ali neki fini i meki glasic nas je zaustavio, "Hejj devojke jesteli to vi? Mimi i Keti?" ispred nas se stvorila mala zenica od sezdesetak godina, a iza nje je stojao dekica u sakou i farmerkama. Osmah sam se setila bake ko bi nju mogao da zaboravi i ako sam se bojala da ih necu prepoznati.

"Da to smo mi, bako"  rekla je Keti, a baka nas je zagrlila svom snagom i posto je bila niska povukla nas je prema dole i zamalo da padnemo.

Deka je za to vreme stavio nase kofere u auto i zagrlio nas, kada smo se izpozdravljali seli smo u auto i krenuli u Los Andjeles.

Stigli smo u dobro poznatu ulucu i stali kod neke male bele kuce na sprat, koja je meni bila nepoznata.
"Ovo je vasa kuca zar ne?" upitala sam, "Da, samo smo je renovirali" rekla je baka. Ova kuca je imala preveliko dvoriste, ljuljaske, fontanicu.. Bila je to kuca iz bajke.

"Ajde devojke udjite" ljubazno je rekao deka,"Da jedete i da se odmorite" nadodao je..

Otisla sam do kupatila osvezila se od puta i sela za sto. Rucali smo a kasnije pricali do kasno u noc.

Sutradan

Baka nas nije budila jer smo legle kasno, tako da sam ustala tek oko podne. Keti je jos spavala, nisam htela da je budim.
Otisla sam do kupatila, obavila sta imam, otisla na dorucak (sad vec rucak :)hehe) i odlucila da malo izadjem napolje..

Ovde sam imala dosta prijatelja, ali zadnji put kada sam bila ovde imala sam 11, a Keti 10 godina. Tako da nisam ni ocekivala da me neko prepozna...Na FB-u sam se dopisivala sa Monom i Stefanom. Njih sam jedino uspela sa nadjem na fejsu...

Oduvek sam, kao mala gaila simpatije prema Stefanu, jer je bas bio moj tip imao je plave oci i crnu kosu, oduvek je bio 'bad boy' i to me je privlacilo, nadam se pa cu ga videti sto pre. Nameravam da se javim i Moni..

Nadam se da vam se svidja mozda je malo  dosadno jer nikako da pocne neka radnja..:)
Ali popravicu se vec u sledecem delu :D
 

IznenadjenjeWhere stories live. Discover now