15.SEVDA

1.7K 109 3
                                    

Gözümü açtığımda önce kucağımdaki güzelliğe baktım sonrada saçlarını koklayıp öptüm.

Daha hava tam aydınlanmamıştı. Evdekiler uyanmadan çıkmam lazımdı.Yoksa o bakışlar yüzünden prensesim çok utanıyordu.

Dağhanı kucağımdan yavaşça yatağa bıraktım.

Gözlerini biraz açınca "Şşş uyu canım daha erken."dedim.

"Sen nereye?Uyuyalım."diye biraz mızmızlandı.

"Sen uyu bebeğim.Evdekiler uyanmadan gidiyim ben."diyip yanağını öptüm.

Pencereyi açıp yavaş yavaş aşağıya inmeye başladım.

Eve varmadan önce fırına uğrayıp sıcak sıcak ekmek,poğaça ve simit alıp eve doğru adımladım.

Saate baktığım da saat 08.00 dı.Annem çoktan uyanmıştır.

Anahtarımla kapıyı açıp mutfağa adımladım.Tahminim doğruydu annem uyanmış çoktan çayın suyunu koymuştu.

Arkadan sarılınca "Hiii" diye korku dolu bir ses çıktı dudaklarından.

Yanaklarından öpüp "Günaydın annem."dedim.

"Günaydın deli oğlan.Feleği nerede söndürdün?"diyip imalı şekilde göz kırptı.

"Nerde olucak anne?"diye sordum.

Kıkırdayıp "Damadımın yanında."dedi.

Arkadan "Senin damadın kimmiş?"diye soran babamla ona doğru döndük.

Kızcağını düşünürken oda imayla gülümseyip göz kırptı.

"Gel oğlum.Seninle biraz baba oğul konuşalım baş başa."dedi.

Elimdeki poşetleri tezgaha bırakıp arkasından ilerledim.

Çift kişilik koltuğa oturup birbirimize doğru döndük.

"Oğlum biz herşeyin farkındayız.O yüzden bizden çekinmene veyatta kötü tepki veririz diye korkmana gerek yok.Biz zaten Dağhanla olan,yani bir ilişkiniz varsa onaylıyoruz.İçin rahat olsun."diyip omzumu güç verircesine sıktı.

"Aslında bir ilişkimiz yok baba.Ama ona olan hislerimi her anlamda belli ediyorum zaten.Ayrıca bizi onayladığınız için teşekkür ederim.Eğer onaylamamış olsaydınız bile onun için herkesi karşıma alırdım zaten."dedim.

Babam gururla gülümseyip "Aynı bana çekmişsin.Afferim oğlum.Ne olursa olsun sevdandan vazgeçme."dedi.

Bende babama gülümseyerek baktım.

Bir boğaz temizleme sesi gelince kapıya doğru döndük.

Poyraz abim "Ciddi sohbetinizi bölmek istemezdim ama sofra hazır."dedi gülümseyip.

Babam ayaklanıp önden gitti.Arkasından bende ayaklandım.

Kapıdaki abim kolunu omzuma atıp beni kendine çekti ve saçlarımdan öptü.

"Afferim kardeşime.Ne olursa olsun daima seni destekliycem.İçin rahat etsin."dedi.

Bir kolumu abime sarıp ona sokuldum.

"Teşekkür ederim abi."diyip gülümsedim.

○                   ○                    ○                    ○

Ailemiz desteklediğini söyledi.Şimdi Göktürk bunun üstüne bir keyif kahvesi içer :))))

BÖLÜMÜ BEGENMEYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN <3

BANA BİR MASAL ANLAT BABA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin