Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 07.01.2022 (01:31)
Bölüm Şarkısı: Nick Cave & The Bad Seeds - Where the Wild Roses Grow ·
İyi Okumalar!
✾
Tavigan Cumhuriyeti - Tavigan
Chaezan
"Chae, bunu yapmak zorunda değilsin." dedi ve kafamı iki yana salladım.
"Yapmak zorundayım, Taishan. Artık her şeyi öğrenmenin zamanı geldi. Yapmadığım sürece rüyalarımda o kadını görüyorum. Her seferinde anılarını yaşıyorum. Bu bir işaret." dedim.
Taishan oflamış, eliyle alnını ovuşturmuştu."Odaklanmamız gereken insanları bulamıyoruz. Dikkatini kaderleri değiştirilmiş olanlara vermiyorsun. Bundan bile daha mı önemli?" dedi. Derin bir nefes almıştım. Shan ilk defa beni anlamıyordu ve bu çok zor bir şeydi.
Tekrardan geçmişe dönmek istiyordum. Rüyalarımdaki kadının anılarına dalmak, neler yaşadığını öğrenmeyi arzuluyordum. Ölümden Dönen'in kim olduğunu çözebilirdim. Bu daha önemliymiş gibi geliyordu. Evet, kaderleri değiştirilenler daha mühim bir konuydu. Tavigan'ın felaketi olan insanlar karşımdaydı ve buna odaklanmam lazımdı. Fakat dikkatimi veremiyordum. Zihnim sürekli ölümden dönene kayıyor, rüyalarımda o kadının anılarını görüyordum. Daha önce şahit olduğum anılar. Çözmem gerektiğinin imasıydı, bu imayı görmezlikten gelirsem olmazdı. Ölümden Dönen'i bulmam gerekiyordu. Taishan keşke anlasaydı.
Onun endişeleri anılarına şahit olduğum kadındı. Son görümde kadının bana dikkat etmesi, onun hoşuna gitmemişti. Zarar vereceğine dair endişeleniyordu. Endişeleri yersizdi. Kimse bana zarar veremezdi. Ben aklımı kılıcı ve kalkanı yapan bir insandım. Düşmanlarımı ölçer, tartar öyle hareket ederdim. Ölü olsa bile değişmezdi bu. Kadının hassas noktalarını çoktan kafamda belirlemiştim. O adam, kadının hassas noktasıydı. Adama dair bir şeyler yaparsam kadını zayıf düşürürdüm. Bebeğine dokunmazdım, bir bebeği kullanacak kadar kötü kalpli değildim. Kadının bebeğine olan sevgisini görmüştüm. Saf bir sevgiydi. Bu sevgiyi kullanamazdım.
Bir elimi Taishan'ın yanağına koydum. Gülümseyerek "Endişelerini anlıyorum, sevgilim. Faakt yapmak zorundayım. Bu kez her şey çözülecek." dedim.
Taishan "Ben ne dersem diyeyim inat edeceksin, kendi bildiğinle hareket edeceksin."
"Beni anlamanı istiyorum, yüreğimden geçenlere neden bu sefer kulaklarını tıkıyorsun? Her daim beni anlayan sen şimdi anlamamakta ısrarcısın." dedim. Yavaşça yanağını öptüm."Benim yanımda ol." diye fısıldadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Historical FictionWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...