7. Bölüm -Harika bir anne olacaksın

357 19 5
                                    

Hope anlaşmanın kendisine ait olan tarafına uydu ve Raf'a Josie'de bir ay boyunca gizli kalışının tüm hikayesini ve Josie'nin evinin yedek anahtarının hâlâ onda olduğunu anlattı.

Raf hikayeyi baştan sona şaşırmış bir ifadeyle dinlemişti. Sonunda Hope'a her şeyin bittiğine sevindiğini söyledi. Ama Hope, Raf'a beklenmedik bir şekilde Josie'ye çok düşkün olduğunu itiraf ederken mahzun görünüyordu.

"Hadi ama Hope. Muhtemelen artık senden nefret ediyordur." Raf ona hatırlattı.

"Biliyorum ama..." Hope hüzünle iç çekti. "Şimdi hamile ve ben... Kaygılanıyorum!"

''Ryan'dan mı?'' Raf kocaman açılmış gözlerle sordu.

"Çok açık." Hope başını salladı.

"Ve şimdi daha çok umursuyorsun çünkü..." Raf düşüncede durakladı ve sonra yüksek sesle tahmin yürüttü. "...Çocuğu almak mı istiyorsun!? Yasal olarak onun karısı olduğun için en azından çocuk gayri meşru olmayacak, değil mi?"

"Ne HAYIR!! Sadece ona yardım etmek istiyorum. Çocuğunu çalmak değil! Bunu nasıl düşünebilirsin?" Hope haykırarak konuştu.

Neden Raf şimdi her zamankinden daha fazla bakıma ihtiyacı olan Josie ile birlikte olmak istediğini anlayamıyordu ki?

"Dürüst olmak gerekirse, başım o kadar çok ağrıyor ki bugünlerde ne düşündüğümü bilmiyorum." Raf şakaklarını ovuştururken yorgunlukla itiraf etti.

"Evet. Günlerdir uyumamış gibisin."

"Bu yetersiz bir ifade." Raf, Hope'a ihtiyatla gülümsedi. "Bak, Josie'nin evine gidip o kitabı bulmalıyız, artık seni rahatsız etmem."

"Ya orada da bulamazsak, Raf?" Hope öneride bulundu "Bak ne diyeceğim, eğer defter orada bir yerde saklıysa ve Josie orada değilse, defter ayaklanıp kaçmaz. Sabah gideriz, tamam mı? Gerçekten uyuduktan sonra."

"Onu şimdi bulmaya çalışmazsak uyuyamam, Hope."

"Bahse girmek ister misin? Bu kanepem her zaman senin uyku ilacın oldu. Bizimle birçok kez oturmaya gelince dakikalar içinde uykuya dalardın."

Raf hafifçe kıkırdadı. "Beni kışkırtma Hope."

"Öyle bir şey yapmıyorum. Sana dinlenmeyi teklif ediyorum, Raf. Çok ihtiyacın olan bir şey." Onu kanepeye uzanması için itti. "Sana bir yastık ve battaniye getireyim."

Raf teslim oldu.

Hope yastık ve battaniyeyle geri döndüğünde Raf gerçekten de uyuyakalmıştı. Yastığı yavaşça horlayan yüzünün altına koydu ve battaniyeyi üzerine örttü. Ondan sonra yatağına gitti.

Hope ertesi sabah uyandığında Raf'ı ortada görmedi ama en azından onun için bir not bırakmıştı.

Hope,

Kanepe için teşekkürler. İyi bir uyku çektim ama sabah ofiste önemli bir toplantım olduğunu ve erkenden gitmem gerektiğini hatırladım. Josie'ye gidip defteri bulmama yardım eder misin? Sana borçluyum. Aslında bulursan sana hayatımı borçlu olurum.

Çokça Sevgi ve Teşekkürlerimle,

Raf

Hope, Raf'ın hayatta kalabilmesi için deftere gerçekten ihtiyacı olduğunu biliyordu.

Hope'a, müşterinin defteri bulması için kendisine bir aylık süre verdiğini, yoksa Ryan ile aynı kaderi paylaşacağını söylemişti.

Mesele şu ki, müvekkilin Ryan'ı öldürdüğüne dair kanıtları yok. Olay yerindeki tüm işaretler intiharı gösteriyor.

Geçmişi Ateşe Ver - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin