Karşılıklı affetmelerinin ardından Hope ve Josie sonraki birkaç dakikayı kum havuzunda ikizlerle oynayarak geçirdi.
"Josie.. Gizli görevim için özür dilerim ve.. Ayrıca bilmeni isterim ki hastanede seninle kalmak istemiştim ama hamilelik haberi beni şok etti. Sadece sindirmek için zamana ihtiyacım vardı. Üzgünüm ben-"
"Hope sorun değil. Böyle hissetmeye hakkın var. Ayrıca, bu bebeği doğurmak isteyip istemediğimden emin değilim."
"Ne? Neden?" Hope endişeyle sordu. "Bak, bunun senin vücudun ve kendi seçimin olduğunu biliyorum ama çocukları seven bir tipe benziyorsun ve onlarla çok iyi başa çıkıyorsun. Yani, sonuçta bir öğretmensin! Harika bir anne olacağından hiç şüphem yok Josie."
"Bu çocuğu doğurursam, Ryan'dan bir parça daima benimle olacak, Hope. Bunu kabul edebilir misin? Kocanın çocuğunun başka bir kadından olduğu gerçeğini?"
Hope iç çekti. Elbette bunu düşündü ama yaşadığı pişmanlığı Josie'nin de yaşamasını istemiyordu.
"Ryan sana üç yıl kadar önce hamile kaldığımı söylemiş miydi?" Hope sorusuna soru ile karşılık verdi.
Josie şaşkınlıkla başını salladı.
"Şey, öyleydim ve... aldırmayı seçtim." Hope ekledi. "Özellikle büyük bir proje için birkaç kez uçakla yolculuk yapmak zorundaydım Ryan'a anne olmaya hazır olmadığımı söyledim. Ryan, mutlu bir baba adayıyken, seçimimi yine de destekleyen ve birkaç yıl daha beklemeyi kabul eden o üzgün kocaya dönüştü. Ben hazır olduğumda da, o... öldü."
"Yemin ederim hamile kalmaya hiç niyetim yoktu Hope. Korunuyorduk."
''Josie, seni hiçbir şeyle suçlamıyorum. Seni, başkalarının nasıl hissedeceğine değil, Senin istediğine göre doğru seçimi yapmaya teşvik ediyorum. Pişman olmayacağın bir karar vermeni istiyorum. Herhangi bir şüphen varsa, senin için buradayım. Yardım etmek istiyorum." Hope, Josie'nin elini tuttu.
"Josie, ziyaretçin mi var?"
Caroline'ın sesi çınladı.
Hope ve Josie, bahçede alışveriş poşetleriyle yürüyen iki sarışın gördüler.
"Eee, anne, Lizzie. Bu arkadaşım Hope." Josie hızla ayağa kalkıp tanıttı. "Hope, bu annem Caroline ve kız kardeşim Lizzie."
"Pekala, tanıştığıma memnun oldum Hope. Başka bir yerden mi geldin?" Caroline, Hope'un yük çantasını fark ettiğinde sordu.
"Eee.. evet.. Ben aslında Josie'nin ev arkadaşıyım." Hope garip bir şekilde belirtti.
"Aman Tanrım! Sen osun!" diye haykırdı Lizzie.
"Şey.." Hope gergin bir şekilde merak etti, Josie'nin kız kardeşinin onun kim olduğu hakkındaki tüm gerçeği mi yoksa kısmi gerçeği mi bildiğinden emin değildi.
"Kız kardeşimi çizen ev arkadaşı sensin!" Lizzie ağzından kaçırıp hemen özür diledi. "Üzgünüm, eskiz defterine göz atmak istemedik ama o eskizleri Jo'nun evinde gördüm ve harikaydılar. Sen çok yetenekli bir sanatçısın!"
Hope beceriksizce gülümsedi ve kız kardeşine hafifçe başını sallayan Josie'ye baktı.
"Lizzie senin harika bir vahşi yaşam illüstratörü olduğunu düşünüyor." Josie bilerek ekledi.
"Ama Jo senin mimar olduğunu söyledi, bu yüzden aslında kafam oldukça karıştı." Lizzie belirtti.
"Ah" Josie'nin kız kardeşinin bilmesini istediği şey konusunda Hope'un da kafası karıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişi Ateşe Ver - Hosie (GirlxGirl)
Ficção GeralKocası Ryan'ın ölümüyle sarsılan Hope, kocasının Josie adında başka bir kadınla ilişkisi olduğunu öğrenir. Hope, ölümünün yasını tutmasının yanı sıra ihanetinin acısıyla da baş etmek zorunda kalır. Yoğun bir merakla, ikili hayatının nasıl başladığın...