𝚎𝚜𝚝𝚎 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚞𝚕𝚘 𝚜𝚎 𝚝𝚒𝚝𝚞𝚕𝚊:꧁ 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕞𝕖𝕟𝕥𝕖 𝕥𝕖 𝕘𝕦𝕤𝕥𝕒... ꧂
ᴛᴏᴅᴏs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ɴᴇʀᴠɪᴏsᴏs ᴘᴏʀ ᴇʟ ʀᴜᴍᴏʀ ǫᴜᴇ ɪᴠᴀ ᴘᴏʀ ᴛᴏᴅᴀ ʟᴀ ᴄɪᴜᴅᴀᴅ ᴅᴇ ᴛɪᴛɪʀɪʟǫᴜᴇɴ.
ʙᴜᴇɴᴏ, ᴍᴇɴᴏs ᴜɴᴏ Jᴜᴀɴ Cᴀʀʟᴏs, ᴇsᴛᴇ ɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ɴᴇʀᴠɪᴏsᴏ, ᴇsᴛᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ FURIOSO, ᴄʟᴀʀᴏ.. ᴀ ɴɪɴɢᴜɴ ᴘᴀᴅʀᴇ ʟᴇ ɢᴜsᴛᴀʀɪᴀ ǫᴜᴇ ᴀɴᴅᴇɴ ᴅɪᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴀʜɪ ǫᴜᴇ sᴜ ʜɪᴊᴀ ᴇsᴛᴇ "sᴀʟɪᴇɴᴅᴏ" ᴄᴏɴ ᴍᴇᴊᴏʀ ᴀᴍɪɢᴏ ᴅᴇ ᴇʟ.
Eɴ ғɪɴ, ᴛᴜʟɪᴏ ᴀᴜɴ sᴇɢᴜɪᴀ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴄᴀʟᴍᴀʀ ᴀʟ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ ᴀʟ ɪɢᴜᴀʟ ǫᴜᴇ ᴊᴜᴀɴɪɴ.
Aᴜɴǫᴜᴇ ᴇʟ ᴀʟʙɪɴᴏ sɪɴᴛɪᴏ ǫᴜᴇ sᴜ ᴛᴇʟᴇғᴏɴᴏ sᴏɴᴀʙᴀ, ᴇsᴛᴇ sᴇ ᴀʟᴇᴊᴏ ᴅᴇ ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀ́s ᴘᴀʀᴀ ᴀᴛᴇɴᴅᴇʀ.
-- NO PIENSO CALMARME, YA ME ESTOY ARTANDO DE ESOS PAPARAZZIS QUE TE ANDAN SIGUIENDO SIN PARAR -sᴜsᴘɪʀᴀ- ... sᴏʟᴏ ɴᴏ ǫᴜɪᴇʀᴏ ᴍᴇᴛᴇʀ ᴇɴ ᴍᴀ́s ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs ᴀ ᴍɪ ʜɪᴊᴀ, sɪ? --ᴅᴇᴄɪᴀ ᴇʟ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ ᴘᴀʀᴀ ғɪɴᴀʟɪᴢᴀʀ ᴅɪᴏ ᴜɴ ɢᴏʟᴘᴇ ғᴜᴇʀᴛᴇ ᴇɴ ʟᴀ ᴍᴇsᴀ ᴀᴍᴀʀɪʟʟᴀ, ᴘᴇʀᴏ ʟᴜᴇɢᴏ sᴇ ǫᴜᴇᴊᴏ ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴅᴏʟᴏʀ.
ᴇʟ ᴄʜɪᴍᴘᴀɴᴄᴇ ᴘᴇʀᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴜɴ ᴄᴏsᴛᴀᴅᴏ ᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴊᴜᴀɴɪɴ ʜᴀʙʟᴀʙᴀ ᴘᴏʀ ᴛᴇʟᴇғᴏɴᴏ, ᴇsᴛᴇ ʟᴏ ᴍɪʀᴏ ᴘᴀʀᴀ ʟᴜᴇɢᴏ ᴍᴏsᴛʀᴀʀʟᴇ sᴜs ᴍᴀɴᴏs ᴄᴏɴ sᴜs ᴅɪᴇᴢ ᴅᴇᴅᴏs ᴅɪᴄɪᴇɴᴅᴏʟᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴏs sᴏɴ ʟᴏs ᴍɪɴᴜᴛᴏs ǫᴜᴇ ғᴀʟᴛᴀɴ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴏʟᴠᴇʀ ᴀʟ ᴘʀᴏɢʀᴀᴍᴀ.
-- ʟᴏ ʀᴇsᴏʟᴠᴇʀᴇᴍᴏs, sɪ?...
ᴇʟ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ ᴍɪʀᴏ ᴀʟ ᴍᴀʏᴏʀ, ᴇsᴛᴇ ᴛᴇɴɪᴀ ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ ɴᴇʀᴠɪᴏsᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴏ ʜɪᴢᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟɪᴢᴀʀᴀ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ʏ ᴜɴ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴏ sᴏɴʀᴏᴊᴏ sᴇ ᴍᴏsᴛʀᴀʀᴀ ᴇɴ sᴜs ᴍᴇᴊɪʟʟᴀs.
-- ᴜʜ.. ᴍᴇ ᴅᴀ ʀɪsᴀ ᴇs sᴏɴʀɪsᴀ ʙᴏʙᴀ ǫᴜᴇ ᴛɪᴇɴᴇs --ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴏ ʙᴏᴅᴏǫᴜᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴀᴅᴀ, ᴀʟ ᴅᴀʀsᴇ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴅᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴅɪᴊᴏ ᴍɪʀᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴀʀʀɪʙᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴇʀ ᴀ ᴛᴜʟɪᴏ sᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪᴅᴏ. -- EJEM!.. QUIERO DECIR, QUE DICES MARIO HUGO? ǫᴜᴇ ᴍᴇ ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴀs? Cʟᴀʀᴏ, ʏᴀ ᴠᴏʏ.. CHAITO!
ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ᴇsᴏ, ʙᴏᴅᴏǫᴜᴇ sᴀʟɪᴏ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴜɴᴀ ᴅɪʀᴇᴄᴄɪᴏ́ɴ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀᴀ ʏ ᴄʜᴏᴄᴀʀsᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴜɴᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ʟᴜᴇɢᴏ ᴀʙʀɪʀʟᴀ ᴄᴏɴ ᴀᴘᴜʀᴏs, ᴛʀɪᴠɪɴ̃ᴏ sᴏʟᴏ ʀɪᴏ ᴀɴᴛᴇ ᴇsᴏ.
-- ᴜᴍ.. ᴛᴜʟɪᴏ
ᴇʟ ᴍᴀʏᴏʀ ᴍɪʀᴏ ᴀ sᴜ ᴄᴏsᴛᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀsᴇ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴀʀᴅɪʟʟᴀ, ᴇsᴛᴇ ᴛʀᴀɢᴏ ᴅᴜʀᴏ.
-- ᴘᴇʀᴅᴏɴ ᴘᴏʀ ᴇsᴛᴀ.. ɪɴᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴀ ᴠɪsɪᴛᴀ ᴘᴇʀᴏ... ʟɪɴᴅᴀ ᴍᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴜ.. ʙᴜᴇɴᴏ..ɢᴜsᴛᴀs ᴅᴇ.. --ᴄɪɴᴅʏ ᴍɪʀᴏ ᴀ sᴜs ᴄᴏsᴛᴀᴅᴏs ᴘᴀʀᴀ ʟᴜᴇɢᴏ sᴏɴʀᴇɪʀ ᴄᴏɴ ɴᴇʀᴠɪᴏs.
ESTÁS LEYENDO
𝕄𝕚 𝕎𝕖𝕠𝕟 || 𝐭𝐮𝐝𝐨𝐪𝐮𝐞 || _nadie1mportante_ PAUSADO
Fanfiction𝚚𝚞𝚛 𝚑𝚞𝚋𝚒𝚎𝚛𝚊 𝚙𝚊𝚜𝚊𝚍𝚘 si el periodista estrella y... un "GRAN" conductor, hubieran estado juntos? Bueno, eso lo sabran en este fic... (tremenda descripcion, no?)