Y/n:
Olimme eilen istuneet ulkona ehkä useamman tunnin emmekä edes tunteneet kylmyyttä sillä olimme toisissamme kiinni kokoajan.
Olimme palanneet hotelille joskus yöllä ja nukahdimme melkein samantien lusikka aaentoon sängylle.Heräsin melko myöhään, ehkä joskus yhdeltä päivällä. Tänään on viimeinen päivämme täälä, ja ajatus siitä sai minut hieman surulliseksi mutta onhan tää ollut aivan ihanaa olla täälä.
Käännyin ympäri sängyssä kasvotusten huoneen ikkunaa vasten. Olli ei maannut siinä.
"Olli?" Huusin sängystä väsyneenä.
En kuullut vastausta, joten oletin että hän on hakemassa ruokaa tai jotain.
Nousin istumaan ja aloin kaivaamaan laukkuani. Otin sieltä pienen rasian jonka sain Ollilta lahjaksi muutama päivää sitten. En ollut katsonut sen sisälle ollenkaan. Se rasia oli unessani, joten ajattelin avata sen nyt.
Se oli kuin pieni korurasia joten minulla oli oletuksia mitä sielä voisi olla.
Pitelin rasiaa toisessa kädessä ja toisella hieroin unisia silmiäni.
Päätin varovasti avata rasian.
Silmäni suurenivat. Rasiassa oli kaunein koru jonka olenk koskaan nähnyt. Se oli hopea ja siinä oli vaaleanpunainen pieni timanttisydän.
Otin korun rasiasta käsiini ja tarkastelin sitä.
Nousin melkein heti ylös kohti peiliä ja asettelin korun kaulalleni. Se oli niin kaunis. Katselin itseäni peilistä ja hymyilin.
Kuulin eteisestä oven avaavan. Kurkkasin kulman takaa ja näin Ollin tulevan lumisena ostoskassien kanssa sisälle.
"Moikka sää heräsit vihdoin" hän huikkasi ovelta nähdessään minut.
"Jooh" huokasin kävellessäni häntä vastaan eteiseen.
"Mitä toit?" Kysyin viitaten ostoskasseja.
"Noh päätin ostaa meille tänne ny vikaks yöks herkkui ja si huomiseks ja siit eteepäi ku tuun asuun sun luo ku ei reenejäkää oo" hän vastasi katsoen minua ns koiranpentu ilmeellä.
"Vai että mun luo tuut asuun" naurahdin hymyillen.
"Kuulostaa hyvältä" lisäsin ja autoin häntä kantamaan kassit keittiöön.
"Nytkö vast löysit ton?" Olli kysyi katsoeni kaulaani tyytyväisenä.
"Se oli mulla mukana. Se on kaunis" hymyilin hänelle.
"Ihanaa jos tykkäät se osu ekana mun silmään ja tuli heti sää mieleen" Olli sanoi tullen lähelleni ja laittaen kätensä lantiolleni.
Katsoin ylös hänen silmiinsä.
"Rakastan sitä" kuiskasin.
Hän näytti tyytyväiseltä ja antoi nopean suukon minulle.
"Haluutko et mennää ravintolaan syömään vai syödäänkö täälä jotain?" Hän kysyi päästäessään minusta irti.
"Mennää vaik johki syömään" vastasin hetken mietittyä.Time skip iltaan🍓
Olli:
Olimme istuneet sängyllä y/n kanssa pari tuntia puhumassa videopuhelussa jätkien kanssa joilla ilmeisesti oli kova ikävä meitä. Y/n näytti siltä että nukahtaisi minähetkenä hyvänsä mutta halusi silti jatkaa puhlua joka oli aika ymmärrättävää sillä jätkät eivät ilmeisesti olleet kovin selvänä joten heidän juttunsa olivat huvittavia.
"Mä KerRoin MuilLekki Siit Ku EiLen SoitiN tEiLLe koSka Teitte SyntiÄ" Joonas huudahti puhelusta.
Menin hieman punaiseksi.
"PORKO MIKS IHMEESSÄ" huudahdin hänelle takaisin näyttäen järkyttyneeltä.
Puhelusta kuului vain naurua.
"Hei olli iha rauhas se on ihan luonnollista kun nainen ja mies-"
Niko aloitti.
"Juu meidän pitää nyt mennä" keskeytin nikon ja löin luurin korvaan. Katsoin väsynyttä y/n silmiin ja aloimme molemmat nauraa.
"Olipas niilläki hyvi juttuja" y/n naurahti ja haukoitteli.
"Juu tosi" vastasin huokaisten.
Päätin vain hetken ihan vain tuijottaa y/n:ää joka katseli puhelimestaan jotakin.
Hän huomasi pian minun tuijottavan häntä ja punastun entistä enemmän.
"Mitä katoit?" Hän kysyi pehmeällä äänellä.
"Ööh mä- mä vaa kattelin kuin kaunis oot. Niinku oikeesti." vastasin totuudenmukaisesti.
"Aww oot nii ihana" hän vastasi tullen kiinni minuun makaamaan.
"Varmaan nukun koko matkan huomenna ku mennään kotiin" y/n haukotteli.
"Et saa nukkua muute joudut kestää sitä kun laulan yksin karaokee" Naurahdin itsekin hieman väsyneen kuuloisena.Y/n:
Olimme jutelleet Ollin kanssa niitä näitä useamman tunnin. Rakastin sitä kuinka hän välillä keskustelujemme ajan tuijotteli tyytyväisenä kaulakorua jonka oli minulle antanut, nyt kun hän pääsi näkemään sen päälläni.
Kuitenkin kaikki ajatukseni eivät olleet positiivisia, sillä olin silloin tällöin herännyt öisin painajaisita siitä, mitä silloi baarissa tapahtui. Sen miehen kasvot olivat painautuneet mieleeni enkä saanut niitä pois millään. Vaikka minulla olikin juuri nyt hauskaa Ollin kanssa niin niskassani painoi suuri ahdistus siitä illasta. Tajusin Ollin ehkä huomanneen että kaikki ei ollut hyvin kun huomasin hänen katselevan välillä käsiäni jotka näperisvät hupparini helmaa ja katseeni siirtyili sivulta toiselle niinkuin se mies hyökkäisi minähetkenä hyvänsä.
"Hei onks kaikki okei?" Olli kysyi rauhallisesti.
"On. On-tai siis joo tottakai " koitin vääntää tekohymyä mutta Olli ei näyttänyt kovin tyytyväiseltä vastaukseeni.
"Mä en iha usko.. vaikutat huolestuneeltä" hän sanoi katsoen minua silmiin.
"Mä vaan mietin taas ihan liikaa.. anteeks" vastasin hiljaa ja nousin ylös sängyltä.
"Ei sun tarvi pyytää anteeks. Mihin meet?" Kuulin hänen sanovan takanani minun kävellessäni kohti kylpyhuonetta._____
Nonni piti julkasta tää pari tuntii si mut unhodin täysin pahoittelut 😭
Oon kipeenä nii on ainaki ollu aikaa kirjottaa lol
VOCÊ ESTÁ LENDO
It's my party and I'll die when I want to //Blind channel
Fanfic🍓Blind channel ff (Olli Matela ) 🍓tw: itsetuhoisuus(viiltely, itsemurhaan viittaavat ajatukset) , s3ksuaalista kontenttia;) 🍓lol huonoa kielenkäyttöä 🍓Pliis älä lue jos oot alle 15🥲