Reîntoarcerea

11 0 0
                                    

- Mamá Lucas no me deja estar tranquila!
-Carolina calmează-te, te roagă mama frumos, fratele tău are doar 6 ani, de ce ai așteptări atât de mari de la el?
Lucas a realizat mai târziu ceea ce tocmai terminase de spus mama, dar când și-a dat seama că eu râdeam de el s-a supărat supărat și a tăcut. Acel a fost primul moment în care uitasem complet ceea ce se întâmpla în realitate.
Ne aflam în avion așteptând cu nerăbdare să ajungem în România. Noi am trăit 12 ani în Spania unde aveam o viața plină de chinuri din cauză că parinții noștri nu se mai înțelegeau și se certau în fiecare zi din ultimii 2 ani încoace. Anul trecut ne-am petrecut vara în România la bunici. Prin August, mama rămasese fără medicamente și a trebuit să ne întoarcem în Spania pentru că acele medicamentenu se găseau în România (mama este pensionată din cauza că suferă de o depresie destul de gravă și anul trecut a încercat să se sinucidă de 2 ori).
Când am ajuns la aeroportul din Spania unchiul meu Ciprian ne-a așteptat în aeroport și ne-a dus la Buñol,  satul în care locuiam. I–am spus tatălui meu să ne aștepte el la aeroport,  dar din păcate el era în Almeria ajuntând la o lucrare (tatăl meu e constructor). Ziua următoare după ce am ajuns am fost la spital ca să-și scoată maicămea medicamentele,  lucrul pentru care a trebuit să-mi sacrific vacanța de vară, dar din păcate biletele în momentul de față erau prea scumpe și mai trebuia să stăm în Spania vreo 2 săptămâni. După vreo 2 zile tatăl meu s-a întors și a început drama...
Cu trei luni în urmă tatăl meu îi pusese mamei mele că el vrea să divorțeze.  Când el a ajuns acasă nu a mai vrut să doarmă cu ea pentru că o credea periculoasă. El și-a pus o yală la ușa ca maicamea să nu poată intra la el în cameră și așa dormea în fiecare noapte. În ultimul timp când el stătea cu noi două în salom uitându-ne la televizor realizaserăm că el stătea tot timpul cu telefonul în mână (mergea cu el chiar și la baie!) și am început să suspectăm că are pe cineva.
Mama mea fiind trăit 15 ani cu el știa că dânsul are un somn foarte puternic și nu îl trezește nimic,  deci cum el pusese o încuietoare la ușă și nu putea intra pe acolo,  a mers noaptea când el dormea în terasă și a intrat prin geamul care dădea la el în cameră și a luat telefonul. Apoi,  a venit la mine în cameră și ne-am uitat la conversațiile lui de pe whatsapp. Uimite,  am gasit un contact cu nume de bărbat dar cu o poză de femeie.  Am intrat pe el și am găsit din păcate ceea ce căutam... Avea o amantă! Și când mă gândesc încă și acum că ea are 54 și taicămiu 37. Mama mea mai puțin și plângea având deja ochii plini de lacrimi,  eu în schimb nu am avut nici o reacție,  pur și simplu ma uităm și din nou mă uitam la acele conversație.
Pe la vreo 3 mama mea a dus înapoi telefonul în camera tatălui meu și m-am pus să dorm,  mai bine zis am încercat să dorm...
Ziua următoare tatăl meu s-a trezit ca de obicei și nu suspecta nimic. Eu și mama mea după ce el a plecat la lucru am mers să-l denunțăm pentru că în ultimii 6 ani tatăl meu o bătea pe mama mea. Nu am câștigat procesul... Cel mai ciudat lucru o fost că mama mea (nu vreau să-mi imaginez cum date circumstanțele) a rămas însărcinată.  Eram atât de fericită!  Visam să-i pun numele Elisabeth dacă era fată și Paul dacă era băiat. Nu a durat nici măcar 3 săptămâni sarcina că mama mea deja pierduse copilul. În fine,  ne întorseserăm în România și după 2 săptămâni din nou în Spania (CEA MAI GROAZNICĂ VARĂ EVER).
Am început școala,  mi-am revăzut prietenii și lumea mă credea fericită,  dar nu era așa... Aveam o stare de depresie și într-o zi am întrebat-o pe avocata noastră dacă ar fi să plecăm în România tatăl meu ar putea face ceva.  Ea mi-a zis că ar putea maicămea să piardă custodia noastră dar dacă chiar vrem să plecăm,  ăsta e momentul potrivit. I-am propus mamei mele și iată-ne acum în avion certându-mă eu cu Lucas și mama mea citind o cartea.
După 3 ore pline de gânduri negative și frica care o aveam noi de a fii prinși,  în sfârșit am ajuns... Dar nu m-am simțit până nu am ajuns în patul meu bine acoperită din casa bunicilor mei.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 06, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Destin ComplicatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum