Part 17

876 126 20
                                    

After A Week ( ටයිප් කොරන්න කම්මැලි අප්පා😐👍)
At Practice Room
Author Pov
අද තමා කුක්මින් ඩබල එයාලගේ පර්ෆෝමන්ස් එක කරන්නේ...මේ සතිය පුරාවටම කුකා ජිමින් එක්ක හොදට හිටියත් සැරින් සැරේ ටේමිනා ජිමින්ට ගන්න කෝල් නිසා ටිකක් මූඩ් අවුට් වුනා....ඒ ඇයි කියලා ජිමින්ට තේරුනේ නැතත් එයාගේ එක චීක් කිස් එකකින් කුකාගේ මූඩ් එක ආපහු කලින් වගේ හොද වෙනවා....මේ සතියත් නැම්ජින් , සෝප් , සියෝ ටේ , කුක්මින් ටිකක් රන්ඩු උනත් හොදට ගත කලා..(හරි අහන්න එපා ඇයි රන්ඩු උනේ කියලා😒කපල් උනාම එහෙම තමා😌දන්නැද්ද ටිකක් ඩාම් වෙනවා ඩූම් වෙනවනේ😌) දැන් කට්ටියම ඉන්නේ ප්‍රැක්ටිස් රූම් එකේ දැන් එයාලා කොන්සට් එක තියෙන ස්ටේජ් එකට යන්නයි ලෑස්ති වෙන්නේ....

At Stadium

එයාලා හැමෝම නැම්ජින් , සෝප් , කුක්මින් , ටේ විදිහට පිලිවෙලට ස්ටේඩියම් එකට ආවා...(අර පර්ෆෝමන්ස් එක නිසා කුකා ආයෙත් ජිමිනගේ කා එකටම ආයේ ශිෆ්ට් උනා....😌ඒ වගේම ටේත් එයාගෙම අපාට්මන්ට් එකට ආයේ ගියා)

After SomeTime

එයාලා දැන් සෞන්ඩ් චෙක් කරලා ඉවරයි...ඒ නිසා එයාලා දැන් ටිකකට පස්සෙ තියෙන කොන්සට් එකට ලෑස්ති වෙන්න බැක්ස්ටේජ් එකට ගියා....

Another TimeSkip

එයාලා ඔක්කොම දැන් ලෑස්ති වෙලා ඉවරයි...කොන්සට් එකත් ඊට විනාඩි ගානකට පස්සේ පටන් ගත්තා...මුලු
ස්ටේඩියම් එකම දෙදරලා යන තරම් ආමිස් බීටීඑස්ලාගේ නම් කියලා කෑගැහුවා...දැන් එයාලගේ පලවෙනි බ්‍රේක් එක...එයාලගේ බ්‍රේක් එකට එයාලා බැක්ස්ටේජ් එකට ගිහින් විනාඩි 2කින් ආයේමත් ස්ටේජ් එකට ඇවිත් පර්ෆෝම් කලා.....දැන් තියෙන්නේ එයාලගේ දෙවෙනි බ්‍රේක් එක.....ඊට පස්සේ එයාලා ආයේ ස්ටේජ් එකට ඇවිත් පර්ෆෝම් කොලා....

TimeSkip

දැන් තියෙන්නේ එයාලගේ සෝලෝ පර්ෆෝමන්ස්....ඒවලින් ඉස්සෙල්ලම තියෙන්නේ ජිකුක් පර්ෆෝමන්ස් එක...ඊට පස්සේ පිලිවෙලට පර්සෝනා , එපිෆනි , එගෝ , ඩෙච්විටා , සෙරෙන්ඩිපිටි , සින්ග්‍යුලෑරිටී හා අන්තිමට යුෆෝරියා කරන්න තියෙනවා...

පොඩි බ්‍රේක් එකකට පස්සේ ජිකුක් දෙන්නා ඇවිත් එයාලගේ පර්ෆෝමන්ස් එක පටන් ගත්තේ ආමිලාගේ හිත හොල්ලලා...විශේෂයෙන්ම ජිකුකර්ස්ලාගේ...මොකද ඒ පර්ෆෝමන්ස් එක ඒ තරම් ලස්සනයි හා රොමෑන්ටික්......(ඇත්තම කිව්වොත් හොට් ඇන්ඩ් සෙක්සි😐👍)

Ƴᴇs I ᒪᴏᴠᴇ ᑌ | ᒎɪᴋᴏᴏᴋ | ᑕᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ ✔️Where stories live. Discover now