Bölüm 4

208 27 1
                                    

Adam arkasını dönünce sopayı yerden aldım ve ona vurmaya başladım.O kadar korkmuştum ki katil bile olabilirdim.Adam durmam için yalvarıyordu.Arkamdan alkış sesleri duyunca nefes nefese arkama döndüm.

Kapı kırılmış Edis kollarını kavuşturmuş ,beni gülerek seyrediyordu .

Aferin benim kızıma der gibi.

Arkasında bardaki insanlar durmuş öylece beni izliyorlardı.Tam ayağa kalkıcaktım ki adam bacağımdan çekti ve yere kapaklandım.Burda o kadar insan varken kimse yardım etmiyordu,Edis bile.Yine kendimim ...Adam saçımı çekti

"Şimdi seni öldürücem ,sandığımdan fazla güçlü çıktın ama bittin !"dedi.

Adamın yakasından Edis tuttu ve "Şimdi sen bittin "dedi.

"Almila kenara çekil !"dedi ve adamı dövdü.Sonunda...Adam bağırarak "Edis Abi dur ,senle olduğunu bilseydim göz ucuyla bile bakmazdım"dedi.

Şaşkındım çünkü adam 40'lılardaydı ve Edis'e 'ABİ'dedi.Sanırım Edis buranın saygın adamıydı.Ağası gibi...

Edis adamı hırpaladıktan sonra elimden tutup dışarı çıkardı, birtane barın sahibi olduğunu umduğum adam yanımıza gelerek

" Üzgünüm ama Edis ,kardeşim buraya 1 hafta kadar adımını bile atma bilardo salonu da dahil"dedi.

Edis sinirlendi ve adama omuz attı ve hızlıca gitti.

Peşinden koştum .Arabaya bindim.Edis sinirliydi ,bu kadar çok mu seviyordu bilardoyu.

"1 hafta adımımı atmıycak mışım .Öldüresiye dövünce diyebilecek mi bakalım ?"dedi.

Kendimi suçlu hissettim."Özür dilerim,ben sadece -"derken araya girdi.

"Özür dileme tamam mı ?Bana sorsana sen."dedi.

"Ama sen dalmışt-"sözümü keserek

"Sen hep kafana göre iş yapıyorsun.TAMAM ! Bana cevap verme sadece sinirliyim O ADAMA !!Senin suçun yok.Ben böyle yerlerde takılırım ,birdaha gelme konusunda daha iyi düşünürsün.Şimdi eve ..."dedi.

Evi tarif etmek dışında ağzımı bile açmadım.Evin önünde durduk.Kafamı ona çevirdim.

Siyah gözlerine bakmak zordu çünkü siyahın içinde boğuluyormuşum gibi hissediyordum.Bir süre bibirimize baktık.

Güldü ve "Tamam sinirim geçti,konuşabilirisin"dedi.

"Teşekk-"dedim ama

"Bana şunu demeyi kes artık"dedi.

"Tamam "dedim ve yanağından öptüm.Böyle teşekkür etmek istedim.Yüz ifadesini görmemek için hızlıca arabadan indim ve kapıdan içeri girip kapının arkasına yaslandım.

Gülüyordum .Ondan hoşlanıyor muydum ?

HAYIRR.

Ama eminde değildim.Ama kendimi gülmekten ayıramadım.

Siyah Yıldız (Büyücüler)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin