ENTERESAN BİLGİLER

464 18 0
                                    

1=İnsan uyandığı andan itibaren beyin küçük bir ampulü yakacak kadar elektrik üretir.

2=Bir mavi balinanın dili Afrikada yaşayan ortalama bir filin ebatlarıyla aynıdır.

3=İki gözünüz var ve herbiri 130 milyon görme siniri hücresinden oluşuyor ve herbir hücrenin içerisinde 100 trilyon atom olduğu düşünüldüğünde bu sayı evrendeki yıldızların sayısından bile daha fazla

4=Ebabil kuşları sadece üremek için yere inerler . Onun dışında ömürlerini uçarak geçirirler .Yeme içme ihtiyaçlarını uçarken temin ederler. Yumurtaları düşmesin diye salgıladıkları bir maddeyle yuvalarına yapıştırırlar.

5=Hergün 275milyon yeni yıldız doğuyor. Gerçekten inanılmaz.

6=Sadece Samanyolu Galaksisinde 400 milyarın üzerinde yıldızın olduğu sanılıyor.

7=Dünyayı varoluşndan bu yana 24 saate sığdırmaya çalışırsak insanlar sadece bu sürenin 1 dakika 17 saniyesini doldurabilir .

8=Sadece tekbir gün dünyaya düşen güneş ışıkları sayesinde dünya 27 yıl enerji ihtiyacını karşılayabilir.

9=Uzaya baktığınızda gördügünüz sadece uzay değil aslında bir zaman tünelidir. Örnegin şuan Dünyadan 65 milyon ışık yılı uzaklıkda olan bir uzaylı Dünya'yı seyrediyor olsaydı, Büyük olasılıkla dinazorları izliyor olurdu.

10=Eğer bir kelimeyi hatırlamakta zorlanıyosanız yumruğunuzu sıkın ,Bu beyin aktivatinizin artmasına ve hafızanızı geliştirmenize yardımcı olur .

Efsanevi BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin