Mé jméno je Nikol Mikaelson. Jsem dítě Ester a jednoho vlkodlaka že smečky se kterým měla poměr. Vyrůstala jsem s otcem protože mě matka nechtěla a chtěla mě hodit do řeky a nechat umřít hlady. Aby se nezjistilo že Ester Mikaelsonová měla další poměr s vlkodlakem. Otec to ale nedovolil jsem jeho prvorozené dítě a nechtěl se mě vzdát. Když Ester proměňovala svoje děti tak chtěla i mě z nějakého důvodu asi mě svým způsobem měla ráda. A jelikož je Ester čarodějka a můj otec je vlkodlak a matka že mě udělala ještě upíra tak je že mě tribrid jediný svého druhu teda nejsem aktivovaná. A s rodinou Mikaelson jsem se už nikdy nepotkala, jelikož mě otec odvezl pryč od nich a pomohl mi abych nikoho nezavraždila. Když nikoho nezavraždila tak že mě výše jen heretik. A to není tak strašný jak tribrid, ale kdykoliv mě někdo zabije tak budu pravý tribrid. Celá staletí jsme s otcem jezdili po světě dokud ho nezabil manžel Ester. Já jsem nemohla nic dělat protože zrovna v tu chvíli jsme se s otcem rozdělili.
Po pohřbu mého otce jsem se usadila v Los Angeles. Moc se mi tady líbilo je tady furt teplo a mohla jsem chodit do místního baru a pracovat tady. A mít poklidný život na samotě. Kromě teda nějakých oplzlých chlapů.
ČTEŠ
Zapomenutý tribrid
FantasiaTajemná dívka přichází do New Orleans. Je zvláštní a tajemná. Nikdy jsem ji neviděl a chtěl bych ji poznat. pustí mě k sobě? jak moc je tajemná? Co dělá v mém městě ?