--muž
--Darken
--Čepel Darkinů
--Karma: neutrálníAatrox je legendární bojovník, jedním z pouhých pěti, kteří zůstali starobylou rasou známí jako Darvinové. Jeho ovládáním masivní čepelí s grácií a držením těla, prořízl legie ve stylu, který je hypnotickým na pohled. S každým padlým nepřítelem jeho živě vyhlížející meč saje protivníkovu krev a dodává Aatroxovi brutalitu a elegantní kampaň porážky.
První povídka o Aatroxovi je stará jako sama historie. Vypráví o válce mezi dvěmi výbornými frakcemi, známými jako Protekrotáty a Magistry. V průběhu Magistři vyhrávaly série vítězství a schylovalo se k vyhubení jejích nepřátel navždy. V den jejich závěrečné konfronaci, byla Protektorátská armáda v menšině a byla špatně vybavena. Schylovalo se k jejich rozhodné porážce.
Zrovna, když se všem zdálo, že je vše ztraceno, objevil se mezi Protektorátskými řadami Aatrox. Jen pár slovy naléhal na vojáky, aby bojovali do konce sil, než se sám vrhl do bitvy. Jeho počínání motivovalo spoustu vojáků. Na začátku jenom koukali, jak neznámý hrdina prodírá skrz nepřátelé, jeho tělo se s čepelemi pohybuje jako jeden celek. Pak bojovníci našli silnou touhu po boji. Následovali Aatroxe do bitvy. Každý bojoval jako nikdy před tím. Se silou a zuřivostí dosáhly velmi nepravděpodobného vítězství.
Aatrox po válce zmizel, ale Protektorátská armáda s nově nalezenou sílou ne. Byli oslavováni jako hrdinové, co zahránili svůj svět před zníčením. Avšak i přes to v jejich srdci po tom všem zůstala temnota a něco, co mělo chuť zabíjet a bojovat.
V brůběhu času jejich vzpomínky na bitvu vybledly, ale jen kvůli tomu, aby byly nahrazeny ponurým zjevením: jejich činy hrdinými byly. Ale ve faktu to bylo brutální zabíjení a brutalita jejich vlastními rukami.
Příběhy jako tento se vyskytují jako mýty v různých kulturách. Pokud jsou všechny uvěřitelné, Aatroxova přítomnost změnila průběh některých významných válek v historii.
Ačkoli si ho všchny příběhy pamatují jako zachránce v temných časech, Aatroxův pravý odkaz může být a světově plný konfliktů a svárů.
"Někteří bojují pro čest, někteří pro slávů. Záleží ale pouze jenom na tom, že se bojuje."
ČTEŠ
League of Legends-postavy
FantasyAni nevím, proč jsem tohle začala psát. Stačí jedno, znuděné, volné odpoledne a nuda začne dělat své. Nejsem moc fanoušek LOLka, ale někdy si to s kámoškou zahraji. Samozřejmě nemusím zmiňovat, kdo tam vždycky sedí, mačká náhodné tlačítka a ptá...