BÖLÜM-1

159 2 1
                                    

Sabahleyin annemin bağrışlarıyla uyandım.İyikide uyandırdı çünkü bugün okulun ilk günüydü.Çok heyecanlıydım.Bugün zar zor alabildiğimiz pahalı güzel formalarımı giyeceğim.Biz fakir bi aile olduğumuzdan babam bunları öderken kirayı veremeyip borca düştü.bende karşılık olarak derslerimi yüksek tutacağım.Ama yüksek tutmakta imkansız.Hocalarımız sinirli ve ders anlatamayan hocalar.Keşke bende koleje gidebilsem ama kolejdekilerin ödediği para çok fazla.keşke bende arkadaslarımın yediği yemekleri giydiği kıyafetleri giyebilsem.Ama nerde o şans.Zaten bu okul yüzünden bütün okullardan soğudum.Bi okul bu kadar pis olup bu kadarmı terbiyesiz çocuk bulundurur.Neyse artık geç kalıyorum.Kahvaltımı yapıp çıkayım.ekmeğimin arasına domates biber ve peynir koyduktan sonra annemin yanaklarından öptüm sonrada servise bindim.Şöför amcaya selam verip yerime oturdum.Artık nefret ettiğim okuluma geldim.Bu okulda özlediğim tek arkadasımı gördüm.Adı nilsuydu.Benim çocukluk arkadasımdı.Onla 12 senedir beraberiz oyüzden ona kendimden çok değer veriyorum.Ona sarıldım tatilde yaptıklarını söyledi tabi ben tatile gidemedim.Tatile çıkacak paramız bile yoktu.Hatta inanmasanızda ben hayatımda hiç tatile çıkmadım neyse.sınıfımıza biri girdi.kim olduğunu bilmiyodum ama duyuru yapmaya gelmişti.ve başladı konusmaya "Arkadaşlar okulumuzda doğa koleji bursluluk sınavı olacaktır bilginize."dedi ve gitti.Gözlerime inanamadım çünkü sevdiğim çocukta o okuldaydı.Hala şoktayım.Ve bu okul benim için bir şanstı.Derslerim düzene girebileceği ve çeşitli etkinlikler yapabileceğim bir okulda bu.Sınav için 2 gün süremiz vardı.Eve geldim ve hemen derslerimin başına geçtim.Ölürcesine çalıştım.Ama daha fazla çalısmam gerekiyordu.Babam neden bu kadar kendini yoruyosunki benim güzel kızım diyip başımı okşadı.bende okulumuzdaki bursluluk sınavı için babacığım dedim.babam odadan çıktı ve sessizlik sağlandı.Biraz daha ders yaptım ve sonra çok uykum geldi artık uyumalıydım.Çantamı hazırladım ve dişlerimi fırçalayıp o sıpsıcacık yatağıma girdim.Ve uyudum.Sabah annem namaza uyandırdı ve namaz uykudan daha hayırlıdır dedi bana.Bende namazımı kılıp okul formamı giydim.kahvaltımı yaptım ve servise bindim.Yarın sınav vardı.He bunuda unutmayım bugün okul yarım gündü çünkü hocalarımızın toplantısı vardı.okula geldim derslerimi çok dikkatlice dinledim.Aman tanrım!bugün kuru ekmeğimin arasına peynir koymayı unuttum.Zaten parada vermiyorlar.Ne yani bugün açmı kalacağım.Ve teneffüs zili çaldı.Kantinci amcaya gidip borç yazmasını istedim.olur güzel kızım dedi.Şimdi eve gideceğim.Yolda nilsuyu bekliyorum.sonunda geldin kanka dedim.Ve artık eve gidebiliriz.Annem bi bağrışla beni kapıdan içeri aldı.terlik elindeydi.Sen kantine borçmu yaptın diye bağırdı bana.Bende kafamı eğdim ve odama gittim.Ağlamaya başladım.Ben niye herkes gibi zengin değildim hayat niye bana acımasız bakıyordu acaba.Yarında sınav var.Çalısmam gerekti zaten.Masaya oturdum.Hıçkıra Hıçkıra ağlamaya devam ediyordum.Sol yanım hep acıyordu annem yüzünden.Hep dövüyordu beni.Zaten gerçek annem değildi üveydi.Ama ben ona gerçek annemmiş gibi değer veriyordum.Öpüp kokluyordum.Canımı canına katıyordum.Ama o Beni hiç sevmiyordu.Babama hep okuldan al diyordu.Ama babam almıyordu.Çünkü hep beni düşünüyordu.Annem cadı gibi bi kadındır ben harici herkese güleryüzle bakardı.Neyse ben dersime devam edeyim.Çalıştım çalıştım artık yoruldum.sınava hazırlanmıştım artık.Zaten gece olmuştu.Annemi öpmeye gittiğimde bayılmış bi haldeydi.evde bağırmaya başladım.annemin tansiyonu düşmüştü.hemen doktora gittik.Verecek paramız bile yoktu.Ve buyüzden acıtasyonla ekmek arası domates teklif ettim.doktor amca size verecek param yok ama sandivicim var.Anneme bakarsan bağ olur bakmazsan toprak olur diyerek ağladım.

Pis varoşlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin