Acta est fabula = piesa a fost jucata
-Nu....Nu inteleg,mama? Ce s-a intamplat?Ma sperii, spun pe punctul de a plange.
-Nu pot sa iti spun acum.Iarta-ma.Tot ce trebuie sa sti este ca vei pleca peste 2 zile.
La auzul vorbelor ei aproape ca pic din picioare.
-Poftim?!Cum adica nu poti sa imi explici?!Are legatura cu scrisoarea aia?
Dau sa i-o iau din mana dar in momentul in care ating materialul moale un fior imi trece prin tot corpul. Ma uit uimita la plic dupa la mama care acum pare calma.Nu mai inteleg nimic!
-Te rog,nu mai pune intrebari,spuse de data asta cu o voce serioasa.Dute la tine in camera si fati bagajul.I-ati toate hainele si lucrurile,nu te mai intorci aici,nu mai aparti locului astuia.
Chiar nu stiu cum sa raspund la asta.Stau inmarmurita si o privesc in ochi.A fumat sau ceva in genu?Am note impecabile,nu am avut nici o data iubit iar factura mea la telefon nu o depaseste cu mult pe a ei iar ea se trezeste sa ma scoata afara din casa fara ca macar sa imi dea vreo explicatie?Iar faza cu ..Nu mai aparti locului astuia,, a vazut-o intr-un serial turcesc de-al ei?
-Emma!Nu mai visa cu ochii deschisi! Dute in camera in clipa asta si fati bagajul!
Vorbele ei ma fac sa ma cutremur.Nu a mai tipat la mine de cand i-am spus ca vreau un tatuaj,si asta a fost la 14 ani.Urc tremurand scarile sub privirile ei de gheta.Unde a disparut femeia care in acea dimineata mi-a facut clatite si m-a sarutat pe frunte?Dar mai important unde vrea sa ma trimita? si de ce?O multime de intrebari mi se invart in cap in omentul asta asa ca imi pun castile in urechi si ma las purtata de muzica celor de la Tree Days Grace.
Imi scot hainele din dulap si le asez cu grija in geanta.Nu aveam prea multe pe motiv ca uram sa merg la cumparaturi,in locurile alea aglomerate si pline de tot felul de oameni dubiosi.Niciodata nu m-am integrat prea bine.nici macar in liceu.Dupa haine urmeaza lucrurile mele personale,periuta,peria de par si celelalte flecustete.
Acum,mama nu a specificat daca plecarea mea va fi ceva gen vacanta pe la rude indepartate,asa cum banuiam eu, sau va fi o internare la vreun ospiciu din cealalta parte a tarii.Pentru orice eventualitate,imi iau si laptopul,mp3-ul si telefonul.Chiar cand ma gandeam ce mai trebuie sa iua,mi-am amintit de pretioasele mele caiete de schite.Cu toate ca la prima vedere nu par o persoana interesata in astfel de lucruri,meru mi-a placut sa desenez.Asta a fost mereu scaparea mea.
Dupa ce m-am asigurat ca am luat toate schitele mele,posterele si culorile,cobor jos sa ii spun mamei ca am terminat dar ma opresc brusc cand o aud susotind ceva la telefon. Ma aplec putin pe scari sa aud ce zice dar,a doua oara pe ziua de astazi ,inmarmuresc cand aud numele tatalui meu
-Acta est fabula,Lucian! Trebuie sa ne grabim,jocul incepe,Black!
CITEȘTI
°•○●Şcoala Fiat Lux●○•°
FantasíaFiat lux = Sa fie lumina (latina) Viata Emmei Black ,o fată simpla de 17 ani,este data complet peste cap în momentul în care apare o scrisoare misterioasa.Mama o reneagă, este trimisa de acasă la o școală cu internat din mijlocul oceanului,își reînt...