A mai napom is ugyanúgy kezdődött mindt az ez előttiek. Annyi külömségre hogy ma megyünk Kuitedics meccsre apával meg a Weasley családdal. Miután összepakoltunk elköszöntünk anyától majd elindultunk. Út közben csak egy lányon járt az eszem Kamillán. Pontosabban Kamilla Malfoyon . Mindenkinek Kamilla tetszik az elsősöktől a végzősökig. Neki is mindt minden Malfoynak kék szeme és hosszú derékigérő hullámos fekete haja van amibe hófehér tincsek vannak,már első óra ilyen a faja. Nem egy magass lány! Előszeretettel hord magassarkút, meg szűk szoknyákat. Nem. melesleg nagyon jó alakja van, és mióta Flint elment az iskolából ő a Kuitedics csapatkapitánya is.
Osztályelső csak úgy mindt én, egy osztályba járunk, csak ő Mardekáros. Nagyon sokat van a Denem testvérekkel meg Oliver Wooddal aki mindt kiderült halálfaló. Na igen nagy valószínűséggel Kamilla is az.
A nagy ábrándozásomból apám keltett fel.-Nézedcsak ott jönnek Weasleyyék, milyen hama ideértünk. - nagyon hama igen három órája csak gyaloglunk.
-Almos! - köszönt Mr Weasley.
-Szia Arthur!-köszönt vissza apám.
-És ez a szép szál legény gondolom a fiad. - mire apa csak bólintott én pedig kezemet nyújtottam.
-Jónapot! - köszöntem mire kezetráztunk.
Majd tovább gyalogoltunk mellettem az ikrek mentek akik egy bizonyos lányról beszéltek. Majd hozzám szólt az egyik.
-Cedric ugye hogy Kamilla a legszebb lány az iskolában nem az a Angela.
-Fogd be Fred! - mondta ezek szerint George.
-Neked is Kami tetszik csak nem vallod be magadnak Georgey. - mondta Fred, majd George vállát megtapogatta.
Az út másik felében csak Kamilláról beszéltek. Már egy picit féltékeny is lettem mert ők egy csomó mindent tudtak amiket én nem. Majd odaértünk hála ég. Felmentünk a lépcsőn mikoris Mr Weasley köszönt.
-Arthur! - mondta szúrós szemekkel Lucius szemeimmel Kamillát kezdtem keresni aki épp akkor jött le a lépcsón pántos, fekete selyem ruha volt rajt. Teljessen rásimult alakjára. Nagyon csinos volt és épp nevetett ilyenkor kivételesen szép. Három fiú ment mögötte közben Draco apja után ment.-Á Almos a sárvérű feleséged hogy van? Szégyent hoztok a varázsvilágra!
-Tudod Lucius nekem más a véleményem arról hogy mi hoz szégyent a varázsvilágra.
-Azt rögtön gondoltam. - mondta Lucius. Közben Kamilla is pont ide ért a fiúkkal eggyütt.
-Szia Cedric! - köszönt nekem Kamilla. Öt éve járunk egy osztályba és most köszönt nekem először. Most mindenki rám nézett.
-Diggory ki ne folyon a nyálad! - nevette el magát Matheo .
-Ne legyél vele ilyen szemét rendes srác! - mondta Kamilla - További jó szórakozást. - ő az egyetlen normális ebbe a családba! Elment.
-Ugye milyen szép? - mondta egyszerre Fred és George..
-Ugye tugyátok hogy mink úgysem kellenénk neki. - mondta Ron igaza volt. - Egy Malfoy nem jönne össze egy vérárulóval főleg nem egy félvérrel aki muglikkal barátkozik. Úgy járna mindt Andromeda a nagynénje! - ámélkodott Ron.
-Miért mi lett vele? - kérdezte Harry .
-Nem is tudod? Andromeda a Black lányok egyike csak úgy mindt Bellatrix és Narcissa. Andromeda hasonlított Siriusra. Ő sem tett különbséget a mágusvér között. Tenmészetessen ezt nem nézték jó szemmel Bellatrix Lastrenge átkot küldött rá de ez még, csak a kezdet volt. Ugyanúgy mindt Siriust kitagadták, mondván hogy szennyezi a mágusvért. Androméda még fiatal korába beleszeretett egy Hugrabugos fiúba majd kitagadása után összeházasodtok. Mindenki attól fél hogy Kamilla is olyan lesz mindt nagynénje ezért még kiskorában eligérték a kezét.
De persze ebből semmi sem biztos csak feltételezik, mert az előbb is kiált Cedricért és valljuk be ez egy Malfoytól nem megszokott. Bár igaz Cedric elég népszerű fiú.
Kamilla pedig ha össze is jön valakivel az nem egy lyukba ülő barlanglakó lesz. De persze Andromeda és Kamilla között sok a különbség. Mert Kamilla beált halállfaónak míg Andromeda már itt elmondta az a mágust aki a gonosz mellé áll.
YOU ARE READING
Egy kicsit másképp.
RomanceA történet a Tűz Serlege előtt játszódik lesz benne összefüggés a Harry potter és az azkabani fogolyal de csak halvány megemlíttések lesznek. További jó olvasást.❤️