måneskin

322 21 12
                                    


imagine; rywalizacja zakochanych


                To naprawdę się działo. Dotarłam na Eurowizję 2021 w Rotterdamie. Był to już wielki finał, co oznaczało, że dzisiaj w końcu miała zostać wręczona nagroda za pierwsze miejsce. Wszelka wylana krew, pot i łzy doprowadziły nas do tego momentu i chyba żaden uczestnik nie chciał, żeby to się skończyło. Na pewno trudno będzie mi się pogodzić z tym, iż następny konkurs odbędzie się dopiero za dwanaście miesięcy. Ale zbytnio nie martwiłam się tym, czy wygram, czy może zajmę ostatnie miejsce — chciałam po prostu dobrze się bawić i byłam za to niesamowicie wdzięczna.

Szczerze mówiąc, prawdopodobnie nikt z nas nie spał tych od siedmiu do dziewięciu godzin, jak było zalecane, ze względu na podekscytowanie i nerwy. Ja byłam na nogach już od świtu, ani na chwilę nie zmrużyłam oka, ale miałam tyle energii co pięciomiesięczne dziecko.

– Wow, moja dziewczyna już wstała! – wymamrotał Thomas, mój chłopak i gitarzysta Måneskin, kiedy w końcu otworzył oczy. Zachichotałam na dźwięk jego zachrypniętego głosu.

– Ciebie też miło widzieć, Tommy! – Uśmiechnęłam się pod nosem, a on przewrócił oczami, z trudem siadając na łóżku.

– Jesteś gotowa na wielki finał?

Po tych słowach rozchylił ramiona, abym mogła się w niego wtulić.

– O tak! Trochę mi smutno, że potem już nie będziemy spędzać razem tyle czasu...

Thomas przytulił mnie mocniej.

– Wiem, kochanie, ale tak musi być. Przynajmniej dzisiaj dowiemy się, kto wygrał.

– Racja.

Po chwili postanowiliśmy w końcu wstać i udać się na śniadanie.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



                Kiedy wszyscy już zjedli, a próby się skończyły, pozostało niewiele czasu do rozpoczęcia wielkiego finału, którym wszyscy się tak bardzo stresowali.

Każdy miał już na sobie swoje stroje występowe, dlatego wyglądali cudownie. Włochy, kraj mojego chłopaka, był ubrany w bordowe stroje ze skóry, które nie tylko wyglądały świetnie, ale również idealnie pasowały do tekstu ich piosenki.

Ja z kolei miałam na sobie suknię balową, która sięgała do ziemi. Również nawiązywała do klimatu mojego utworu ­— Voy A Quedarme (Zostanę).

 Również nawiązywała do klimatu mojego utworu ­— Voy A Quedarme (Zostanę)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
MOONLIGHT ━ MÅNESKINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz