8

151 30 9
                                    

8.BÖLÜM

Dün yaşananlar hakkında son hatırladığım Soobin yüzünden ağladıktan sonra eve gidip tüm gün uyuduğumdu.Şu an sırada,yanımda arada sırada bana bakarak oturuyor olsa bile ben yüzüne bakmıyordum.Dün söyledikleri tabi olarak gücüme gitmişti ve onun tabiriyle boş olan hislerimi kontrol edebilecek duruma gelmiştim artık.Ona karşı hislerim kırgınlık ve sinirden ibaretti.Son teneffüse dek Kai dışında kimseyle muhabbet etmedim ki Soobin ve Kai dışında muhabbet ettiğim kimse de yoktu.Sahi,neden bir arkadaş edinmiyordum?Sınıftaki erkekleri göz ucuyla inceleyip bir karar vermeliydim.Jinyoung fazla ciddi bir insan.Hoshi desen sevimli bir tip fakat esasen bir çevresi var.Wooseok,belalı bir tipe benziyor.Dongwon,evet.Sınıf başkanı Dongwon.Kendisi sevilen bir insan olsa da konuştuğu birkaç insan var sadece.Düzgün de bir tip,Dongwon ile konuşabilirdim.Gidip direkt tanışmak Soobin'in yanlış düşüncelere kapılmasına neden olabilirdi.Düşüncelerini önemsediğimden değil,ona inat yaptığım fikrine kapılabilirdi.Bu nedenle çöp atmaya giderken takmadığım halde yanımda taşıdığım gözlüğümü önünde düşürecektim, tesadüf gibi görünecekti.Yerdeki öylesine bir çöpü alıp çöp kutusuna attım.Bu sırada Soobin'in beni gözetlediğini gözümün kenarıyla fark edebiliyordum.Ben yeni bir arkadaş edinecekken oysa öylece beni izleyecekti.Onu seven insanlara olur olmaz davranırsa sonu böyle olurdu.
Planımın en can alıcı noktasına geldim ve gözlüğümü Dongwon'un sırasının yanına düşürdüm.Ben eğilirken Dongwon tam da istediğim gibi benden hızlı davranıp gözlüğümü yerden alıp bana verdi.

"Teşekkür ederim."

"Rica ederim.Yeonjun,değil mi?"

"Evet,sen de Dongwon olmalısın."

"Memnun oldum, açıkçası ne zamandır seninle konuşmak istiyordum amma çekindim biraz."

"Benden mi çekindin?Bence dışardan tıpkı kişiliğim gibi oldukça şen şakrak bir insan olarak görünüyorum."

"Öylesin de..."

Dongwon cümlesini yarıda kesip yavaşça Soobin'e baktı.Dongwon,Soobin gözlerini üzerimizden kaçırınca bana döndü ve cümlesine devam etti.

"...Şu yanında oturan ile arkadaş olduğun için."

"Nasıl yani?Soobin ile ne gibi bir sorununuz olabilir ki?Sizi hiç konuşurken görmedim."

"Onun arkadaşına söylemek ne kadar doğru bilmiyorum ama..."

"Hayır, hayır.Biz konuşmuyoruz.Küstük daha doğrusu."

"Öyle mi,senin adına sevindim.Yine de söylemek doğru mu bilememekle beraber,onun vali dedesi ile benim babamın arası pek iyi değil.Babam ve dedesi vali seçimlerinde karşı karşıyaydı.Biz uzun süre mektup arkadaşıydık fakat dedesi babama karşı tekrar kazanınca konuşmayı bıraktı benimle,mektubuma cevap vermedi.Onu bu okulda görünce şaşırdım.Açıkçası benimle konuşmasını bekledim ama tek bir kelam etmedi."

"Ne zaman cevap vermeyi bıraktı sana?"

"Seçimleri tekrar dedesi kazandığı dönem işte."

"Merakımdan soruyorum,o zamanlar oyları etkileyecek çalkantılı olaylar oldu mu?"

"Sanki burda yaşamıyor gibi konuşuyorsun.Hayır, olmadı.Sadece oylardan kısa bir süre sonra iki erkek beraber olduğu için halk tarafından katledilmişti diye hatırlıyorum.Kesin duymuşsundur."

Dream Sphere/YeonBin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin