~Тара~
Дейвид се усмихваше на среща ми, след което ми направи знак да седна на дивана. Направих го, а той се обади на някой, за да донесе кафе.
"Много неочаквана изненада от страна на Зак." седна до мен, като постави ръката си върху бедрото ми.
"Нямам дори представа кой е..." като ще играем някаква игра, нека поне изглежда истинска. Искат да съм наета проститутка, окей. "Просто ми платиха, за да дойда."
"Естествено, че не го познаваш. Не ти и трябва, ужасен манипулатор е. Както и да е, стига сме говорили за него...Как се казваш?"
"Тара." в това време влезе някаква жена и остави кафетата на масата пред нас.
"Кларис, моля те отмени всичките ми срещи за следващите три часа. И нека никой не ни прекъсва."
"Да, господине." завъртя се на тока си и изчезна, а Дейвид отново обърна вниманието си към мен.
"Не те попитах за кафето и поръчах чисто."
"Няма проблем, така го харесвам, горчиво..." намигвам му игриво, докато взимам едната чаша. Определено мразя чисто кафе.
"Ха, харесваш ми." наведе се към мен, като започна да целува челюстта ми, бавно се преместваше, докато не стигна до устата ми.
Отдръпнах главата си назад с фалшива усмивка, за да го спра. Той не се усети и се премести към врата ми, като засмукваше на места.
Окей, това вече не ми харесва толкова.
Премести ръката си на кръста ми, а с другата посегна към масата, за да остави кафето си. Ако не беше работата на Зак и останалите, до сега да съм го сритала и да съм избягала.
Всеки път щом устните или езика му се срещнеха с кожата ми изпитвах истинско отвращение, което никога не съм изпитвала до сега.
Виждам кафето в ръката си и не мисля много. Изсипвам го върху ризата му, уж случайно. Той изсъсква заради топлината и се отдръпва от мен, като поглежда към себе си.
"Боже много съжалявам, не съм искала." оставям чашата на масата и се правя на загрижена. "Изгорих ли ви?"
"Не, няма проблем спокойно. Случва се. Ще ида да се взема друга риза за после, след което ще продължим. Така или иначе щеше да свалиш ризата." намигва ми мазно и се изправя, като излиза от офиса, оставяйки ме сама.
DU LIEST GERADE
Between me and you (# 1 Me&You)
Romantik"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...