The End

270 12 0
                                    

Zayn ostal ticho pristúpil bližšie a pobozkal ma a viete si predstaviť čo pokračovalo. V skradke strhal zo mňa oblečenie samozrejme aj ja z neho vnikol do mňa prirážal až kým sme sa neurobili :).Potom som sa obliekla rozlúčila a šla k autu v ktorom sedel Mikki. 

,,Ahoj zlato" 

,,Ahoj princezná môžme ísť?" 

,,Jasné" usmiala som sa falošne.

,,Máme všetko?"spýtala som sa ešte.

,,Ano všetko.Granáty, samopale, MSBS-5,56, iP1, Colty 1911, pár pušiek ADS, Ak-12 a 50 chlapov." 

,,Super"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sebastiana sme porazili asi 15-20 muži zomreli ale hlavné je to, že je po ňom. A všetko bude také ako má byť.

1 hodinu neskôr po Tessinom odchode (Harryho pohľad)

Tessa sa s nami rozlúčila a misme šli kukať telku. Po pár minútach prišiel Louis a skričal aby sme si ľahli na zem. My sme sa naň ho pozreli či mu šibe no ked sme počuli výstrel ľahli sme si okamžite. Loui si ľahol tiež no ked vydel že to chalani nezvládaju postavilsa vybralsi zbraň a žačal po nich stieľať. Dobrdele od kedy vie Loui strieťať?? Ked mu došla naboj začal sa biť, Do riti ved ešte ránosa so mnou biť a prehral. Kukol som sa na chalanov a boli na tom rovnako. 

Nakoniec Louis aj s dalšimi 6 chalanmi ich pozabijali. Prišli dnu a ťapli si.

,,Louis , len taka nepodstatná otázka. Kedy si sa naučil biť a strieľať?" spýtalsom sa zvedavo. 

,,Pred asi zhruba 2 mesiacmi čiže pred odchodomdo Monterii."

,,Tak ako to že som ťa ráno premohol."

,,Nikto o tom nemohol vediet tak somsa robil, že sa neviem biť."

,,Tess o tom vedela ?" spýtal sa Zayn 

,,Jasne že hej vedma to všetko učila." usmial sa.

(Pohľad Tess)

Prišla som domov a chalani na mňa spýtajuco pozreli. 

,,Je po všetkom" usmiala som sa. Zayn prišiel ku mne a objal ma.

(o 11 mesiacov neskôr) 

Zayn ma požiadal o ruku asi pred mesiacom a ja som dnes prišla na to, že som tehotna a pri večeri mu to chcem oznámiť.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Je pol 7 a práve sedim so Zaynom za jednim stolom a neviem ako mu to povedať. 

,,Zayn musím ti niečo povedať."

,,O čo ide."

,,Nebudem ísťokolo horúcej kaše. Som tehotná."

,,Č-ože? zakoktal sa.

,,Som tehotná"

Zayn vstal a pristúpil bližšie. 

,,Myslíš to vážne?"

Prikývla som. Zobral ma na ruky a zatočil so mnou ako s princeznou. 

(Pohľad 3 osoby)

Zayn s Tessou sa spolu vzali a teraz vychovavaju trojičky Jennifer, Medison a Scoota. Všetko je take ako ma byť.

From the strike loveМесто, где живут истории. Откройте их для себя