[][][][][][]
Bütün dünyayı aydınlatmak için istisnasız her gün her sabah doğan güneş bu sabah âdeta benim için doğuyordu. Yeni bir hafta, yeni bir gün ve yeni bir sekreter.
Büyük odamın içerisinde ki büyükçe yatağımda sevgilimle sarılarak uyuduğum bir akşamın ardından onun kollarında bir sabaha daha uyanırken işte diyordum doğdu güneşim.
Güneşin parlaklığını onun gülüşüne sığdırdığımdan olsa gerek odamın boydan boya olan camlarında güneşin parıltısını veya ayın güneşten yansıttığı ışığın yansımasını engellemek için herhangi bir perde bile yoktu. Bu sayede bir sabah daha sıkıca sarıldığım sevgilimle güneş üzerimize parlarken mutlulukla uyandım.
Gözlerimi açtığımda gördüğüm manzara çok hoşuma gittiğinden olsa gerek yarım saattir elimi başıma yaslamış bir şekilde sevdiğim adamın melek yüzünü izliyordum. Yüzümde engel olamadığım bir gülümsemeyle sevgilimin uyurken ki masum yüzünü izlemek son günlerde çok fazla yaptığımdan dolayı sabah rutinim olmuştu ve ben bundan asla şikayetçi değildim.
İkimizin de gitmesi gereken işleri olduğundan dolayı sevgilimi şimdilik uyandırmamaya çalışarak kollarından yavaşça ayrıldım ve yataktan kalkmadan önce bahar kokan saçlarına minik bir öpücük kondurup yataktan kalktım. Yarım saattir aynı pozisyonda onu izlediğimden olsa gerek vücudum kasılmıştı bu yüzden kollarımı iki yana açıp bir süre gerindim. Artık vücudum daha iyi hissettiğinde çıplak ayaklarımın kahverengi parkede çıkardığı sesle odada bulunan banyoma doğru ilerledim.
Bugün erken kalktığımdan dolayı daha ağır hareket etmeme rağmen yine üstümde hafif bir heyecanla karışık acelecilik vardı. Banyoya girdiğimde ilk iş olarak duş almak için kendime küveti hazırlamaya koyuldum ve ardından da dişlerimi fırçalayıp tuvalet ihtiyacımı giderdim. Küvetin içine en sevdiğim kokulardan dökerken ferah banyomu bir anda onun da kullandığı koku sardı. Bahar çiçeklerinin kokusu. Onunla tanıştıktan sonra karar vermiştim ki en sevdiğim koku buydu. Ayakta öylece durarken kendime geldim ve soyunmaya başladım. Duşakabine girmeden önce kurulanmak için bir havlu çıkarıp duvara montelenen askılığa astıktan sonra duşakabinin kapısını açtım ve küvete girip yıkanmaya başladım.
Hızlıca banyomu yapıp kahvaltı hazırlamam gerekiyordu çünkü bugün şirkete geç kalmak istemiyordum. Başka bir zaman olsa şirkete gitmek için rahat rahat hazırlanırdım fakat bugün benim için önemli bir gündü. Çalıştığım sekreterlerle asla anlaşamadığımdan dolayı son bir yıldır iki ayda bir veya her ay sekreter değiştirir olmuştum. Çevremdeki insanlara göre çok sevecen ve cana yakın bir insan olsam da sekreterlerimle neden anlaşamadığımı başta ben olmak üzere kimse anlayamıyordu. Bu durum benim canımı sıktığı kadar babamın da canını sıktığı için bu ay gelecek olan yeni sekreterimi özellikle kendisi seçmişti. Fakat seçtiği yeni sekreter için bir koşul koşmuştu ve bu beni korkutmuyor değildi. Babam ciddi bir iş adamıydı ve koşulunun altının boş olamayacağını da oğlu olarak en iyi ben biliyordum.
Eğer yeni gelecek olan bu kız veya adamla da iyi anlaşamazsam bir daha bana sekreter bulmayacağını ve şirketteki bütün işlerimi tek başıma yapmak zorunda kalacağımı yaklaşık bir ay önce son sekreterimle yaptığım kavgadan sonra söylemişti. Açıkçası çalışmayı seviyordum fakat şirketin yarısı üstüme hisseli olduğunda dolayı bir sürü iş beni bekliyor oluyordu ve bunları tek başıma yapmam için tüm gün hayatsızca sadece çalışmam gerekiyordu. Hızlıca banyomu yaparken kendime bugün tanışacağım insanla iyi anlaşmak ve ilk günden bir tatsızlık çıkarmamak için öğütler veriyordum. Umarım kendime verdiğim öğütleri dinlerdim.
Son kez köpüklü vücudumu duruladım ve duşakabinden çıktım. Çıkardığım havluyla bedenimin yarısını sardım. Banyo dolabından bir tanede pembe saçlarım için küçük havlu aldım ve çıkmak için kapıya adımladım. Saçımı kurularken odama döndüğümde sevgilim hâlâ yatakta bıraktığım gibi yatıyordu. Tek fark kollarından çıktığımdan olsa bana sarılmak istiyormuş gibi yastığıma sıkıca sarılmıştı. Saçımı kurularken gördüğüm manzara anlık duraksamamı sağladı. Çok fazla hoşuma giden bu manzaradan dolayı yüzümde kocaman bir gülüş yerini aldı. Hemen bu anı fotoğraflamam gerektiğini düşündüm ve yatağımın yanındaki komodininin üzerinde olan telefonumu almak için oraya doğru adımladım. Saçımı kurulamak için aldığım havluyu komodinin üzerine koyup telefonumu elime aldım ve tatlı sevgilimin birkaç tane fotoğrafını çektim. Ekrandaki fotoğraf çok hoşuma gitmişti ve bunu kilit ekranıma da ayarlayıp telefonumu yerine koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mercy • yoonmin
FanfictionPark şirketinin yönetim kurulu başkanı Park Jimin bir türlü sekreterleriyle anlaşamıyordu. Sürekli sekreter değiştiren adam babasının ona koyduğu şartla son kez işe yeni bir sekreter alacaktı. Peki, Jimin son ve yeni sekreteriyle iyi anlaşabilecek m...