30.

110 22 8
                                    

,,Před pár sekundami k nám přišla prosba o pomoc i z Evropy," pochodoval Reinhart v jedné z největších zasedacích místností, kterou v budově měli.
,,Nezbývá nám momentálně nic jiného, než se pokusit co největší množství lidí evakuovat mimo Zemi a následně se pokusit objevit příčinu těch výbuchů."

,,Tu příčinu hledáme už od samotného začátku, není možnost ji teď během pár sekund objevit a zneškodnit. Doslova ti, kteří tu zůstanou, zemřou. Možná všichni, protože ani nevíme, jak celé to vymýcení lidstva bude probíhat," odfrkl si Louis. Ruby, která seděla po jeho boku přelétla pohledem po jeho lhostejné tváři. Louis se tak neskutečně moc za dobu Harryho nepřítomnosti změnil, že ji jeho až arogantní a chladné chování dost děsilo. Tohle už nebyl on.

Většina očí jej po pronesených slovech vyhledala. Muž seděl vedle svých přátel s rukama pevně založenýma na hrudi a znuděným výrazem ve tváři.

,,Momentálně už není jiných možností agente," uchechtl se nevesele jeden z mnoha mužů u stolu. Jeho angličtina byla nezvykle tvrdá, proto Louis usoudil, že není jeho rodným jazykem.

,,Já zůstávám," zvedla se Ruby.
,,A je mi fuk, že jsem ženská," zarazila dalšími slovy nadechujícího se šéfa a propálila ho nepěkným pohledem. Očekávala podobné reakce. Měla se dostat do bezpečí spolu s ostatními ženami. Tohle jí opakoval doslova každý a Ruby to štvalo. Ne, ona je ochotná bojovat až do posledního nádechu.
,,Myslím, že my všichni, co jsme tady, jsme se situací už delší dobu seznámeni a všichni jsme sem šli i s tím, že tu budeme pro ostatní. Že tu pro dobro naší země i zemřeme. Nejsem bláhová, vím, že nás tady čeká jistá smrt, ale nehodlám se vzdávat. Pokud tady ale budeme sedět zase celý den, nic nevyřešíme." Zayn, který doteď seděl v tichosti a jen naslouchal rozhovoru taktéž přikývl a vstal.

,,Půjdu s agentkou S. Ještě není konec."

Většina přítomných se okamžitě taktéž s kýváním a souhlasným mručením stavěla na nohy. Slova té drobné černovlásky s rudými rty je přesvědčila natolik, že byli ochotní pro svoji Zemi doopravdy padnout.

,,Fajn agentko, jste spolu se svými kolegy naší poslední nadějí. Zkuste ji naplnit, věříme vám."

---

Louis své kolegy následoval, přesněji Ruby se Zaynem a jeho blonďatou přítelkyní. Tedy do doby, než ho Zayn zastavil a do jeho ruky vtiskl tu Gigiinu, kterou nedržela své dítě u hrudi. Jak Louis tak Gigi Zaynovi věnovali překvapený pohled s miliony otazníčků v něm.

,,Odveď obě do bezpečí," zamumlal Zayn a vpíjel se svýma tmavýma očima do těch Louisových. Brunet pochopil až moc lehce, co po něm jeho přítel chce. Bezpečí momentálně mohlo být pouze mimo Zemi. To zjišťovali postupně úplně všichni.

,,Já ale nikam nejdu Zee," vyhrkla okamžitě Gigi a od Louise se rukou vysmekla. Pevněji si v náručí stiskla dítě a postoupila k černovlasému blíž.
,,Ani jedna bez tebe nikam nepůjdeme, uvědom si to."

,,Musíš s Khai mimo Zemi." Dívka rozhodně zavrtěla hlavou, zatímco Louis si s hlasitým povzdechem couvl, aby páru nechal větší soukromí. Vedle něj se postavila Ruby, která se snažila na hlavě splést provizorní drdol, aby jí vlasy nepřekážely.

,,Jestli přežijeme, zvu tě na kebab Tomlinsone. Říkala jsem ti kdysi sice, že za tebe nehodlám utrácet prachy, poslední dobou svůj názor ale dost přehodnocuju a vlastně bych si s tebou i vyšla. Ale jen jako v kamarádským duchu samozřejmě, tak hluboko jsem zase neklesla," drbla do něj loktem a ruce si se zívnutím strčila do kapes. Louis mlčel.
,,Taky tak doufáš, že si z nás ti dva mají v plánu udělat svoje svědky na svatbě? Víš jaká by to byla prdel?" zasmála se zvonivě při té myšlence.

Agent T.  - Pod rouškou strachu //LS// ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat