Ahojte. Chtěla bych vám představit svůj příběh. Jedná se o fan-fikci na upíří deníky, příběh se odehrává v čase kdy upíři z hrobky ještě nebyli vysvobozeni. Budu ráda za každý ohlas ohledně chyb v textu, může se stát že něco přehlédnu :D. Snad se vám tedy příběh zalíbí.
Příjemné počtení ♡.'Probouzím se v neznámém domě, najednou slyším hluk z obýváku. Sešla jsem schody a nechtíc nohou kopla do prázdné láhve od whiskey.
Jdu dál směrem ke gauči, byl tam můj otec který jen klečel. Pomalu jsem se přibližovala k němu a zahlédla jsem jak klečí nad svým mrtvým tělem a vedle těla bylo jeho srdce.'S leknutím jsem se probudila ve svém pokoji a celá spocená.
Tyto sny mám poslední dobou neustále ale jen tehdy když mám na sobě prsten od mámy, se svými myšlenkami jsem vytáhla své unavené tělo z postele a namířila si to rovnou do vlažné sprchy. Kapky chladné vody mi stékaly po obličeji miluju tyhle chvíle ve sprše vždy si tu vytřídím myšlenky.Jakmile jsem dokončila svou ranní hygienu, vybrala jsem si něco na oblečení, většinou nosím černé legíny a hnědou koženkavou bundu k tomu pevné kotníkové kozačky ( Alaric můj otec, se mimo učení historie věnuje lovení zvěře a bojových umění takže toto oblečení je na denním pořádku) ale zpátky k tématu.
jelikož se dnes stěhujeme obléču si obyčejné tepláky a mikinu.Oblečená jsem vyšla ze svého pokoje a namířila to rovnou do ložnice vzbudit toho ospalce ,,brej ráno šípková Růženko" jeho vzbudit je nadlidský úkol řekla jsem pro sebe a protočila oči. Vzala jsem sklenici s vodou a pomalu po kapkách to vylívala na Rica.
,,hej!" Zakřičel rázně.
,,to nevíš kolik je hodin? A co je za den? rychle vstávej!" Řekla jsem přísně a se zákeřným úsměvem běžela do kuchyně jelikož se za mnou ohromnou rychlostí řítil polštář.Snídaně byla hotová a my najezeni. Bylo něco málo před dvanáctou tak jsme nakládali do auta poslední zbytky našich věci
,,bude se mi po tomto městě stýskat" řekla jsem posmutněle při pohledu na náš dům
,,mně taky holka, ale neboj Mystic Falls si zamiluješ přecejenom je to rodné město tvoji matky"
řekl otec, nastoupili jsme do auta a pomalu opouštěli mé rodné město....Už jsme byli hodinu na cestě a po dlouhém karaoke v autě a různých historek od táty jsem konečně zahlédla velkou tabuli s nápisem (vítejte v Mystic Falls)
Byla jsem nervózní a zároveň nadšená, doufám že si tu najdu nějaké přátelé a snad aji poznám nějakou lásku? jelikož mi doteď otec zakazoval se s každým klukem jen vidět neměla jsem příležitost na randění. Hlavu jsem měla plnou takovýchto myšlenek. Z přemýšlení mě přerušil otcův hlas který říkal že už jsme na místě. ,,waau" dostala jsem ze sebe ,,nevěděla jsem že učitel historie si bude moct pořídit takový byt" šibalsky jsem se zasmála a sledovala jak mě otec proklíná pohledem.
,, haha, místo těchto srandiček by si měla začít vybalovat mladá dámo"
Musím začít od znova nemůžu furt smutnit kvůli mámy a kvůli tomu že jsem musela opustit kamarády, tady to bude nový začátek.Po únavném vybalovaní a následné uspořádání věci na místo jsem konečně měla chvíli pro sebe. Otevřela jsem si svůj laptop a podívala se na nějaké zdejší místa. ,,hm, mystic Grill to zní lakavě"
,,co si říkala zlato?" Ozval se najednou táta. Tyjo ten má snad uši všude pomyslela jsem si
,,jen že se půjdu projet abych poznala město" dala jsem si rychlou sprchu, oblékla si tmavě modré rifle, černé Adidas tenisky a černou koženou bundičku. ,,půjčím si auto" oznámila jsem otci, poslala mu vzdušnou pusu a vyrazila na projížďku. Jakmile jsem vešla do Grillu namířila jsem si to přímo k baru ,,tak, co to bude?" Zeptal se blonďak se světle modrýma očima ,,dám si citrónovou limču, děkuji ehm.. " a čekala jsem že to trapné "ehm" barman doplní svým jménem ,,jsem Matt Donovan" a podal mi ruku. Jeho ruku jsem s úsměvem přijala ,,já jsem Allison ale říkej mi klidně Allis" usmála se na něj a čekala na svojí limču.
,, tady to je jedna citrónová limča" než jsem stačila poděkovat vedle na barové židli se ozvalo temné zachichotání
,,Limču? Pozor aby ses takhle v noci neopila"
Pousmál se sarkasticky muž s havraními vlasy a křišťálově modrými oči.
,,haha, nemusíte si dělat starosti"
odvětila jsem a koutkem úst se pousmála.
,,mimochodem jsem Damon, Damon salvatore" po představení do sebe kopnul sklenku s bourbonem.,,jsem Allison" a podala jsem mu ruku on mou ruku vzal a ladně políbil. Jakmile odvrátil ústa od mě ruky šibalsky se pousmál, položil bankovku pod svou prázdnou sklenku a pomalu byl na odchodu ,,rád jsem tě poznal Allison" mé jméno vyslovil tak rázně a tajemně že mi až vyskočila husí kůže. Nic jsem neřekla a jen se pousmála.
,,radši se od něj drž dál Allison ,je to arogantní blb". Řekl Matt
,,ty ho znáš?" Zeptala jsem se ho a pomalu upíjela svou limču.
,,Ano bohužel, je to bratr od přítele mojí bývalé holky" pověděl a mezitím hadrem leštil umyté sklenky.
,,aha, zamotané vztahy?" Zeptala jsem se s jemným úsměvem na tváři.
M: ,, něco mezitím, chystáš se nastoupit k nám na školu?"
A: ,,Ano, jaká je?"
M: ,,dá se to když se bavíš se správnými lidmi, zítra tě klidně provedu pokud souhlasíš?"
A: ,,budu moc ráda" řekla jsem s úsměvem a pomalu se loučila, platit jsem nemusela Matt mi to dal na účet podniku.Bude super někoho znát pomyslela jsem si a pomalu se blížila k autu. Než klíč odemkl dveře auta, měla jsem pocit jako kdyby za mnou někdo stál a tak jsem se porozhlédla jenže nikdo tam nebyl, asi jsem paranoidní. Nastoupila jsem do auta a vyrazila domů.
Po příjezdu domu jsem tiše odemkla klíčem, otec ležel na pohovce. Vypla jsem televizi a vešla do svého pokoje, odložila si věci, osprchovala a lehla do své postele. Byla jsem tak natěená ze zítřejšího dne že jsem hned usla.Z pohledu Alarica
Hned co mě Allison probudila, zapl jsem svůj počítač a otevřel poznámkový blok.
Zapisuji si tam vše o upírech, asi před měsícem jsem jednoho našel byl to bývalý přítel jedné dívky se kterou jsem se seznámil a párkrát s ní byl na rande.
Byl to Logan Fell novinář v Mystic Falls, ale pořád to není upír kterého hledám. Ten co zabil od Allison matku a mou manželku, Allison to o těch upírech samozřejmě neví. Ale budu ji to muset říct už je to velká holka od mala jí učím se zbraněmi a sebeobraně.-Potom co jsem si poznamenal pár věcí do bloku, Allison mě už volala k snídani a tak jsme se šli najíst.
Po snídani jsme vyrazili na cestu a po pár hodinách byli konečně v Mystic Falls. Hned potom co byly krabice s věcmi vybalené, Allison odešla a
já tak mohl jít do tajné místnosti kterou jsem tady zařídil ještě před stěhováním.
Mám tu vše od luků až po pistole, usedl jsem za svůj počítač a pročetl zprávy od mojí poslední návštěvy tady ve městě. Po nějaké chvíli jsem zaslechl auto, všeho jsem nechal a rychle si šel lehnout na gauč aby nebylo nic napadne zapl jsem si televizi a dělal že spím. Než Allison vešla domů opravdu jsem usnul jelikož dnešní den byl vyčerpávající..
ČTEŠ
Temná pouta - FF [TVD, TO,]
FanfictionJak by to vypadalo kdyby Elena měla své dvojče ale nebyla by to dvojnice? Byla by to lovkyně upírů. •Allison Saltzman přijde o svou matku a vyrůstá jen s otcem který je lovec upírů. společně se stěhujou do města Mystic Falls najít příčinu zmizení je...