... Daha sonra Calwin'de bizi gördü yanımıza yaklaşıcakken Sella beni çekti,Sella'nın beni çektiğini görünce Calwin'de geri döndü. Sella:Eyvah"dedi. Bende:" noldu ki?"dedim Oda: Noldu mu ,yapma allah aşkına ne olduğunu görmüyor musun?;sen ondan hoşlanıyosun ama onun sevgilisi var, napıcaz peki şimdi?" Bende: Napıcaz mı? Saçmalama ne hoşlanması ,ayrıca banane onun sevgilisi benim değil beni ilgilendirmiyo ki"dedim. Sella hemen atladı: " A-aa geliyor..." Beni bir heycan bastı anlatamam ,sonra yanımıza yaklaşarak:"nbr kızlar" dedi. İnanmiyacaksınız ama bizde Sella ile aynanda cevap verdik aynen şöyle:" İyiyiz , yanındaki kız arkadaşın mı?" Yanında ki kızda ,oda kahkaya boğuldu ve cevap verdi:"hahahaha, hayır o benim kuzenim Mary" dedi. Mary'de: hahahah kızlar çok komiksiniz , gelin beraber Starbucks gidelim "dedi. Bizde:"tamam" dedik. Yalnız aşırı mutlu oldum ,öyle böyle değil ve buda ona nasıl sırılsıklam aşık olduğumun bir göstergesi ama söyleyeğim çocuk baya taş masmavi gözler,kumral saçlar, kasları, o vücudu ama en önemlisi saf kalbi ve cesurluğu. Benim için de en önemlisi buydu zaten... (Ben bunları söylüyorumda daha ne kadar oldu ki aman boşver ilk görüşte aşk gibi bir şey bu..) Sonra Starbucks'a geldik ve herzaman olan favorimizi söyledik Sella ile beraber " White Choco Mocha buzlu ve Çok Çikolatalı muffin.... Bize göre enfes ,bir baktık o ikiside aynılarını söylemiş sadece onlarınkisi buzsuz. Bu benim için iyi bir şey birbirimize benziyoruz ,ama ben bu çocuğa fena aşık oldum. Kahveleri alıp bir yere oturduk "Bugün hiç cinayet vakalarımdan basetmek istemiyorum ,onun yerine biraz kendimizden bahsedelim mi ?"dedim. Oda :"tabiki harika bir fikir " dedi Sonra "ama ondan önce benimle iki dakika gelirmisin " dedi. Bende :"tabiki " dedim... Ve:" benimle..." (ARKADAŞLAR BÖLÜM SONUNA GELDİK UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR BİRA AŞKTAN BAHSEDEĞİM DEDİM HEP CİNAYET OLMASKİ DEĞİL Mİ??😉😉)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEKLER Mİ ?
Mystery / ThrillerO katiline aşık olmuştu. Kalvin Elinde değildi. Korkuyordu. İmkansıza aşık olmanın sonuçlarını biliyordu. Olmuyordu. Uzaklaşamıyordu. Onun kaderi bu muydu? Yoksa bu katil ona yaşamak ile ölmenin arasındaki ince çizgi miydi? Kötü bir çocuğun ve masu...