♧BATAK♧
~~~~~~♧~~~~~~
~~~~~~♧~~~~~~
Daha önce hiç yüzünü bile göremediğin bi gangsterle evleniyorum.
Bi adım attım sanki bu lanetli bi dügünmüş gibi bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyor. Sade düz gelinliğimin ucu şimdiden çamur olmuştu.Bi adım daha attım ve derin bir nefes aldım artık dügün yerini net bi şekilde görebiliyordum yıkık dökük görünen evlerin ortasında kurulmuş bi organizasyon vardı.
Burası oldukça ürkütücü biyer. Turuncu ve yakın renklerde çiçeklerle süslenmiş bi arka pilan vardı nikah meymuru tam buranın önündeydi onun önündeyse sırtı bana dönük az sonra evleneceğim adam vardı.
Kafamdaki tülün izin verdiği kadarıyla çevremdeki insanlara baktım hepsi çok farklılardı ve banada çok değişik bakıyorlardı çok gergindim ben hiçbirşeyi böyle hayal etmemiştim ben.... Ben böyle olsun istedim.
Hayat bazen sizi bi seçim yapmaya zorlar önemli olan seçim yapmak deyildir önemli olan seçtiğin seyin bedelini ödeyebilmektir.
Yanına varmama bi kaç adım kala ablam kolumdan çıktı yürümeye devam ettim gerginliğim hat safhadaydı. Kafamı hafif yana çevirmenle babamla göz göze geldim ciddi bi ifadeyle bana bakıyordu son bir adım.
Az sonra evlenmiş olacağım adamın yanında durdum bana hiç bakmadı bende ona bakmadım nikah meymuru
"Siz sayın hanımefendi beyfendi hisar ile evlenmeyi kabul ediyormusunuz"Burdan geri dönüş yoktu içine titrek bi nefes aldım kalbim bi serçenin kalbi gibi gümbür gümbür atıyordu sesimin güçlü çıkması için bi saniye bekledim ve "evet" dedim.
"Siz sayın beyfendi sayın ahi hanımefendiyle evlenmeyi kabul ediyormusunuz" yanımdaki adam en az benim çıkarmak istedim kadar güçlü bi ses tonuyla "evet" dedi.
"O halde bende sizi karı-koca ilan ediyorum ömür boyu mutluluklar" dedi. Ve derin bi nefes alıp " gelini öpebilirsiniz" yavaşça birbirimize döndük hala bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyordu tülden yüzünü net göremiyordum.
Kafamdaki tülün uçlarımdan tutup havaya kaldırdı ve başımın arkasına bıraktı ve o an bir çift zehir yeşili gözlerle karşılaştım kumral kısacık kesilmiş saçlar kemikli bi yüz dolgun dudaklar gıriy takım elbisesinin içine giydiği beyaz gömleğin ilk üç düğmesi açıktı ve içindeki yelekle oldukça iyi görünüyordu.
Bi süre birbirimize baktık sonra ellerini omuzlarıma koyup beni biraz kendine çekti ve dolgun dudaklarını anlımdaki kaküllerin üzerine bastırdı ardından geri çekildi onunla birkez daha göz göze gelmedik.
Herşey bundan sonra başlıyordu.
~~~~~~♧~~~~~~