Sistem herhangi bir yanıt vermemişti. Karle de bunu beklemiyordu zaten.
Bu çocuğu nereden bulacak da kurtaracaktı şimdi? Şu an tıpkı kendi gibi yedi yaşında olmalıydı.
Kitapta en sık geçen cümlelerden biriydi. 'Altın Nesil' ana karakterin güçlenmesi için birbirinden başka yerlerde müthiş güçlerle doğan kendi yaş grubundaki çocukları konu alıyordu.
Bu kötüydü. Ama iki bin beş yüz puan azımsayabileceği bir miktar değildi. Kendi aylık bütçesi yaklaşık elli altındı ve bu oldukça uçuk bir miktardı zaten. Sıradan bir aile beş altınla koca bir yılı rahatlıkla geçirebilirken Karle her ay onların yıllık parasının on katını alıyordu ve gidip de babasına yedi bin altın vermesini söyleyemezdi. Ama Wushu'yu cidden istiyordu.
"Lanet olsun." dedi ve temizlenmek için odasına gitti.
Anna onun yakasını düzeltirken sordu.
"Anna babam odasında mı?"
"Evet Genç Lord."
"Müsaitse yanına uğrayacağımı söyle." Anna aldığı emirle geri çekilip odadan çıktı.
Yaklaşık otuz dakika sonra temiz kıyafetleriyle babasının karşısında oturmuş Marki Derick'in elindeki son kağıdı da inceleyip kendisine dönmesini bekliyordu.
Her gün yemek yediği bu adam oldukça sakin yapılı biriydi. Sevecen denmese de ailesinin fikirlerini önemseyip destekliyordu ve basit sohbetler kursalar bile Karle onun ilgisini hissedebilirdu.
"Uzun zamandır odamı ziyaret etmiyordun. Kardeşinle de antrenman yapmaya başladığınızı söylediler."
Kalemi bırakıp kendine dönen Marki Derick'le beraber oturduğu yerde babasına döndü.
"Evet, ilk derslerini ben vermek istedim. Sakıncası yok değil mi?"
Bunun için babasından izin mi almalıydı? Derick hafifçe geriye yaslandı.
"Hayır bu iyi. Lucian'ların soy geleneği böyledir. Ben söylemeden yapman güzel."
Sistem, demek bu yüzden kardeşine öğretmesini istemişti. Görevler boş amaç taşımıyor gibi hissetti. Beklemeden konuya girdi.
"Bir şey isteyecektim baba."
"Ne istiyorsun?"
Tonu biraz sert miydi? Babasına baktığında ifadesinde pek fark yoktu.
"Birini bulmanı istiyorum. Adı Hikawn Cabral. Benimle aynı yaşta."
Derick'in kaşları yukarı kalktı.
"Cebral mi?"
"Kim biliyor musun?"
Kitapta çok sonradan oluşmuş birkaç partlık bir karakterdi ve ölümü hariç hiçbir şey bilmiyordu Karle. Elindeki en iyi seçenek olan babasına bu yüzden gelmişti.
"Cebral'ler neredeyse bizim kadar eski bir soya sahip olan bir aile. İmparatorluğun kuzeyinde yaşıyorlar. Arazileri ve iblis baskınları yüzünden zamanla çok zayıfladığı için çökmek üzereler. Hikawn dediğin çocuk için araştırma yapacağım. Şimdilik odana dön."
Karle babasının başka bir şey sormamasıyla sevindi çünkü söyleyebileceği yalanlara kendisinin bile inanası geliyordu. Gülümsedi.
"Teşekkür ederim baba." dedi ve bir şey demesine fırsat vermeden çıktı.
Marki Derick ise düşünceli duruyordu.
"O kesinlikle çok değişti."
Alex'e dördüncü dersini veriyordu ve o sırada kendi de çalışmaya devam ediyordu. Her gün sabah kalkıp egzersiz ve uzun süre boyunca kılıç talimi yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adam Yaşamak İstiyor
Fiksi UmumEn büyük hobisi fantastik hikayeler okumak olan sıradan bir adam, intihar etmek üzere olan bir kızı kurtarmak isterken ölür ve en sevdiği roman serisi olan "Tek İmparator" kitabında Karle Lucian'ın bedeninde yeniden doğar. Asıl sorun Karle'nin ana...