Różowowłosa dotarła do domu , postanowiła uciec .zaczęła zastanawiać się czy jest inna możliwość stania się silną , po czym zjadła coś ciepłego . Usiadła na łóżku wgapiajac się w sufit . Bolało ją serce i chciała to zrobić ubierając się ciepło do małej kieszonki schowała obrazek ze swoimi rodzicami . Westchnęła popatrzyła w okno. Czekając na chłopaków. Potrzebowała odpocząć czy panowała wrócić tego nie wiedziała .Rozległo się pukanie do drzwi schowała torbę nie wiedząc kto to. Udając się do drzwi nacisnęła klamkę byli to chłopacy. Wpuściła ich zamykając drzwi .Byli obładowani po uszy.
- To co Sakura idziesz z nami ?
- Hai ale zamierzacie Wrócić?
- Kiedyś napewno najpierw odbudujemy Uzushagure .Sluchaj co z senseiem ? Darzysz go uczuciem ?- Zapytał zaciekawiony Naruto poprawiając maskę .
- Może kiedyś jak wrócimy mu powiem , w sumie nie mam zapewne u niego szans.
- Wiesz, że jak wrócimy może być za późno - dodał Sasuke lekko zdziwiony i przejęty o dziwo .Sakura popatrzyła się na nich smutnym i pustym wzrokiem mając łzy w oczach .
- Trudno i tak szans nie mam.
- S - sakura ej nie rozklejaj się
- Wiem Naruto staram się ale wam to łatwo mówić .- Rozpłakała się Naruto jak Sasuke podeszli do niej i ją przytulili pierwszy raz w życiu drużyna zaczęła się wspierać i rozmawiać normalnie . Różowo włosa była zszokowana .W duchu tak się cieszyła iż ma przyjaciół . Czyżby nasza drużyna się przybliżyła ale dlaczego ?.przez to iż dorastamy . Po chwili Sakura uspokoiła się chłopcy odsunąwszy się od niej czekali aż wstanie .
- Naruto gdzie najpierw idziemy ? - zapytał Uchila ciekawy ich podróży .
- Najpierw musimy przemierzyć wioskę trawy , dotrzemy tam za jakiś tydzień chyba że się pośpieszymy. Zrobimy tam dwudniowy nocleg wezwę tam wilki aby zbadały czy wszytko jest w porządku . Kawałek za wioska czeka ją nas Yukichama .- Yukichama a kto to ?- Krzykli razem Uhila oraz Haruno
- Moja znajoma poznacie ja potem. Idziemy czas gonu nas .Załóżcie te maski przebrniemy przez ciemniejsze zakamarki wioski aby nas nie przyłapano.- Rzucił w ich stronę maskami , Sasuke miał maskę w kształcie kota , Sakura w kształcie lwa. Cała trójka mająca już maski zaczęła się przedzierać przez tłum ludzi.
CZYTASZ
samotny wilk , czym ja zawiniłem ?
Fantasíaszmer liści noc halowinowa pewien blond włosy chłopak siedział na dachu patrsac w dal .. co się wydarzy dalej ?