1-Çaylak Melek

9.1K 557 261
                                    

Ventino-Apaga Y Vàmonos

«────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────»

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

«────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────»

"Hayatım sana hiç mi bunları anlatmadılar?" diye sordu aşk meleği Cupid hayretle, yanında ağlayan bedene bakarken.

"¡No!(Hayır!)" zavallı aşk meleği elindeki pembe peçeteyle gözyaşlarını silerken kalbi yerinden çıkarcasına bağırarak cevap verdi arkadaşına.

Cupid "Harika.. Her şeyi bana kakalamışlar." diye gevelerken "Sen her zaman böyle ağlar mısın hayatım? " diye sordu ve olumlu bir baş sallaması aldı. "Ama böyle olmaz ki! Nereye kadar ağlayacaksın. Bu aşkın bir parçası yapacak bir şey yok. "

"Ama ayrıldılar! "

"Aşkın ve bizim mesleğimizin bir parçası. Kendini heba etme! Öğreneceksin, daha neler neler görecek bu gözlerin bir bilsen! " Cupid ,yeni meleğin yüreğine su serpmek için söylemişti bunları ama daha beter etmiş olacak ki meleğin ağlaması şiddetlenmişti. "Ay makyajın bozulacak.. Telenovela yapma böyle. Etrafına bir bak onlar ayrılmış olabilir ama şu kantinde bile bir sürü aşık, sevgili var! "

Yeni melek ,duyduğu bu cümleler ile burnunu çekerek ela gözlerini üniversitenin kantininde dolaştırdı.. Gerçekten Cupid'in dediği gibiydi.. Hassas kalbi biraz olsun rahatlarken buruk bir tebessümle etrafa bakmaya devam etti. " ¿No es ella tu amor?(O senin aşkın değil mi?)"

Cupid, meleğin gösterdiği yere baktığında kocaman gülümsedi ve "Evet ,benim yakışıklı aşkım! Harika değil mi? " diye sordu sesindeki hayranlığı saklayamadan..Tuğkan ise her şeyden habersiz ,elindeki tostu bir masada kemiriyordu.

"O biraz..Hmm..Se ve tan solo.(Çok yalnız görünüyor.) "

"Hayır öyle gözükmüyor! " diye karşı çıktı Cupid ama çocuğun Küçük Emrah bakışları ile tost kemirmesi tam tersini söylüyordu.

"Belki de yanına gitmelisin. " dedi Telenovela. "Bizi görebiliyor değil mi? Ona arkadaş olmuş oluruz-En azından öbür görev gelene kadar. "

"Hmm.. Tamam! Hadi gidelim. " Cupid, esmer meleğin bileğinden tutarak Tuğkan'ın olduğu masaya ilerletti. Normal insanlar onları -Aşk melekleri istemediği sürece- göremiyordu. Tuğkan ise her zaman görebilirdi çünkü bir aşk meleğinin eşiydi.

"Tuğkan aşkım! " Cupid çocuğun boynuna sarılarak yanaklarına öpücük bırakırken Telenovela gülümseyerek el sallamıştı. Tuğkan ne yapsa dışarıya şizofren olarak gözükmez diye düşünürken iki meleğe hızlı bir gülümseme sunabildi sadece. "Ah zavallı aşkım.. Birazdan görev geleceğini bilmesem görünür olur, arkadaş olurduk sana ama çok duramayacağız maalesef. "

Tuğkan cebinden telefonunu çıkartarak notlara 'Sorun değil.' yazdı..Cupid kocaman gülümsedi, çocuğun yanaklarına öpücükler bırakarak aşk sözcükleri mırıldanırken Telenovela ise etraftaki insanları inceliyordu.

ACCİSMUS (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin