Giriş;
💫Yn,"Hybe laybels şirketinde Jungkook'un stil danışmanlığını yapmaktadır.Uzun siyah saçları,mavi gözleri ile şirketteki bütün gözler onun üzerindeydi.Jungkook ve Taehyung aslında ondan baya hoşlanıyordu fakat bu duyguyu henüz kendilerine bile itiraf edememişlerdi💫
Taehyung: Hey,Jungkook?Stilistin bugün işe gelmedi mi acaba?Onu hiç bir yerde göremedim de..
Jungkook: Hmm,bende sabahtan beri aynı soruyu soruyorum.Yn hanım, bugün işe geç kaldı sanırım..
(Az sonra Yn içeri girer..Normal,mütevazi tarzının aksine üzerinde çekici bir etek ve salaş bir buluz vardı,Onu bu halde gören Taehyung ve Jungkook birbirlerine bakıp gülümsemişlerdi)
Yn:Özür dilerim Bay Jeon..Bugün biraz geciktim..
(Jungkook ve Tae'nin gözleri hala Yn'nin üzerindeydi ve dikkatlice vücudunu süzüyorlardı)
Jungkook: Yok,gerçekten önemli değil.. Gecikmene değmiş
Taehyung: Öhöm,öhöm..Bugün özel bir gün mü acaba ?Bu güzel bayanın güzelliğini neye borçluyuz?
(Yn,diğer üyelerin de aniden gelmesiyle iyice utanmış, yüzü kıpkırmızı kesilmişti)
Taehyung:Gerçekten bizden utanıyor musun?
Yn:Bb-ben şey..
(Araya giren RM,)
RM:Çocuklar espiriyi bırakın lütfen.. Görmüyor musunuz?Kız utanıyor..
(Taehyung yavaşça yn'ye doğru yaklaşmış ve yn'nin gözüne dökülen saçlarını parmağıyla geriye atmıştı)
Taehyung: Ahh,hyung bilmiyorsun..
(O sırada Jungkook araya girer )
Jungkook: Hey,napıyorsun Tae?
(Olanlara daha fazla dayanamayan Yn hızlıca koşarak lavaboya gider ve kapıyı kitler,Jungkook da koşarak peşinden gider)
Jungkook: Yn..Benim.. Kapıyı açar mısın?
(...Yn ses vermez..)
Jungkook: Yn..Kendim adına da Taehyung adına da özür dilerim...Seni zor durumda bırakmak istememiştik gerçekten..
(Yn,kapıyı açar ve gözünden yaşlar akıyordu)
Jungkook: Şşş,ağlama..Güzel yüzüne hiç yakışmıyor..
(Jungkook, parmağıyla yn'nin gözünden akan yaşları siler,o sırada yn,Jungkookun gözlerine dalmıştır)
Yn:Siz ve Bay Taehyung benden ne istiyorsunuz?Ben sadece..Bb-ben sadece basit bir stilistim..
Jungkook: Benim için sadece bir stilist değilsiniz küçük hanım
(Tam o anda Taehyung 'da gelir,endişeli bir şekilde)
Taehyung: İyi misin?
Yn:İyiyim.. Bay Jeon ve Bay Kim.ikiniz de beni dışarıda bekler misiniz lütfen?
(Jungkook ve Taehyung birbirine bakar ve)
Jungkook: Pp-peki o zaman.Biz seni kapının önünde bekliyoruz..
Taehyung: Ama sakın gözyaşlarını silmeden gelme!
(Az sonra Yn,lavabodan çıkar ve Taehyung'un gözlerine imalı bir bakış atar)
Yn:Bay Jeon..Bugünkü kombininiz hazır..Beni takip edin lütfen..
(Jungkook,Yn'nin peşinden gider, Taehyung ise olduğu yerde donakalmış, içinden söyleniyordur)
Taehyung:Ahh,Gerçekten bu kızda beni kendine çeken birşey var..Galiba bu sefer fazla üzerine gittim.Ona kendimi affettirmeliyim..
(O sırada Yn ve Jungkook kulise gelmişlerdi)
Yn:Bugünkü kıyafetleriniz
Bay Jeon?(Yn arkasını döndüğünde Jungkook'un bir anda kapıyı kilitlediğini görür)
Yn:Napıyorsunuz?
Jungkook: .Burası benim kulisim Yn..Kapı açıkken öyle rahatça üstümü değiştirmemi beklemiyorsun herhalde değil mi hım?
(Tam o anda Jungkook gömleğinin düğmelerini açmaya başlar, şaşkınlıkla Jungkook'un kusursuz vücudunu izlemeye dalan Yn bir anda gözlerini elleriyle kapatmış, arkasını dönmüştü.. Jungkook bu duruma gülmeden edememişti)
Jungkook: Hmm,az önce utanmadan bakıyordunuz Güzel bayan?
Yn:Bb-ben sadece..
(Jungkook, aniden yn'nin ellerini tutar ve aşağı indirir)
Jungkook: Açabilirsin..
(Yn bir gözü açık bir şekilde Jungkook'a bakar)
Bu videoya +50 abone+100 like gelirse part 2'si gelecek aşklar.Hepinizi çok seviyorum. Değerli yorumlarınızı mutlaka bekliyorum)
(Açıklama kısmında hikayeyi göremeyenler icin sabitli yorumda da mevcuttur.Beğendiyseniz like atıp abone olmayı unutmayın aşklarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlü idoller jeon Jungkook ve Taehyung aynı anda size aşık olurlar
Fanfictionİki idöl Tek kadın..