Evin önüne kadar getirdi Mert beni.İyi ki abim görmedi görseydi ikimizde şu an mezardaydık.Mert dedi ki ''Bina ne kadar güzelmiş hangi katta oturuyorsun Sarışın?'' açıkçası bana sarışın demesi hoşuma gitmiyordu.Hemen söyledim ''Adım Melisa!Neysee en üst kat dublex.Neyse ben gidiyim görüşürüz Mert!'' ''Görüşürüz MELİSA!'' ''AHAHAHHHAAHA'' diye büyük bir kahkaha attım..O da sırıttı..Ve o sırıttığında nedense gülüyordum..Saçma baya saçma..Neyse içeri girdim el sallayıp o da ben içeri girene kadar kapıda bekledi.Ben çıkarken o da gitti zaten.Saat 20.30'du ve kapıyı çalar çalmaz abim açtı ve baya ama bayaaa sorguya çekti ''Hoşgeldin demiyeceğim Melisa!Neredeydin,kimleydin,biri dokundu mu sana,yanında erkek mi vardı,kız mı,kız varsa da güzel miydi,neden bu kadar geç kaldın!?'' dedi tek bir solukla..Ben de kısa bir cevapla''Trafik vardı,geç kaldım abi izninle odama çıkıcam.'' o da ''Tamam çık güzelim kusura bakma bugün abin biraz sinirli Eda'yla kavga ettik..'' dedi gözünden yaş akarak.Abimi ilk defa ağlarken görüyordum.''Yine ne yaptı o yılan abii!?'' dedim ve abim ''Yunus'la el ele gördüm sordum nasıl aldatırsın beni dedim o da biz onla abi kardeş gibiyiz dedi sanane ayrıca Ege dedi..'' Bende abi sen bu kıza çok yüz veriyorsun sana kız mı yok!Ben ona napıcağımı biliyorum abicim sen hiç merak etme üzme de kendini.'' dedim ve abimin yanağına öpücük kondurup yukarı odama çıkarken ''Üstünü değiştir gel Fıstığım,annemler masada bekliyor.'' Bende ''Tamamm.'' diyip odama çıktım.Üstümü değiştirdim ve aşağı indim masaya oturdum.Annem ''Nasıl geçti Melisa okuldaki ilk günün?'' ''İyi anne'' dedim ve yemeğimi yerken babam abime dedi ki ''Oğlum yarın doğum günün 17'ye girceğin için artık sana bir iphone 13 alma zamanı değil mi??'' dedi babam.Abimde ''Olur baba'' dedi suratı asıkken.. Babam da ''Size afiyet olsun güzel ailem dedi ve annemi yanına çağırdı mutfağa kendilerine kahve yapmaya gittiler.O sırada abime dedim ki ''Sakın üzüldüğünü kimseye belli etme,mutluluğunu da bak ettin farketmediler bile tamam mı abi?'' dedim ve o da ''Tamam fıstığım''diyip telefonunu da alıp yukarı odasına çıktı bende yemeğimi bitirip odama çıktım ve ödevlerimi yapmaya başladım..Gece 12 gibi anca bitmişti ve bende müziğimi açıp,kulaklığımı takıp yatağıma yattım ve 2 dakika geçmeden uyuyakalmışım..