''İyi çocuk..''

25 3 1
                                    


Sabah 6'da alarmımla beraber kalktım.Kalkar kalkmaz Darlin'e suyunu verdim he bu arada Darlin benim köpeğim.Lavobaya gidip elimi yüzümü yıkayıp,saçımı darmadağın toplayıp,üstümü giyip,aşağıya kahvaltı masasına indim.Abim hariç herkesin yüzü gülüyordu siz neden abimin suratının asık olduğunu anlamışsınızdır..Tam yemeğe başlarken Darlin'in hav havlayarak salona geldiğini gördüm.''Acıkmış mı benim güzel kızımm?'' dedim ve biraz süt verdim. Abim ''Melisa,bugün Darlin'i yürüyüşe çıkarcam haberin olsun.'' dedi bende ''Hamile gelmesin de abi ahahahahahaha'' dedim ve abimde ''AHAHAHAHAHHAHAHA! Ben varken öyle birşey olabilir mi sence fıstığım? ahahhhahahh!'' dedi ve ikimizde kıkırdaşıyorduk ama bir dakika BUGÜN ABİMİN DOĞUM GÜNÜYDÜÜ!Ve ben ona bir hediye bile almamıştım.. Hemen abime koccamannn sarılıp ''DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ASLAN PARÇASI İYİ Kİ BENİMMMMM ABİM OLMUŞSUNNNNNN!'' dedim abim de ''TEŞEKKÜR EDERİM GÜZELİM BENİM SENDE İYİ Kİ BENİM BÜCÜRÜM OLMUŞSUN! AAHHAHAHAHAHA!'' derken içeri pastayla annem ve babam geldi ne ara masadan kalkıp pastayı içeri getirdiler anlamadım?? ''İYİ Kİ DOĞDUN EGEEE İYİ Kİ DOĞDUN EGEEEE İYİ Kİ DOĞDUUNN İYİ Kİ DOĞDUNN İYİ Kİ VARSIN EGEE'' dedi annem ile babam sabahın 7'sinde pasta ne ya? neyse hiç çaktırmadan bende alkışladım ritmi bozmadan neyse işte babam abime iphone hediyesini verdi annem de abime Nike ayakkabı,Nike gri eşortman,4 tane SİYAH SWEATTSHİRT ALMIŞŞ!neden mi sevindim çünkü abimle ben abimin sweatlerini ortaklaşa kullanıyoruz!!! Abim hediyelerini açtı sweati de koyarken bana göz kırptı bende ona neyse abim okula gitti,babam işe gitti,annem derneğe gitti,Neslihan teyze de ortalığı toplarken he bu arada Neslihan teyze bizim evin hizmetlisi.ev işlerini,yemeği falan hep o yapıyor.Hatta o da abime kupa almış,ne kadar düşünceli bir kadın yaa..Çok seviyorum Nesloş teyzemi biz abimle öyle deriz Neslihan teyzeye.Neyse bende montumu,ayakkabılarımı giyip evden dışarı çıktım,okula doğru ilerledim ilk defa bu kadar okula gitmek istiyordum..Neyse ve size birşey diyeceğim ilk defa okula yarım saat önce geldim ve bilin bakalım sınıfta kimler vardııı!Mert,Arda ve Ece!!!Onlara ''Merhabaaaaaa!''dedim gülümseyerek tam yerime geçerken Mert''Yanıma gelsene Melisa?Yanii istersen tabii ki..'' bende hiç düşünmeden ''Tabii ki de isterim arkadaşız bizz!'' gülümseyip yanına oturdum o da yanıma oturdu ve telefonundan baya ama baya gülmekten altıma işeyeceğim videolar gösterdi baya güldük eeeeee fazlasıyla çünkü sınıfta salak bir erkek vardı bağırdı bize kesin şu sesinizi diye sonra Mert'i o kadar tutmaya çalışsam da çocuğu dövdü! AHAHHAHA neyse öylece okul bugünlük bitti..

aşktır bizim kiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin