*2 YIL SONRA*
Günler öyle böyle geçmişti Mert'le çok ama çok yakındık birbirimizin evinde bile kalıyorduk abimle bile tanışmışlardı bende onun ailesiyle..Neyse bugün yine okuldan sonra turşu suyu içmeye gittik bizim tayfayla siz anlamışsınızdır ben yine de söyleyeyim Ece,Arda ve benimki y-yani ay işte anladınız daha sevgili ya da flört değiliz ama birbirimize boş ta değiliz..Tam turşu suyumu içerken dudağıma yapıştı.Ve kalbim durdu!Kalbim durdu!KALBİM DURDU KONUŞAMIYORUM GÖZÜMÜ AÇAMIYORUM SADECE ONU HİSSEDİYORUM!!SADECE ONUN TENİNİ,ONUN DUDAKLARINI,ONUN BELİMDEN TUTUŞUNU BAŞKA HİÇBİR ŞEY DÜŞÜNMÜYORUM,DÜŞÜNEMİYORUM!! KELEBEK HİSSİ GALİBA HALA ÖPÜYORR DURMUYOR DURSA DA BEN BIRAKMIYORUMM..ASLA BIRAKMAYACAĞIM..1 dakika sonra falan çekildim..aptal kafam:( Mert dedi ki ''Biraz fazla tutuldum galiba konuya gelicem güzelim ÇIK BENLE BE KIZIM!'' diye bağırdı meydanın ortasında herkes ama herkes bize bakıyordu.. Ne diyeceğimi bilemiyordum HAYIR OLMAZ mı yoksa EVET YAKIŞIKLIMM mı? O an ilk defa kalbim ve beynim aynı fikri verdiler ÇIK KIZIM MANYAK MISIN DEDİLER..Ben de Mert'e ''EVEEEEEEEEEEEEEĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞTTTTTTT ÇIKARIM YAKIŞIKLIM ÇIKARIM MERT'İMMMMMMMM!!'' diye meydanın ortasında bağırdım,herkes bize bakıyordu.Aman baksınlar ONLARA NE BİZE NE! ;) Mert''Kaptım bu kızı!BU KIZI ÜZENİ ÜZERİM!'' diye bağırdı ahahahha bende '' BU ÇOCUĞU ÜZENİ ÜZERİM!'' dedim Mert'de ''Kızdırmayın güzelimi!'' dedi ikimizde el eleydik ve gülüşüyorduk..Mert beni alıp,Ece ile Ardayı orada bırakıp bir kenara çekip doyasıya öptü ve dedi ki ''Artık sen benimsin,ben seninim tamam mı bebeğim?'' dedi ben hiç düşünmeden ''Zaten öyle değil miydi?'' dedim ve beni saniyesinde gıdıklayıp ''Yerim kızım seni!'' ve o sırada ben kahkalara boğulmuş,Mert'e ''Tamam yee ama şu an ölücem bırakmazsan sevgilim!'' dedim ve Mert aniden durdu ''NOLDU!?'' dedim korkuyla ve dedi ki ''Sen bana sevgilim mi dedinnn?'' bende dedim ki ''İstemezsen demiyim Allah Allahhhh!!!!'' Mert tekrar gıdıklayıp ''Senin tribini yiyiim!'' dedi ve öylece kahkaha atıp,eğleniyorduk o küçücük arada..Sonra EL ELELE Ece'lerin yanına gittik ikisi de hayırlı olsun falan dedi inanın şu an sadece Mert umurumdaydı başka kimse değil öylece onların yanından ayrılıp,Mert beni evin önüne kadar bıraktı dudağıma minik bir öpücük bıraktı..Ahh o duyguuu..''Eve girince ara aşk kız!'' dedi evimin önüne kadar getirmiş olmasına rağmen bende ''Tamam aşk adam!'' diyip binaya girdim evde kimse yoktu çünkü babamın yurt dışında önemli bir işi vardı annem babamla gitmişti,e abim de 18'ine ÇOKTAANN girmişti 19 yaşında şu an ve yurt dışında okuyordu bu arada bende 16'ya girdim öhömmm bir tebrik alırımm,Neslihan teyze de bugünlük izinliydi..Eve girer girmez Mert'ime mesaj attım..
-Aşk adam geldim ben!Duşa gircem.Sonra konuşsak?? (20.00)
-Tamam güzelim çok kalma duşta üşütürsün.<<<<<333333 (20.00)
-Tamamdır kaptan! dnsknwkjnekdfew(20.00)
-Yerimm hadi hadi çabuk girde güzel sesini tekrar duyayımmm :)))))))(20.00)
-Tamammmmmmmm.(20.01)
diyerek WhatsApp'tan çıkıp duşa girdim..