2.Sezon 19.Bölüm

792 115 60
                                    

Heheh, pamuk eller yorumlara bebeklerim.😘

Önceki bölüm

Bing Jingwei, Nan Bei'yi yanlış anlamıştı. Onun kendisini izlemek istediğini düşünmüştü. Eh, güzelliğine kimse dayanamıyordu demek.

Aslında Nan Bei, sadece arkadaşı için endişelenmişti. Tek istediği onu korumaktı.
.
.
.
.
Nan Bei, sözleri duyunca utançtan kafasını yerin dibine gömmek istedi. Tüm yüzü kıpkırmızı kesilmişti.

-S-se-sen neyden bahsediyorsun? Ben...bir şey görmedim!

Bing Jingwei, Hafif ama kurnaz bir şekilde gülümsedi.

-Sadece şaka yapıyordum. Hehehe... Ne zaman istersen beni ziyaret edebilirsin.

Nan Bei, tekrar karşı çıkmak istedi ama vaz geçti. Konuyu uzatırsa daha gülünç bir hale gelecekti.

Han Ganyu, iki çocuğun arasında ki olayı anlamamıştı. Bu yaşlı haliyle de ortaya atlamak ve konuya dahil olmak da istemedi.

Bing Jingwei, evden çıktıktan sonra hafifçe gülümsedi. İlk işi görev şubesine gitmekti.

Görev şubesine geldiğinde yaşlı bir kadının uyukladığını gördü.

-Hey, nine! 1 yıl önce çıkan görevleri göstersene!

Yaşlı kadın bir anda uyandı ve somurttu.

-Sen kime nine diyorsun aptal velet! Görev istiyorsan şu ileride ki panoya bak.

Bing Jingwei, anında ciddileşti. Gözleri bile kararmıştı. Velet ve aptal sözlerinden nefret ediyordu.

-Nine diyorsam kibarlığımdandır. Tek bir söz söyle ve ceset ol! N-İ-N-E!

Bing Jingwei'den yayılan dehşet ve ölüm aurası kadını korkudan bayılacak hale getirdi. Tir tir titriyordu. Resmen ecel terleri döküyordu.

Bing Jingwei, bu auranın sadece %60'ını kullanmıştı. Eğer ki tamamını kullansaydı kesinlikle kadını korkudan öldürebilirdi. Yüzünde acımasız bir gülümsemeyle görevlerin yer aldığı panoya gitti.

Üstüne asılmış olan sayısız görevden, kendi ölüm emri olan görevi aradı. İlk işi elbette ki Bing ailesini temizlemekti. Ailenin başına geçmek gibi bir düşüncesi yoktu.

Uzun süre aradıktan sonra görevi buldu ve panodan çıkarttı. Tarikatta durmak ilgisini biraz bile çekmiyordu. Sadece ustasına ve Nan Bei'ye selam vermek ve ölmediğini göstermek istemişti.

Belki işleri bitince geri dönebilirdi. Belki de tamamen ayrılırdı. Elinde ki güçle, yarışma da kimsenin ona karşı duramayacağına dair bir büyük bir güveni vardı.

Bing Jingwei, görevi aldıktan sonra durmadı ve tarikattan çıktı. Nan Bei'nin onu takip edeceğini düşünüyordu. Fakat enerjisini yaymasına rağmen onu takip eden birinin varlığını hissedemedi.

Bing Jingwei, karmaşık duygularla doluydu. Bazen gerçekten de dış dünyaya gidip gitmediğini sorguluyordu. Hala testlerden birinde olabilirdi.

Aklı çok karışıktı. O kadar uzun zaman tapınakta kaldıktan sonra bunları hissetmesi normaldi.

Geum Yoon, sonunda kendisini uykusundan uyandırmıştı. Ruh boyutunda esnedikten sonra konuştu.

-Ah, işin bitmiş. Ne oldu, neden yine tarikattan çıktın?

Bing Jingwei, soğuk bir sesle konuştu.

-İşlerimi bitirmeye karar verdim. Kalbim hala huzursuz. Hala testlerden birindeymişim gibi hissediyorum.

My Name's BiTcH! [BL] [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin