Leyl

8 1 0
                                    

1.Aaaaa buradan mı başlıyoruz tamam ben Leyl of tamam gerçek adım Leyla ama sizce de bu isim sıkıcı değil mi  Leyl daha havalı ben daha küçük Ken anladım bu dünyaya ait olmadığımı çünkü ben bu dünyaya sığmıyor'dum annem benim bu dünyaya uyum sağlama mı istiyordu ama ben uyum sağlamak yerine dünyayı kendime uyum sağlamasını istiyordum ve bunu yapacağım da daha  on yaşındayken başlamıştı dünyaya sığamam okul denen saçma yerde sürekli sorun çıkartıyorum ben napim saçma geliyordu okul o yüzden de sevmiyordum çünkü benim gibi özgür  ruhlu birisi için iyi bir yer değildi ben de sürekli sorun çıkartıyordum daha on yaşındayken okul  disiplin suçlarım hat safhaya ulaşmıştı son bir olay oldu ki okuldan atılma sebebim oydu. Gelin de size o  olayı anlatayım okulda Sinem diye bir kız vardı benimle uğraşıp duruyordu ben sustukça o daha çok uğraştı son Ra birşey yaptı ki annemin bana verdiği kolyeyi alıp kırıp yaktı buna ben çok sinirlendim ve kızım kolunu korkulukların arasına sıkıştırıp üstüne atladım kolunun ve kolu kırıldı ama bence hak etmişti tabiki de müdür benimle aynı fikirde olmadı ve beni okuldan attı ha bu arada ben annemle tek yaşıyorum bunu duyan annem beni ve eşyalarımızı alıp yaşadığımız kasabadan ayrılıp büyük şehir olan İstanbul'a götürdü ama önce uğraması gereken bir yer varmış.

İ'm Leyl Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin