Lalisa bakışı
Gözlerimi açtığımda jungkook'un beni ilk getirdiği depoda açmıştım...
Ne işim var benim burda?
Kapıya gidip vurmaya başladım ama duyan yoktu.
Neler oluyor? Neden burdayım?
Biraz daha bağırdıktan sonra ayak sesleri duymaya başladım
Biraz sonra büyük kapı sesle açıldı. Jungkook içeri girdi.
Ona sarılmak için adım attığımda geri çekildi ve bana anlamaz gözlerle bakmaya başladı.
"Ne yapıyorsun sen?"
"Jungkook ne diyosun benim lisa?"
"Lisa olduğunu biliyoruz herhalde niye bana sarılıyorsun?"
"Jungkook sen ne diyorsun sevgilim"
"ne sevgilimi sen burda bi esir parçasından başka hiçbirşey değilsin!"
"Ne?"
" ne, ne? dedim ya sen burda esir zavallının tekisin ne diye bana sarılma cüretini gösterirsin...ayrıca uyandığın iyi oldu seni eve getirdiğimden beri uyuyorsun."
"Ne? Yani ben, ben....herşey rüyamıydı?"
Hayır hayır asıl rüyayı ben şuan görüyorum değil mi? Bunlar, bunlar gerçek değil... değil mi?
Jungkook çıkıp gitmişti.
Ne yani yaşadığımız herşey rüyaymış. Ama nasıl,gerçek gibiydi.
Sanırım rüyamdaki gibi mükemel bir tutsak olmıyacağım veya jungkook beni sevmiyecek ve, ve jennie,o yok.
Artık rüyadan uyandım yanımda kimse yok. Artık yalnızım...
Peki ya ailem onlar gerçekten beni seviyorlar mıydı? Beni şuan arıyorlar mıydı?
Lütfen lütfen bari bu gerçek olsun ailem beni arıyor olsun
Göğsüme baktığımda o işaret vardı.
Demek ki ben vampirim yani burdan kaçabilirim...tabi namjoon'un söyledikleri doğruysa.
Sanırım rüyam onlar beni öldürmeden kaçmama yardım edebilecek.
Depoda hiç ses yoktu bende güçlerimi denemeye çalışıyordum.
Ve oluyordu güçlerim gerçekten doğru çalışıyordu.
Namjoon'un dediğine göre ben en güçlü vampirlerden biriyim yani onları tek tek sıraya dizebilirdim.
Burdan kaçmanın bir yolunu bulmaya çalışıyordum. Rüyada gördüğüm evi kafamda canlandırıp kaçış planı yapıyordum.
Birsüre sonra adamlar gelip beni sandalyeye bağladılar ardından bir ateş taktılar.
Onlar gittikten sonra jungkook depoya girdi.
Kollarını sıvıyordu galiba hiç iyi şeyler olmayacak.
"Eveet lisa hanım, görüşmeyeli nasılsınız"
"Ne istiyosun jungkook ne yaptım ben sana"
"Sen değil ailen yaptı lisa daha doğrusu ailem yaptı..."
"Ne?"
"I mean lisacığım senin ailen dediğin o insanlar beni daha 2 yaşındayken bir ormana bırakıp daha sonra defolup gittiler!"
"Jungkook ben...ben biliyorum"
"Nasıl?"
"Hatırlarsan sana sarılmaya çalışmıştım, işte bir rüya gördüm ve galiba herşeyi biliyorum...o rüyada seninle sevgili olduğumuzuda gördüm galiba rüyamdaki tek yanlış yer orası diğerleri gerçekmiş."
"Vayy lisa özel güçlerini kullanmayı öğrenmişsin, o zaman biraz canını yakalım ne dersin?"
Deyip kenardan eline uzun demir bir çubuk aldı ardından az önce adamların yaktığı ateşe tutup demiri yakmaya başladı.
"Hayır...hayır jungkook lütfen, lütfen yapma bak ben sana hiç birşey yapmadım neden ailem değilde beni cezalandırıyorsun"
Dediklerimi dinlemiyordu sadece ateşe bakıyordu.
Demir iyice ısındıktan sonra arkama geçip kıyafetimin arkasını yırtıp demiri sırtıma bastırmaya başladı.
Deli gibi ağlayıp jungkook yapma diye yalvarıyordum sırtımın heryerine sıcak demiri bastırmıştı çok acıyordu.
"Jungkook jungkook yeter lütfen yeter!!!"
Sandalyeye bağlı olduğum için bağırmaktan ve ağlamaktan başka hiçbirşey yapamıyordum.
Sırtımda basacak yer kalmadığında önce sırtıma bakıp burnundan gülmüş ardından önüme gelmişti.
"Ahh sırtın biraz kapalı bir yer oldu sanki sonuçta sırtını her zaman görmüyorsun ya da diğerleri her zaman görmüyor şimdi herkesin görebileceği küçük bir ödül vereyim bari"
Cebinden bir çakı çıkarıp yanağıma bir çizik atmıştı o demirin acısından sonra bu sinek ısırığı gibi gelmişti.
Ve daha fazla dayanamayıp kendimi bıraktım.
Hemen burdan kaçmalıydım burdan hemen...
Ve jungkook'dan vücudumun intikamını almak..._______________________________
♥️♣️♦️♠️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪[fluky]▪~ {LİSKOOK}
FanfictionGenç kız oğlanın aşkına karşılık verecek mi?♥️♠️♦️♣️ Oğlan kızı kendi dünyasındaki kütülüklerden koruyabilecek mi? ♣️♦️♠️♥️