Επίλογος

56 2 0
                                    

·· ΜΕΤΆ ΑΠΌ ΤΡΙΣ ΜΗΝΕΣ ··

<< ακόμα στον καθρέφτη κοιτιεσαι?? >>
Η Λία χαμογέλασε ελαφρώς και συνέχισε να χαζεύει τον εαυτο της στον καθρέφτη.
<< ναι ναι είσαι η πιο τέλεια νύφη, πάμε να φύγουνε τώρα θα αργήσουμε στην εκκλησία. >>
Την έπιασε από το χέρι αποτομα και την τράβηξε έξω από το -παλιό της πλέον- δωμάτιο ο Τόνη.
Όλες ήταν εκεί μαζεμένες για να υποδεχτούν την νύφη.
Η Ντίνα είχε ήδη παντρευτεί λόγο εγκυμοσύνης με τον Άλεξ.
Ο Τζέιμς και ο Βικ είχαν αρραβονιαστει και οι υπόλοιποι απλά είχαν σχέση.
<< αγάπη είσαι πανέμορφη >> είπε Ντίνα και την αγκάλιασε ενώ η Λία ανταπέδωσε << Ευχαριστώ κουμπάρα >> και της χαμογέλασε πλατιά.
Καθώς βγήκαν έξω από το σπίτι η Λία μπήκε σε μια μεγάλη, μαύρη Μερσεντές. << μικρή είσαι έτοιμη? >>
Την ρώτησε ο Τζέιμς ειρωνικά -στο μικρή- Γτ την περνούσε τρις μήνες και η Λία έγνεψε. Δίπλα της κάθησε ο Τόνης ως παρανυφος.
Η Λία είχε κανεί μπούκλες τα μαλλιά της, φορούσε μια μικρή τιαρα, και ένα όμορφο, διαφανές πέπλο έπεφτε πίσω στα μαλλιά της. Φορούσε ένα αμανικο, στραπλες, ασπρο νυφικό που απο την μέση και κάτω ήταν πολύ φουνουτο και είχε πολλά στρασακια και στην μέση σαν ζώνη είχε πολλά και μικρά, άσπρα λουλουδάκια. Είχε βαφτεί, φορούσε το αγαπημένο κολιέ της μαμάς της και αλλά διάφορα κοσμήματα που στόλιζαν το σώμα της. Ήταν πανέμορφη.

Ναι επιτέλους. Ήταν ευτυχισμένη και το έννοουσε. Χαμογελούσε επειδή έβγαινε από μέσα της. Η ίδια της Η καρδιά χαμογελούσε. Μπορεί να πέρασε όλα αυτά που πέρασε μα επιτέλους μετά από χρόνια είναι χαρούμενη μέσα από την καθαρή ψυχή της. Δεν σημαίνει ότι δεν στεναχωριοταν για τους γονείς της. Της έλειπαν. Την έλειπαν πολύ. Τους ήθελε εκείνη την μέρα δίπλα τους. Να την δουν νύφη. Να την καμαρώσουν όπως κάθε γονιός το δικό του παιδί. Μα της έφτανε που είχε πολλούς γύρο της να την αγαπάνε. Και κυρίως πλέον έναν άντρα να την στιριζει στα Πάντα.

*****
........

Μετά από ένα χρόνο σχεδόν έγινε και μαμά η Λία φέρνοντας στον κόσμο ένα πανέμορφο κοριτσάκι με καστανες μπούκλες και καφέ μάτια.
Ήταν μαμά πλέον. Ζήσαν ευτυχισμένοι. Ο Τόνη μετά από χρόνια που μεγάλωσε σπούδασε και έφυγε στην Αμερική όπου και παντρεύτηκε μια όμορφη κοπέλα και έκαναν και ένα γιο. Επισκεπτόταν συχνά την αδερφή του. Η οποία μετά από μεγάλη δυσκολία κατάφερε να τον μεγαλώσει. Πριν γίνει είκοσι και παντρευτεί ζούσε μαζί με την Λία και τον Χάρυ ο Τόνη που πήραν ένα καινούριο σπίτι μαζί. Την μικρή την ονόμασαν Νας όπως και όνομα της μαμάς της.
Ποτέ της δεν την άφησε. Ήξερε πολύ καλά πως είναι να μεγαλώνεις χωρίς γονείς και δεν την άφησε ποτέ της.
Με τα παιδιά ήταν ακόμα μαζί.
Όλοι μαζί. Έμειναν Για πάντα φίλοι.
Και τα όνειρα που κάναν τα έκαναν πραγματικότητα και ήταν ευτυχισμένοι βλέποντας τα να τα καταφέρνουν και σε κάθε δυσκολία μαζί.

Και ξέρετε πιο είναι το ωραίο?
Να κανείς όνειρα με φίλους ή αδέρφια και να τα βλέπεις να πραγματοποιούνται. Ναι είναι το πιο τέλειο πράγμα που έχει ονειρευτεί και έχει ζήσει κάποιος.

Έτσι και αυτοί. Μείναν μαζί μέχρι τα βαθιά γεράματα. Και όχι μόνο η Λία με τα παιδιά, αλλά και με τον Χάρυ. Ήταν ένα κομμάτι της ολοκληρωτικά και δεν άλλαζε ποτέ αυτό μέσα της όπως και του Χάρυ. Μεγάλωσαν την μικρή με πολύ αγάπη. Η Λία είχε νοικιάσει το παλιό σπίτι παίρνοντας κάθε τι από μέσα. Τους Γονείς της ήθελε μόνο να τους θυμάται από ανάμνηση και μόνο και οχι από διάφορα άχρηστα αντικείμενα. Καμία φορά ήθελε την αγκαλιά της μαμάς της μα ήταν Αδυνατο πλέον.
Της έλειπε, αλλά δεν μπορούσε να κανεί κάτι. Τουλάχιστον έκανε το όνειρο τους πραγματικότητα να δουν την κόρη τους να δουλεύει σε μια μεγάλη εταιρία και έτσι έγινε. Η Λία δούλεψε σε μια μεγάλη εταιρία με καλά λεφτά όπως και ο Χάρυ.
Και ζούσαν πλέον και οι τρις ευτυχισμένοι χωρίς κάποιο πρόβλημα.

----> και μια συμβουλή:
Να εκτιμάτε τους ανθρώπους που σας αγαπάνε και αγαπατε, να τους το δείχνεται κάθε μέρα και ακόμα αν δεν τους έχετε πει τι νιώθετε να το κάνετε. Γιατί κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί. Το μέλλον είναι απρόβλεπτω. Φέρνει τα πράγματα όπως θέλει αυτό απλά εμεις επιλέγουμε πως θα τα ζήσουμε. <----

*** έφτασε στο τελος και αυτή η Ιστορία ελπίζω να σας άρεσε ♥ ♡ ♥

All the nice thinks finish in the end!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora